Letrozolin käyttäjiä?

Täällä ootellaan vaan menkkoja kp19/26-30. Ovis oli tissikivuista päätellen ehkä n. kp11 mut meinasin testata vasta 7.7. jos ei menkkoja näy. Eiköhän ne ensi viikolla tule. Huomasin tässä, et vatsakivuista en pysty ovista päättelemään, mut oviksen jälkeen nännit kipeytyy tosi paljon ja jatkuu edelleen. Viime kierrossa en tätä huomannut, mut edellisessä kun sain varmasti oviksen tikutettua tuli myös.

Heitetään kaikki vauvastressi mäkeen ja nautitaan kesästä!

Mulla on ihan sama juttu ton nännikivun kanssa! Toki kivulias itse ovulaatiokin mut sen kovimman kivun jälkeen muutama tunti niin nännit on todella kosketusarat. Ja se on vajaassa viikossa sitten hiipunut se kipu pois. Olenkin miettinyt, että joskus jos tärppi käy niin huomaisiko siitä että nännikipu ei häviäkään tms!

Erittäin hyvä idea tuo stressin pois heittäminen! Tällä hetkellä onkin mukavan rento ja huoleton olo, toivotaan että letrot ja rento kesäfiilis tuo vielä toivotun tuloksen.
 
Jeij, hcg oli 1151 :love7 eli erittäin vahvasti raskaana ollaan. Rv 4+5 menossa nyt eli helmikuun lopussa olisi la. Mä oon niin onnellinen:hello2 tosin vieläkään meinaa uskoa todeksi. Ens viikolla soitella neuvolaan.
 
Mulla on ihan sama juttu ton nännikivun kanssa! Toki kivulias itse ovulaatiokin mut sen kovimman kivun jälkeen muutama tunti niin nännit on todella kosketusarat. Ja se on vajaassa viikossa sitten hiipunut se kipu pois. Olenkin miettinyt, että joskus jos tärppi käy niin huomaisiko siitä että nännikipu ei häviäkään tms!

Erittäin hyvä idea tuo stressin pois heittäminen! Tällä hetkellä onkin mukavan rento ja huoleton olo, toivotaan että letrot ja rento kesäfiilis tuo vielä toivotun tuloksen.

sama oli täällä ovulaation jälkeen. Tuo nänni kipu... nämä kaksi kertaa, kun on elämässäni raskaaksi tullut, sitä rintojen ja nännien kipua ei ole ovulaation aikaan tullut. Se kipu on tullut vasta, kun menkat pitäisi tulla/ tai het sen jälkeen.
 
sama oli täällä ovulaation jälkeen. Tuo nänni kipu... nämä kaksi kertaa, kun on elämässäni raskaaksi tullut, sitä rintojen ja nännien kipua ei ole ovulaation aikaan tullut. Se kipu on tullut vasta, kun menkat pitäisi tulla/ tai het sen jälkeen.
Oho, tässähän alkaa toiveet taas nousta itselläkin :wideyed: Yleensä rinnat on hemmetin kipeät heti ovulaatiosta lähtien, mutta nyt eivät oikeastaan ollenkaan.. Välillä vihloo ja yhden päivän ajan oli vähän särkyä, mutta sitä jatkuvaa tavallista kipua ei ole. Nyt kp 29/~29, inssistä viisitoista päivää. :bag:
 
Oho, tässähän alkaa toiveet taas nousta itselläkin :wideyed: Yleensä rinnat on hemmetin kipeät heti ovulaatiosta lähtien, mutta nyt eivät oikeastaan ollenkaan.. Välillä vihloo ja yhden päivän ajan oli vähän särkyä, mutta sitä jatkuvaa tavallista kipua ei ole. Nyt kp 29/~29, inssistä viisitoista päivää. :bag:

Apua millon testaat :excited001
 
Apua millon testaat :excited001
En tiiä vielä :laughing002 Aattelin eka että huomenna mut sunnuntaina olisin yksin kotona aamusta. Ehkä vasta silloin (jos siis käy niin ettei menkat siihen mennessä ala) niin voin märehtiä pahimmat surut alta pois ennenkuin mies tulee kotiin :wacky: Luottoa ei ihan positiiviseen testiin siis kyllä ole.. Mut katellaan :grin
 
En tiiä vielä :laughing002 Aattelin eka että huomenna mut sunnuntaina olisin yksin kotona aamusta. Ehkä vasta silloin (jos siis käy niin ettei menkat siihen mennessä ala) niin voin märehtiä pahimmat surut alta pois ennenkuin mies tulee kotiin :wacky: Luottoa ei ihan positiiviseen testiin siis kyllä ole.. Mut katellaan :grin

Tee nyt illalla :angelic: mieti jos positiivinen eikä mies oo kotona :p
 
Tee nyt illalla :angelic: mieti jos positiivinen eikä mies oo kotona :p
Kyllä mä taidan yrittää sinne huomiseen asti vielä pinnistellä :grin Luget lopetan tänään niin huomenna tai viimeistään ylihuomenna alkaa varmaan vuoto jos on alkaakseen. Viimeksi alkoi tuhruttaa vikojen Lugejen aikaan, nyt ei ole vielä tullut (pitäisi kai koputtaa puuta).
 
Hohhoi joku onneton haamuhaalura viiva, liekkö jäänteitä keskiviikko päivän tukinaksusta. Dpo13 kuitenkin jo niin pitäs ihan räikee jo olla. Tunnostaakin siltä että kohta menkat alkaa. Tänään pitäis vielä pistää tukinaksu, mutta enpä taida jaksaa. Teroluteja vielä tänään naamaan ja sit saa hanat aueta. Jatko tosiaan toistaiseksi luomuna. Jos miehen tuloksessa ei suunta parempaan niin vaihtoehto ois jotain rankempia hoitoja joihin aika nihkeä halukkuus meillä lähteä. Nyt kun miehen tilanteen ties niin ei ollut odotukset enää kummoiset. Seurailen välillä taustalla josko teillä kävisi parempi tuuri. :)

Nabbs testasitko? :grin
 
Muokattu viimeksi:
Hohhoi joku onneton haamuhaalura viiva, liekkö jäänteitä keskiviikko päivän tukinaksusta. Dpo13 kuitenkin jo niin pitäs ihan räikee jo olla. Tunnostaakin siltä että kohta menkat alkaa. Tänään pitäis vielä pistää tukinaksu, mutta enpä taida jaksaa. Teroluteja vielä tänään naamaan ja sit saa hanat aueta. Jatko tosiaan toistaiseksi luomuna. Jos miehen tuloksessa ei suunta parempaan niin vaihtoehto ois jotain rankempia hoitoja joihin aika nihkeä halukkuus meillä lähteä. Nyt kun miehen tilanteen ties niin ei ollut odotukset enää kummoiset. Seurailen välillä taustalla josko teillä kävisi parempi tuuri. :)

Nabbs testasitko? :grin
Alkuillasta vajaan tunnin pidätyksellä selkeä nega, ei haamun haamua. Vähän väliä tuntuu että jotain lorahtaisi pikkareihin, pyyhkiessä tuli äsken jotain kellertävä joten eiköhän se kunnon tuhruksi illan aikana muutu ja menkat sieltä huomenna paukahtaa, jos ja kun on vanhoihin merkkeihin uskominen. Testaan kyllä huomenna aamusta vielä varalta.

Jotenkin veti taas mielen matalaksi. Miksi sitä edes hetkellisesti kuvitteleekaan, että jotkut oireet (tai tän kierron omituinen oireettomuus) voisivat tarkoittaa raskautta. Ei oo onnistunut koko yritysaikana saada edes haamua, miksi onnistuisi nytkään. Muut kyllä ympärillä sikiää kuin sienet sateella. Hitto kun tekis mieli juoda perseet ja unohtaa edes hetkeksi tämä kaikki raskaushaihattelu. Jos olisi tärpännyt heti ekasta kierrosta niin meidän lapsi täyttäisi näinä päivinä jo vuoden. Ihan absurdi ajatus. Sekin kai lisää tätä pahaa mieltä, kun tajusin asian tossa muutama tunti sitten.
 
Muokattu viimeksi:
Voi prkl nabss tää on paskaa!!! Noo mä vedin perseet eilen sunki puolesta. Tosin pelkkä tunnin pidätys ja ilta, pieni toive vielä huomiseen :Heartred

Olin jo luovuttanut mutta tänään tulikin ovisplussa yllättäen kp23:wideyed: en eilen testannut, eli ois voinut eilenkin olla plus, katson onko vielä huomenna. Tänään on kyllä ollut kipuja alavatsassa ja -selässä. Tallettelut vain viikko sitten sunnuntaina ja tänään aamulla. Ja huomenna. Vielä siis 17päivää että pääsee inssiin ilmoittautumaan:bag:
 
Alkuillasta vajaan tunnin pidätyksellä selkeä nega, ei haamun haamua. Vähän väliä tuntuu että jotain lorahtaisi pikkareihin, pyyhkiessä tuli äsken jotain kellertävä joten eiköhän se kunnon tuhruksi illan aikana muutu ja menkat sieltä huomenna paukahtaa, jos ja kun on vanhoihin merkkeihin uskominen. Testaan kyllä huomenna aamusta vielä varalta.

Jotenkin veti taas mielen matalaksi. Miksi sitä edes hetkellisesti kuvitteleekaan, että jotkut oireet (tai tän kierron omituinen oireettomuus) voisivat tarkoittaa raskautta. Ei oo onnistunut koko yritysaikana saada edes haamua, miksi onnistuisi nytkään. Muut kyllä ympärillä sikiää kuin sienet sateella. Hitto kun tekis mieli juoda perseet ja unohtaa edes hetkeksi tämä kaikki raskaushaihattelu. Jos olisi tärpännyt heti ekasta kierrosta niin meidän lapsi täyttäisi näinä päivinä jo vuoden. Ihan absurdi ajatus. Sekin kai lisää tätä pahaa mieltä, kun tajusin asian tossa muutama tunti sitten.

Ai että tiedän tuon tunteen kun alkaa miettimään mitä elämä olisi voinut olla jos ei olisi vaikeuksia tulla raskaaksi. Toukokuussa kaverini sai lapsen ja se kirpaisi todella pahast itsellä koska heidän laskettu aika oli aika lailla sama kun mitä meillä olisi ollut jos olisi ekalla yrittämällä tärpännyt. Heillä oli siis ekalla onnistunut. Heidän synnyttäessä ajattelin että hitsi meidän kuuluisi samoihin aikoihin viettä meidän lapsen 2 vuotis synttäreitä :arghh: kuukauden kuluttua tulee kolme vuotta täyteen kun olemme yrittäneet lasta tuloksetta.

En vois sanoa muuta kun tsemppiä ja että toivotaan että se tumma pilvi yläuolellamme ei sauraisi meitä loppuelämämme.
 
Nabss jos tekee mieli vetää perseet niin anna mennä! Hyväksi havaittu keino, jos ei tee liian usein :grin Oon lukenut useammankin tarinan et on vedetty perseet ja sit kohta onkin raskaana :wink Rentoutuminen tekee hyvää.

Pupsis sympatiat myös sinne :Heartred Olisipa jo teidän vuoro. Ja toki muidenkin pitkään yrittäneiden.

Onkohan Jannn nyt kypsyttänyt kultamunan? :wink

Onhan sitä vaikea olla ajattelematta, jos olisikin onnistunut jo aiemmin. Mulla meni tammikuussa eka kemiallinen viikon jälkeen kesken. Ehtihän sitä jo laskeskella että syyskuussa olisi syntynyt ja elokuun alusta olis jäänyt äitiyslomalle. Pahalta tuntuu ajatella kun ajankohta lähestyy. Kenenkään elämä ei silti ole täydellistä, eli muilla voi olla taas toisenlaisia murheita, mistä toiset ei ole lainkaan tietoisia.
 
Joo, tuttuja fiiliksiä:Heartred

Täällä kp13 ja o+, että ei nyt hyvin lähtenyt mun kiertojen pitkitys käyntiin:bag: hyvällä lykyllä tässä siis tulee 3 kiertoa kesätauko:wtf: perse sentään, mutta minkä teet.

Tsemppiä omiin tilanteisiin:Heartred
 
Hellou :happy:

Tuun taas tänne voivottelemaan menkoista. Kahdessa edellisessä kierrossa menkat on aina tullu kun oon täällä purnannu nii katotaas nyt :hilarious: Tänään kp 28. Flo ennustaa menkkoja huomiseks. En oo testannu enkä testaakaan. Toisaalta oon alkanu miettii et pitäskö alkaa testailee jatkossa, jos vaikka sais kemiallisen joskus kiinni. Sekin ois helpottava tieto, et tietäs että kykenee ylipäätään tulemaan raskaaks.. Leuka on täynnä finnejä ja kiukuttaa, niin en usko plussaan.

Ja samaistun noihin teidän fiiliksiin täysin. Kaverin lapsi täytti hiljattain vuoden ja muistan, kun hän ilmoitti raskaudestaan juuri kun itse lopetin ehkäisyn. Ja muutenkin noita raskausuutisia satelee vähän väliä.. Voi kun olis jo oma vuoro :sad001
 
Hei mitäs tänne kuuluu? Onko lähiaikoina testailijoita? Tuliko Savonlikalla menkat?

Kp27/26-30, oletetusti dpo15-16, mut en testannut. Tissit tuhannen kipeät, ainoastaan tukevat liivit tuntuu hyvältä, koska pienikin liike koskee. Yleensäkin kipeytyy loppukierrossa, mut ei näin paljoa. Juuri muita tuntemuksia ei ole ollut. Menkkakipujakin saattaa olla 1-4 päivää edeltävästi, mut vielä ei mitään. Tässähän alkaa melkein jännittää, vaikka koitan olla realistinen viime kierron pudotuksen jälkeen. :nailbiting:
 
Täällä kp 6 ja Letroja jo muutama päivä napsittu. Ruokahalu on kaikonnut kokonaan ja muistelen, että onko mulla joka kierrossa ollut tätä. :grin Onko muille Letrozolit aiheuttaneet ruokahaluttomuutta?
 
Sen, hyvältä kuulostaa!

Nabss, en muista että multa ois ruokahalut lähtenyt :scratch

Täällä dpo5, eipä mainittavaa :grin nyt ei niin paljoa menkatkaan harmita (eipä), kun pääsee inssiin ensi kierrossa. Jos mahtuu ...
 
Hellurei!

Ei mullakaan ole lähtenyt ruokahalu, valitettavasti... mielellään ottaisin jotain sellaista lääkettä! :hilarious:

Olin viime viikon kesälomalla ja annoin hitot kaikelle. Juhannuksen päätteeksi oli ovis, nyt vissiin dpo 11. En jaksanut pingottaa tipattomana, kun ei kerran inssiin päästy. Mutta vaikka tässä nyt on koittanut olla miettimättä mitään, väkisinkin näillä päivillä jo mieli alkaa askartelemaan mahdollisten plussien ja negojen parissa ja palsta vetää puoleensa... :smiley-angelic008

Nyt otetaan oikein naisesta mittaa, en ajatellut testata ennen menkkojen alkamispäivää, jos silloin tarvetta on!
 
Takaisin
Top