Letrozolin käyttäjiä?

Ihanaa RouvaM! Onnea raskaudesta :Heartred
Tsemppihalit kaikille piinailijoille ja uuden kierron aloittaneille. Täällä on letrotaukokierto ja no, luomuyritys ei suoraan sanottuna kuulosta uskottavalta, mutta kp 24 ja dpo 8. Ei mitään tuntemuksia. Yritystä takana 20 kk.
 
Täällä on meneillään kai joku dpo10. Odottelen että uusi kierto alkaa. Nää luget tekee mut hulluksi, nukun huonosti, oon ihan turvoksissa, väsyttää, ei jaksa mitään, tissejä koskee, näppylöitä tulee leukaan. Ja kyllä, nämä samat joka hemmetin lugekierto. Mutta mitäpä sitä ei tekisi vauvan eteen.
 
Tsempit :Heartred mähän pääsenkin jo ens viikolla popsimaan taas letroja :dance008 ellei naikkarilta sanota ettei mahdu inssiin :scratch en haluu edes ajatella sitä vaihtoehtoa :bag: enkä usko letrot plus inssi -tärppiin, ehkä sit enemmän toivoa pistosten kanssa. Toki jos nytkin saa lisäbuustia letrojen lisäksi, jos ultrassa huono tilanne, niin ehkä sit :angelic::rolleyes:
 
Heipsan taas ja onnea plussanneille :)

Itse pidin vähän taukoa foorumilta ja viime kierron olin ilman letroja enkä edes testannut ovulaatiota ja jäi vähän epäselväksi tuliko ovulaatiota.. Ainakin tiputteluvuotoa oli 7pv ajan ennen menkkoja ja kierto oli vain 27pv, että aika floppi kierto oli :/ Noh, nyt taas letroiltu ja kärsitty järkyttävästä pahoinvoinnista, hikoilusta ja migreenistä usean päivän ajan, olo on ollu ihan hirveä.. Huh huh! Onneksi tänä iltana ovulaatiotesti oli vihdoin positiivinen, jos tämä pahoinvointi ja migreeni vihdoin loppuisi..
 
Täällä alkaa homma kääntymään kohti uutta kiertoa. Kovasti toivoisin että saisi edes huomisen vielä ennen kuin hanat aukeaa. Ei siis auta kun toivoa myöhäistä ovulaatiota ja hevoskuuri lugeja, että sais seuraavan kierron venytettyä yli 10.8 kunnes kesätauko päättyy. Ei kyllä hyvältä vaikuta näillä kierroilla... Nytkin on kp25/dpo11:finger::bag:
 
Mulla ois muuten nyt tarve siirtää menkkoja, terolutit ei oo pitäny menkkoja poissa ja mietin jos söisinkin primoluteja kuukautisten alun siirtämiseksi (niitäkin löytyy) vai voisko niistä olla haittaa jos nyt kävis ihme ja alkaiskin raskaus?
 
NT ultra parin viikon päästä, ensi viikolla alkaa rv12. :Heartred Tuun sitten taas kertoilemaan kuulumisia:happy:
Parisen viikkoa sitten käytiin taas yksityisellä ihailemassa pikkuisia, molemmilla oli kova vauhti päällä :grin

Halit ja jaksuja kaikille:Heartpink
Mitä teille kuuluu?
 
En Malta et pääsen huomenna alottaa letrot, koska päästään inssiin tässä kierrossa :smiley-angelic003 toki jos ei tule mutkia matkaan.... Mut ois kiva päästä kokeilemaan inssi ja nähdä mikä tilanne oviksen aikaan limakalvossa jne :) ens viikon perjantaina ultra.
Mihin aikaan yleensä otatte letrot? Viimeksi otin illalla klo 20, mut nyt mietin et ottaisko aamuisin, niin on varmasti kotona aina. Viimeksi ovis tuli superaikaisin, nyt ei saisi tulla samaan aikaan :rolleyes: ettei sijoitu viikonlopulle
 
En Malta et pääsen huomenna alottaa letrot, koska päästään inssiin tässä kierrossa :smiley-angelic003 toki jos ei tule mutkia matkaan.... Mut ois kiva päästä kokeilemaan inssi ja nähdä mikä tilanne oviksen aikaan limakalvossa jne :) ens viikon perjantaina ultra.
Mihin aikaan yleensä otatte letrot? Viimeksi otin illalla klo 20, mut nyt mietin et ottaisko aamuisin, niin on varmasti kotona aina. Viimeksi ovis tuli superaikaisin, nyt ei saisi tulla samaan aikaan :rolleyes: ettei sijoitu viikonlopulle
Mikä kp aloitat? Mä oon tehny silleen, et jos menkat alkaa illalla oon ottanu letrot illalla ja jos aamulla, niin sit aamusta :grin

Itellä nyt tää oviksen jälkeinen hyvän fiiliksen viikko meneillään, tällä kertaa tunsin selkeästi ovulaation ja jäi hyvä fiilis, mutta ens viikolla varmasti taas masentuu :sad001 Ajattelin nyt testata vain kerran dpo 12 (ens viikon perjantaina) :)
 
Mikä kp aloitat? Mä oon tehny silleen, et jos menkat alkaa illalla oon ottanu letrot illalla ja jos aamulla, niin sit aamusta :grin

Itellä nyt tää oviksen jälkeinen hyvän fiiliksen viikko meneillään, tällä kertaa tunsin selkeästi ovulaation ja jäi hyvä fiilis, mutta ens viikolla varmasti taas masentuu :sad001 Ajattelin nyt testata vain kerran dpo 12 (ens viikon perjantaina) :)

Kp3, siis ma illalla alkoi menkat, tai päivällä jo tiputteli.. mut kai nyt tolla aamulla meen, tai about klo 9 :scratch vielä lomalla.. kunhan se ei aikaista vielä enemmän ovista :p tavallaan aloitan letrot kp4 koska ma jo alkoi menkat, mut kai se virallisesti lasketaan tiistaista. Tooosi niukat ollut kyl nyt :sad001 kipuja oli kaksi päivää kuitenkin

Tsemppiä, toivotaan tärppiä sinne!
 
Steffille tsemppiä piinailuun! Ja mahtavaa jannn että inssi tulossa jos vaan päivät osuu hyvin kohdilleen!

Itsellä dpo9, toinen rinta kipeä kuten viimekierrossakin. Eilen oli autossa pahoinvointia ja illalla repivää kipua alavatsalla, nauraminenkin sattui. Muuten oireetonta on, yritän säästää testailua lauantaiaamuun (dpo12), kun vain yksi testi kaapissa ja tuntuu masentavalta lähteä ostamaan testejä kun aina saa negoja tuijotella. Lauantaina olisi kaverin juhlat niin pakko varmistella!
 
Tsempit piinailuun! Lipsulla hyvän kuuloisia oireita ja Steffi jospa sun hyvä fiilis olisi enne :wink

Letrot otan aina aamuisin n. klo 7.30. Nyt kp12 ja tänään ovistesti plussa. Sorruin kuitenkin tekemään testit pois kaapista, kun kylpyhuoneremontti tulossa ensi kuussa. Viime kierrossa arvelen ovispäiväksi kp11 eli mulla ainakin suht aikaisin tulee näin.

Jannn mullakin menkat kestää nykyään sen huikeat kaksi päivää ja kolmantena lusikallinen ja vähän tiputtelua päälle silloin kun ovuloi ja ilman ovista alle päivän. Onko sulla aina ollut noin niukat?
 
Tsempit piinailuun! Lipsulla hyvän kuuloisia oireita ja Steffi jospa sun hyvä fiilis olisi enne :wink

Letrot otan aina aamuisin n. klo 7.30. Nyt kp12 ja tänään ovistesti plussa. Sorruin kuitenkin tekemään testit pois kaapista, kun kylpyhuoneremontti tulossa ensi kuussa. Viime kierrossa arvelen ovispäiväksi kp11 eli mulla ainakin suht aikaisin tulee näin.

Jannn mullakin menkat kestää nykyään sen huikeat kaksi päivää ja kolmantena lusikallinen ja vähän tiputtelua päälle silloin kun ovuloi ja ilman ovista alle päivän. Onko sulla aina ollut noin niukat?

Teininä ennen ehkäisyitä oli kai runsaammat. Nyt ollut pari vuotta about tällaista, välillä ehkä runsaammat. Kyllä varmasti tiputtelee vielä ainakin päivän pari, tänään tullut pari kertaa vähän enemmän verta. Mut aika niukkaa on. Voi apua jos mun ovis taas ajoissa, niin ei kerkee inssiin:bag: no näkee sit ultrassa kuitenkin speksit. Menispä kp14 tai eteenpäin että ovis..:nailbiting:
 
Mulla oli nyt yllättävän lyhyet menkat. Aiemmin ollu 9pvää ja ensmäiset neljä päivää todella runsas vuoto. Nyt oli kaksi ekaa pvää runsasta ja vain viisi pvää kesti o_O Letrot otin kp 3. -7. aamuina.
 
Täällä kp6 meneillään, vikat Letrot (toivottavasti) aloitettu ja yritys kova, että kierto venyis 10.8 yli, että pääsis sut seuraavasta kierrosta ilmoittautumaan kolmanteen ja ekaan pistoshoitoiseen inssiin. Muuten ei ihmeitä. Oli aika niukat menkat, mutta toisaalta runsaat vuotohäiriöt, että ehkä ne jotenkin korreloi keskenään. Seuraava ovis olis meidän hääyön tienoilla. Jos näitä lapsia vois suunnitella, ni sehän olis sellainen ideaali. Mutta kun ei voi... En ees tiiä kuin mones yk on menossa, yli 20 helposti ainakin...
 
Vika letro napattu tänään, pääkipua ollut kahtena iltana, eilen nukuin huonosti joten pääkipu jatkui aamuun asti. Ihan pientä nippailua tuntunut oikealla. Pe ultra. Toiv ovis vasta ens vkolla:smiley-angelic001
 
Steffille tsemppiä piinailuun! Ja mahtavaa jannn että inssi tulossa jos vaan päivät osuu hyvin kohdilleen!

Itsellä dpo9, toinen rinta kipeä kuten viimekierrossakin. Eilen oli autossa pahoinvointia ja illalla repivää kipua alavatsalla, nauraminenkin sattui. Muuten oireetonta on, yritän säästää testailua lauantaiaamuun (dpo12), kun vain yksi testi kaapissa ja tuntuu masentavalta lähteä ostamaan testejä kun aina saa negoja tuijotella. Lauantaina olisi kaverin juhlat niin pakko varmistella!
Miten kävi, testasitko? :)

Ääh, nyt dpo 9 ja ihan samat pms oireet mitä aina :sad001 Huolettaa jo valmiiksi miten masentunu olo taas iskee negatiivisesta r-testistä..
 
Miten kävi, testasitko? :)

Ääh, nyt dpo 9 ja ihan samat pms oireet mitä aina :sad001 Huolettaa jo valmiiksi miten masentunu olo taas iskee negatiivisesta r-testistä..

Joo, tietenkin yhtä viivaa sai vaan tuijotella ja sitten korkkasin viinipullon ja nautin kesäillasta. Nyt oli jotenkin helpompi kestää tää nega kun ajoitus meni vähän pieleen.. tai just ovispäivän ja edellisen päivän mies oli reissussa, vaikka toki sitä ennen talleteltiin mutta ei se vaan taaskaan napannut. Tänään kp1 kovien kipujen kera. Viides letrokierto alkaa ja vähän usko horjuu jo koko letroiluun... Voiko tässä vaan olla rauhallisin mielin, uskoa ja toivoa, että tärppi voisi letroilla tapahtua? Ns. yritystä yli vuosi takana ja letrokiertoja neljä, eli tavallaan vasta neljä mahdollisuutta ollut raskaudelle. Ovis varmistettu labralla, että se oikeasti letroilla tapahtuu. Yritän ajatella, että nekin jotka ovuloi normaalisti, voivat yrittää pitkään ennenkuin tärppää. Että ehkä tässä nyt menee joku tovi ennenkuin tärppää, vastahan mahdollisuus raskaudelle on saatu aikaan ja eihän letrot mitenkään hedelmöitystä edistä että heti pitäisi napata. Vähän jännät fiilikset on kuten ehkä selityksestäkin ilmenee. Ei oikein tiedä mitä ajatella, odottaako jo pistoshoitoja vai uskoako tähän hoitoon.
 
Lipsu, kurja juttu :sad001 Kyllähän tämä raskautuminen näyttää olevan aika kärsivällisyyttä vaativa laji :sad001 Mutta tosiaan monella, jolla kaikki toimii ihan normaalistikin, voi kestää hyvin vuosikin :) Tsemppiä! Ja tsemppiä kaikille muillekin :)

Mulla tulikin tänään tosi kovat alavatsakivut, vähän sellainen ovulaatiomainen kipu ja samalla polttava, olin ihan varma, että jotku veret holahtaa ja menkat alkaa, mutta mitään "punaista" ei ole tarttunut paperiin :grin Aloin nyt tietty googlailemaan voisko tuollainen kipu liittyä kiinnittymiseen, ainakin monella ulkomaisella sivustolla mainitaan, että dpo 9 ois yleisin kiinnittymisaika.. Hmm, aika jännä, kun tosi moni saa silti haamuja jo tyyliin dpo 9. No, pitää nyt laittaa jäitä hattuun itelle :hilarious:
 
Takaisin
Top