Letrozolin käyttäjiä?

Mä sain plussan!!! :nailbiting::love017 Raskaana ollaan.

Vuosien yrittämisen jälkeen letrokiertoon pas ja nyt testiin tuli kaksi viivaa :love7 :Heartred
Torstaina sit labrat ja rv 7 ultraus, että on oikeassa paikassa kiinni.


Onnea!! Aivan ihana uutinen!! Ihanaa jos päivität tänne miten labrat ja varhaisultra menee :love017

Tänään aloitin ovulaatiotestien tekemisen. Onneksi oli vielä nega vaikka limoja olen huomannut eilisestä. Huomenna päättyisi antibioottikuuri kp 15. Toivon mukaan ovulaatioplussa olisi huomenna tai tiistaina. Nyt juhannuksen yli vointi on parantunut huomattavasti ja kohdun kipu loppunut, eli toipumassa ollaan. Edelleen jännittää seksi ja että tulehdus uusiutuisi mutta kaipa me mieheni kanssa uskalletaan yrittää kun antiobioottikuuri päättyy.
 
Onnea!! Aivan ihana uutinen!! Ihanaa jos päivität tänne miten labrat ja varhaisultra menee :love017

Tänään aloitin ovulaatiotestien tekemisen. Onneksi oli vielä nega vaikka limoja olen huomannut eilisestä. Huomenna päättyisi antibioottikuuri kp 15. Toivon mukaan ovulaatioplussa olisi huomenna tai tiistaina. Nyt juhannuksen yli vointi on parantunut huomattavasti ja kohdun kipu loppunut, eli toipumassa ollaan. Edelleen jännittää seksi ja että tulehdus uusiutuisi mutta kaipa me mieheni kanssa uskalletaan yrittää kun antiobioottikuuri päättyy.

Jospa tässä olis nyt teidän sauma! Meidän esikoinen tarttui matkaan reilusti yli 2 vuoden yrityksen jälkeen kun olin pari viikkoa norossa:hilarious:salaa toivonkin et tulis taas joku tauti, mikä hämäis kroppaa, jos se unohtaisi taas joku kierto hylkiä näitä munasoluja:hilarious: nythän ollaan yritetty vasta 1v7kk:bag: kamalia aikoja sitä ihminen käyttää saadakseen lapsia:facepalm:
 
Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille! :)

Meillä oli toinen inssi viime torstaina ja nyt jännätään vielä hetki. Sellaista kyselisin, et onko muille lääkärit määränneet lisäletroja jo valmiiseen letrokiertoon? Mulla siis oli letrot käytössä kp 5-9 3 tablettia päivässä. Kp 12 kävin ultrassa, jossa lääkäri määräsi letroja vielä lisää, elk kp 12 2 tablettia, kp13 1 tabletti ja kp 14 2 tablettia. Hyvin toimivat ja saatiin inssi tehtyä. Mut hämmennys oli kyllä suuri, kun kukaan lääkäri ei ole tollaista koskaan edes ehdottanut vaan aina otettu lisäksi pistoshormonit jotka on tosi paljon kalliimpia :bookworm:
 
Jospa tässä olis nyt teidän sauma! Meidän esikoinen tarttui matkaan reilusti yli 2 vuoden yrityksen jälkeen kun olin pari viikkoa norossa:hilarious:salaa toivonkin et tulis taas joku tauti, mikä hämäis kroppaa, jos se unohtaisi taas joku kierto hylkiä näitä munasoluja:hilarious: nythän ollaan yritetty vasta 1v7kk:bag: kamalia aikoja sitä ihminen käyttää saadakseen lapsia:facepalm:


:hilarious: sehän olisi ihanaa ja olenkin vähän leikkinyt ajatuksen kanssa...
 
Heips kaikille ja onnea plussanneille!

Minä tein tänään positiivisen ovulaatiotestin! Aloin oleen jo epätoivoinen koska viime kierrossa näytti vaan negaa, ja tässäkin kierrossa ollaan jo loppupuolella, luulin, mutta tänään kp 22 sain kaksi viivaa tikkuun. Mulla siis toinen kierto letrojen avulla.
Onko muilla ollut näin myöhään ovulaatiota?
 
Nonni! Ovulaatiotesti oli tänään positiivinen. Eilen jo yritettiin ekaa kertaa yhdyntää kohtutulehduksen jälkeen, jännitti kyllä ihan sikana :hilarious:
Tänään ja huomenna pitää vielä peittoa heilutella ja viikonloppuna voi halutessaan ottaa rennosti.
Lisäksi tuli toiset huippu-uutiset, saatiin vihdoin aika IVF/ICSI hoitosuunnitteluun. Aikaan on vielä 2 kk eli vasta elokuun lopussa, mutta on vain niin ihana tietää milloin se on kun on tähän asti tietämättömänä odotettu sitä viimeiset reilu 4 kk eikä tiedetty miten korona on vaikuttanut jonotilanteeseen.

Voin sanoa että tää on ollut hyvä viikko! :)
 
Heips kaikille ja onnea plussanneille!

Minä tein tänään positiivisen ovulaatiotestin! Aloin oleen jo epätoivoinen koska viime kierrossa näytti vaan negaa, ja tässäkin kierrossa ollaan jo loppupuolella, luulin, mutta tänään kp 22 sain kaksi viivaa tikkuun. Mulla siis toinen kierto letrojen avulla.
Onko muilla ollut näin myöhään ovulaatiota?

Noniin meillä samana päivänä ovis :playful: mulla toki kp17.
Mulla on onesti luonnollisessa kierrossa ollut ovis kp19 ja muistelen että jossain näissä keskusteluryhmissä on ollut puhetta oviksesta kp 22. Itselläni toki myöhäinen ovulaatio ei tarkoita pitkää kiertoa vaan lyhyttä luteaalivaihetta.
 
Noniin meillä samana päivänä ovis :playful: mulla toki kp17.
Mulla on onesti luonnollisessa kierrossa ollut ovis kp19 ja muistelen että jossain näissä keskusteluryhmissä on ollut puhetta oviksesta kp 22. Itselläni toki myöhäinen ovulaatio ei tarkoita pitkää kiertoa vaan lyhyttä luteaalivaihetta.

Samoilla jännillä päivillä siis mennään Viime kiertokin oli kyllä vähän pidempi, 30 pvää. Kummasti sitä vaan huolestuu kaikesta!
 
Moikka!

Huh, millaisia oviskipuja ollut tänään! Söin tässä kierrossa Letrozoleja ovista tukemaan ennen pakastealkion siirtoa ja eilen sain testistä ovis+. Kävin ultrassa ja näkyi kaksi isoa follikkelia puhkeamaisillaan. Nyt illalla ihan jäätävät kivut! Ihan kuin jotain isompaakin olisi repeämässä :banghead:

onko teillä muilla ollut oviskipuja Letro-kierroissa?
 
Onnea plussanneille, rouvaM ja smoothie.! :Heartred

Pupsiksella ollut rankka kokemus tulehduksen kanssa, mut onneksi homma (ja mies :grin) selätetty!

Mitäs muuta tänne, saiko jannn oviksen kiinni?

Täällä Dpo11, enkä jaksa testata ennen lauantaita varmaan, sillon dpo13. :grin eilen tukinaksu taas pistetty, sunnuntaina edellinen vaikka olisi pitänyt jo lauantaina. En vaan jaksanut mökille raahata mukaan kun olisi joku kylmälaukkuviritys pitänyt sen takia tehdä ja mökillä on vähän kehno kaasujääkaappi. Päätin että tuskin se tuosta yhdestä päivästä kiinni jää. Ei mitään oireita, ei edes rintojen kipuilua mitä aiemmissa epämääräisissä kemiallisissa, joten en usko plussaan. Jatkossa mennäänkin luomuna ainakin syksy, en varmaan jaksa ovista edes tikuttaa. Ollaan toistaiseksi aika done tän yrittämisen kanssa. Mieheltä sitten parin kuukauden päästä uusi näyte. Huomenna vika päivä töitä ennen 4 viikon lomaa! :woot:
 
Onnea plussanneille, rouvaM ja smoothie.! :Heartred

Pupsiksella ollut rankka kokemus tulehduksen kanssa, mut onneksi homma (ja mies :grin) selätetty!

Mitäs muuta tänne, saiko jannn oviksen kiinni?

Täällä Dpo11, enkä jaksa testata ennen lauantaita varmaan, sillon dpo13. :grin eilen tukinaksu taas pistetty, sunnuntaina edellinen vaikka olisi pitänyt jo lauantaina. En vaan jaksanut mökille raahata mukaan kun olisi joku kylmälaukkuviritys pitänyt sen takia tehdä ja mökillä on vähän kehno kaasujääkaappi. Päätin että tuskin se tuosta yhdestä päivästä kiinni jää. Ei mitään oireita, ei edes rintojen kipuilua mitä aiemmissa epämääräisissä kemiallisissa, joten en usko plussaan. Jatkossa mennäänkin luomuna ainakin syksy, en varmaan jaksa ovista edes tikuttaa. Ollaan toistaiseksi aika done tän yrittämisen kanssa. Mieheltä sitten parin kuukauden päästä uusi näyte. Huomenna vika päivä töitä ennen 4 viikon lomaa! :woot:

No joo, tuskin kaatuu siihen, näin maalaisjärjellä ajateltuna:happy: toivottavasti oireettomuus oliskin nyt se juttu ja plussa pamahtais puskista:Heartred

Täällä on kp10 menossa. Aamulla kakkoshädällä meinas oikea munasarja räjähtää, kauhee kipukohtaus, mikähän sekin oli. Ei ainakaan ovis oo vielä ja toivottavasti ei hetkeen tuukkaan. Makuuhuonekin on ollut hiljainen, kun miehellä on vähän tiukka vaihe töissä ja tekevät aamusta iltamyöhään hommia. Ajatukset on kesälomalla tän vauva projektin suhteen. En jaksa uskoa, että kotikonstein onnistuttais, mut yritetään tietty. En oo jaksanut mitään ovistakaan alkaa tikuttamaan tai muuta.

Tsemppiä kaikille:Heartred
 
En oo saanu kiinni, nyt kp21. Toivon et ovuloimaton et pääsis uuteen kiertoon ja inssiin pian.
Tsempit kaikille, jospa niitä plussia alkais satelee!
 
Moikka!

Huh, millaisia oviskipuja ollut tänään! Söin tässä kierrossa Letrozoleja ovista tukemaan ennen pakastealkion siirtoa ja eilen sain testistä ovis+. Kävin ultrassa ja näkyi kaksi isoa follikkelia puhkeamaisillaan. Nyt illalla ihan jäätävät kivut! Ihan kuin jotain isompaakin olisi repeämässä :banghead:

onko teillä muilla ollut oviskipuja Letro-kierroissa?

Mulla oli eilen kipuja, ovisplussan jälkeen. Ja tosiaan toinen letro-kierto menossa. Koskaan aiemmin en ole ovista tuntenut, joten jotain ne letrot auttaa :)
 
Mulla on ollut ihan hurjat oviskivut letrojen kanssa, etenkin edellisessä kierrossa! Kyselinkin aiheesta täältä silloin ja veikkailtiin yhdessä ovista tai kystaa, ja lääkärin mukaan progesteroni oli niin hyvä että ovis se siellä kipuili. Ovisplussapäivän jälkeisenä päivänä aina kova kipu ollut. Luomuna en ole ovuloinut niin ei tietoa miten eroaa luomuovistuntemuksista!

Nyt on neljäs letrokuuri syöty, kp8 ja oikealla alavatsalla nippaillut jo usempana päivänä, tänään myös vasemmalla. Ilman ultraseurantaa mennään nyt seuraavat letrokierrot eli ihan pimennossa follikkelien kasvut ja limakalvon tilanne, aloitan ovistestailut digillä varmaan kp11 vasta. Mulla ollut ovisplussat kp14 kahdesti ja viimeksi kp18 niin koitan nyt vähän myöhäistää testailua, ettei mene kalliit testit hukkaan. Ilman testailuakin voisi olla kun ovis todennettu labran avulla, mutta on kiva kuitenkin seurata testillä ja saada jotain varmuutta lh-huipun ajankohdasta.

Tsemppiä helleviikkoon kaikille!
 
Näin nyt miehen tarkemmat tulokset paperilla, katsoin tarkemmin niin suoraan eteneviä nopeita vain 1% näytteestä ja hitaita kaartelevia 22%, paikallaan liikkuvat 12% ja liikkumattomia loput. Ei kovin hyvä tosiaan... Pesun jälkeen parhaita 6% ja hitaita 68%. Lisäksi se ihme stressi. Asthenozoospermia dg. Vähän ehkä ärsyttää ettei tätä tutkittu heti, vaan luotettiin että kun yksi lapsi jo niin tuskin vikaa. :meh:
 
Näin nyt miehen tarkemmat tulokset paperilla, katsoin tarkemmin niin suoraan eteneviä nopeita vain 1% näytteestä ja hitaita kaartelevia 22%, paikallaan liikkuvat 12% ja liikkumattomia loput. Ei kovin hyvä tosiaan... Pesun jälkeen parhaita 6% ja hitaita 68%. Lisäksi se ihme stressi. Asthenozoospermia dg. Vähän ehkä ärsyttää ettei tätä tutkittu heti, vaan luotettiin että kun yksi lapsi jo niin tuskin vikaa. :meh:

Voi ei :meh: tuohan voi muuttua suht lyhyellä aikavälillä. Olisiko elintavoissa (tupakka, alko, paino, ruokailutavat, liikunta) jotain kohentamisen varaa?
 
Täällä ootellaan vaan menkkoja kp19/26-30. Ovis oli tissikivuista päätellen ehkä n. kp11 mut meinasin testata vasta 7.7. jos ei menkkoja näy. Eiköhän ne ensi viikolla tule. Huomasin tässä, et vatsakivuista en pysty ovista päättelemään, mut oviksen jälkeen nännit kipeytyy tosi paljon ja jatkuu edelleen. Viime kierrossa en tätä huomannut, mut edellisessä kun sain varmasti oviksen tikutettua tuli myös.

Heitetään kaikki vauvastressi mäkeen ja nautitaan kesästä!
 
Voi ei :meh: tuohan voi muuttua suht lyhyellä aikavälillä. Olisiko elintavoissa (tupakka, alko, paino, ruokailutavat, liikunta) jotain kohentamisen varaa?

Eipä hirveästi, ei polta, alkoa ihan kohtuudella tai nyt oikeastaan aika vähän, lähinnä alkoholittomia tai 1-oluita muutama viikonloppuisin, paino ihan normaali, urheilullinen ollut mutta nyt ei ole vähään aikaan kyllä ehtinyt. Aktiivinen noin muuten, talonrakennus ja raksalla auttaminen syö aikaa ja stressaa, töissä myös stressiä ja painetta. Jospa tuo lähtisi kohenemaan jos stressiä saisi alas.

Sen, oikein kannatettava idea. :grin
 
Takaisin
Top