Letrozolin käyttäjiä?

Dpo13(tai 12) negaa, mut missä tuhru/menkat :confused005 yleensä vikan terolutin vaikutusajalla alkaa jo tuhruttaa, nyt ei vieläkään mitään vaikka toissailtana vika otettu. Oisko mulla kerrankin oikeasti oma keltarauhanen sit:grin ei mitään menkkaoireita edes, mut ei mitään raskausoireitakaan. Päädyttiin että lähdetään taas letroilemaan, eli alkas nyt jo uus kierto! Pääsiäisen jälkeen olis sit tarkistusultra.

Lipsu, mulla oli esikoisesta ihan menkkamaista kipua vaikka raskaana olinkin, toivotaan siis vielä!

Mulle letroja määrätty kp 2-6 ja 2x 2.5mg päivässä.

Millon sulla sit on ovis? Ja kuinka pitkät kierrot? Joku joskus sanoi, että näillä olis merkitystä sille, millon letrot kannannattaa ottaa kenenkin.. tsemppiä jos se vielä plussaks muuttuis!
 
Tässä seku joutessaan kattelin varsin vanhoja kuvia ja vertailin kuukautis kalenteriin. Siis mulla on näkyny tärppi jo herkällä testillä kp11.. Aloin miettiin että kuinkahan aikasin se ovulaatio sittenki ollut? Kuinkahan aikasin se voi letroilla olla? Söin siis silloin kp 3-7 letroja.
 
Millon sulla sit on ovis? Ja kuinka pitkät kierrot? Joku joskus sanoi, että näillä olis merkitystä sille, millon letrot kannannattaa ottaa kenenkin.. tsemppiä jos se vielä plussaks muuttuis!

Mulla luomuna kierrot heittelee niin, että ovisplussa välillä kp 13-22, luteaali useimmiten lyhyt n. 10pv. Teroluteja syönyt vuoden aikana tosi monesti tukemaan loppukiertoa. Kierrot siis jotain välillä 24-32 kun kalenteria katselin. Tänään kp1 eli huomenna sit letro!
 
Tässä seku joutessaan kattelin varsin vanhoja kuvia ja vertailin kuukautis kalenteriin. Siis mulla on näkyny tärppi jo herkällä testillä kp11.. Aloin miettiin että kuinkahan aikasin se ovulaatio sittenki ollut? Kuinkahan aikasin se voi letroilla olla? Söin siis silloin kp 3-7 letroja.
Siis kp11 todella vai meinasitko dpo11? o_O jos kp11 niin ovulaation olis pitäny olla jo tyyliin kp1 tai 2? Jos dpo 10 näkyy testissä niin käsittääkseni sekin on aika aikaisin.
 
Siis kp11 todella vai meinasitko dpo11? o_O jos kp11 niin ovulaation olis pitäny olla jo tyyliin kp1 tai 2? Jos dpo 10 näkyy testissä niin käsittääkseni sekin on aika aikaisin.

Siis kp 11, ja sitä tässä mietinki että miten se voi olla ees mahollista? Vai onkohan tuo kalenteri pistäny sitten sekasin sen kun siihen laittanu lasketun ajan silloin.
 
Aa kappas vain se onki ollu eka haamu rtssä kp24, katoin ihan normi kalenterista johon myös merkannu. Se sovellus nakannu ne väärin varmaan sen lasketun ajan mukaan sit tai jotaki. Mietinki että miten voi olla mahollista.
 
Täällä kp13 ja JES ovistestit negoja, eli ei tarvinnut vklp:na alkaa insseilemään! Huomenna ultraan niin ilmoittelen mitä näkyy :-)

Sit vähän kyssäriä, missä vaiheessa oviksen ympärillä teille tulee limat? Eilen oli siis kp12 ja petipuuhissa mulla tuli ihan JÄRJETTÖMÄSTI limaa (anteeksi yksityiskohdat:hilarious:). Oltiin miehen kanssa ihan ihmeissään mitä tapahtuu kun mulla ei oo koskaan tullut tollasia limamääriä (siis oikeesti sänkykin oli märkä!!!!), ja siis tosiaan ovistestit vielä negoja. Eilen alkoi myös tissikipu joka yleensä alkaa siinä dpo1 joten hämmästyttäviä ja ihan uusia oireita tässä kierrossa:grin
 
En aina bongaa limoja, mutta kai ne yleensä tullut parina päivänä ennen ovista :rolleyes:Toiv tulis tässä kierrossa. Toivotaan et limat tietää hyvää sulle!
 
Naffa, kiitos toivon pilkahduksesta! Menkkakiputuntemukset jatkuu, kp27/dpo12 ja herkät testit negaa edelleen. Tiistaina odotan kuukautisten alkavan. Tänään kunnon itkut itketty, alkais nyt sit menkat kun kehtaa kipuillakin näin kauan ennen vuotoa, luulis että herkät testit olis jo edes haamuilleet tähän mennessä!
 
Noniin kp14 ja ultrailtu!
Ihana, mutta ei niin ihana tilanne. Folleja yhteensä 4 isoa (24,23,22,17 ja 15mm muutamia). Tässä tilanteessa yleensä inssi jää väliin ja seksikielto mutta meillä tehdään huomenna inssi mun omasta pyynnöstä. Lääkäri kertoi riskit kaksoisraskauteen liittyen ja sanoin että kun nyt on vuosi ja 8 kk mennyt ilman positiivista testiä niin antaa mennä vaan. Sama vaikka tulisi vitoset (vitsi).
Eli kohta pistän Pregnylin ja huomenna inssi nro. 3.
Nyt on kyllä toiveet super korkealla!! :oops:
 
Noniin kp14 ja ultrailtu!
Ihana, mutta ei niin ihana tilanne. Folleja yhteensä 4 isoa (24,23,22,17 ja 15mm muutamia). Tässä tilanteessa yleensä inssi jää väliin ja seksikielto mutta meillä tehdään huomenna inssi mun omasta pyynnöstä. Lääkäri kertoi riskit kaksoisraskauteen liittyen ja sanoin että kun nyt on vuosi ja 8 kk mennyt ilman positiivista testiä niin antaa mennä vaan. Sama vaikka tulisi vitoset (vitsi).
Eli kohta pistän Pregnylin ja huomenna inssi nro. 3.
Nyt on kyllä toiveet super korkealla!! :oops:

Noniin :hilarious: eikös tossa oo mahikset kolmosiin tai nelosiinkin :rolleyes:
 
Noniin :hilarious: eikös tossa oo mahikset kolmosiin tai nelosiinkin :rolleyes:
Onhan se mutta todennäköisyydet aikas pienet. Mulla kuitenkin toinen munatorvi ilmeisesti tukossa + tärppiä ei ole tullut vaikka takana 2 inssiä jossa edellisessäkin oli toimivassa pari isoa follia.
Jännityksellä odotetaan tapahtuuko tässäkään inssissä mitään. Nyt ainakin mahikset suuremmat kun edellisissä!
 
Noniin kp14 ja ultrailtu!
Ihana, mutta ei niin ihana tilanne. Folleja yhteensä 4 isoa (24,23,22,17 ja 15mm muutamia). Tässä tilanteessa yleensä inssi jää väliin ja seksikielto mutta meillä tehdään huomenna inssi mun omasta pyynnöstä. Lääkäri kertoi riskit kaksoisraskauteen liittyen ja sanoin että kun nyt on vuosi ja 8 kk mennyt ilman positiivista testiä niin antaa mennä vaan. Sama vaikka tulisi vitoset (vitsi).
Eli kohta pistän Pregnylin ja huomenna inssi nro. 3.
Nyt on kyllä toiveet super korkealla!! :oops:

Oho, noni, oliko sulla noi kaikki siellä auki olevalla puolella? :happy: nyt kyllä jännittää:nailbiting: on se nyt kumma jos näistä ei joku hedelmöity:Heartred on teillä siellä kyllä aivan eri tyyppinen hoito:hilarious:
 
Oho, noni, oliko sulla noi kaikki siellä auki olevalla puolella? :happy: nyt kyllä jännittää:nailbiting: on se nyt kumma jos näistä ei joku hedelmöity:Heartred on teillä siellä kyllä aivan eri tyyppinen hoito:hilarious:

Molemmilla puolilla aika tasaisesti nuo follit ja ainakin tuo isoin oikealla eli kiinni olevalla:sorry: Toivotaan että joku hedelmöittyisi:Heartpink
Kyllä täytyy joo olla kiitollinen että inssi tehdään, alkaa olla niin done tähän kaikkeen. :grumpy:
 
Noniin kp14 ja ultrailtu!
Ihana, mutta ei niin ihana tilanne. Folleja yhteensä 4 isoa (24,23,22,17 ja 15mm muutamia). Tässä tilanteessa yleensä inssi jää väliin ja seksikielto mutta meillä tehdään huomenna inssi mun omasta pyynnöstä. Lääkäri kertoi riskit kaksoisraskauteen liittyen ja sanoin että kun nyt on vuosi ja 8 kk mennyt ilman positiivista testiä niin antaa mennä vaan. Sama vaikka tulisi vitoset (vitsi).
Eli kohta pistän Pregnylin ja huomenna inssi nro. 3.
Nyt on kyllä toiveet super korkealla!! :oops:

No nyt on kyllä mahikset moneen! Toivottavasti hedelmöittyis edes yksi :)
tsemppiä! :)
 
Noniin kp14 ja ultrailtu!
Ihana, mutta ei niin ihana tilanne. Folleja yhteensä 4 isoa (24,23,22,17 ja 15mm muutamia). Tässä tilanteessa yleensä inssi jää väliin ja seksikielto mutta meillä tehdään huomenna inssi mun omasta pyynnöstä. Lääkäri kertoi riskit kaksoisraskauteen liittyen ja sanoin että kun nyt on vuosi ja 8 kk mennyt ilman positiivista testiä niin antaa mennä vaan. Sama vaikka tulisi vitoset (vitsi).
Eli kohta pistän Pregnylin ja huomenna inssi nro. 3.
Nyt on kyllä toiveet super korkealla!! :oops:


Itsellä oli vastaavanlainen tilanne kolmannessa ja viimeisessä inssissä helmikuussa. Oli 3 follia ja onneksi lääkäri suostui inseminaatioon. Nyt tulee se masentava osuus, en siltikään tullut raskaaksi. Toivon kuitenkin että sinulla Jesssu olisi parempi tuuri ja sinua onnistaisi :Heartred
 
Itsellä oli vastaavanlainen tilanne kolmannessa ja viimeisessä inssissä helmikuussa. Oli 3 follia ja onneksi lääkäri suostui inseminaatioon. Nyt tulee se masentava osuus, en siltikään tullut raskaaksi. Toivon kuitenkin että sinulla Jesssu olisi parempi tuuri ja sinua onnistaisi :Heartred

Joo sanoin miehellekin kun panikoi että mitä jos tulisi kolmoset että samalla lailla voidaan "panikoida" ettei tärppää ollenkaan. Että ei tää 5+ follikkelia mikään satavarma tärppi ole. :inpain:
Siinä ei pelkät hyvät follit riitä vaan täytyy jokainen tähti ja kuu olla oikeessa asennossa että tärppi meille tulisi:meh:
Toivotaan parasta :Heartred
 
Joo sanoin miehellekin kun panikoi että mitä jos tulisi kolmoset että samalla lailla voidaan "panikoida" ettei tärppää ollenkaan. Että ei tää 5+ follikkelia mikään satavarma tärppi ole. :inpain:
Siinä ei pelkät hyvät follit riitä vaan täytyy jokainen tähti ja kuu olla oikeessa asennossa että tärppi meille tulisi:meh:
Toivotaan parasta :Heartred
Vitosissa ainakin tulisi lapsiluku kerrasta täyteen. :grin
 
Takaisin
Top