Letrozolin käyttäjiä?

Juuh, täällä Dpo9, 200% varma, että inssi ei tuonut tulosta ja seuraava on ties millon. Eilen ja tänään tullut lugeista vähän vuotokin jo läpi. V*tuttaa niin, että hyvä kun henkeä saa.

Noh, täytyy täs vaan sit noita letroja käyttää odotellessa, et tuntuis edes siltä että yrittää tehdä jotain. Vaik just nyt tuntuu siltä, et tekis todellakin mieli luovuttaa, eikä me ikinä saada vauvaa:sad010
 
Nipanderi, voisko olla kyse kiinnittymisvuodosta:angelic: toivotaan niin!!

Sain tässä tokassa letrokierrossa ekaa kertaa kiinni ovisplussan sekä digitestiin että liuskatestiin kp14, kp15 kovat alavatsakivut ja nännien kipeytyminen (uusi oire, tätä ei ole ennen ollut, oliskohan eka kunnon ovis viimeinkin!) joten tänään hyvin todennäköisesti dpo1. Piinailut alkakoon!
 
Nipanderi, voisko olla kyse kiinnittymisvuodosta:angelic: toivotaan niin!!

Sain tässä tokassa letrokierrossa ekaa kertaa kiinni ovisplussan sekä digitestiin että liuskatestiin kp14, kp15 kovat alavatsakivut ja nännien kipeytyminen (uusi oire, tätä ei ole ennen ollut, oliskohan eka kunnon ovis viimeinkin!) joten tänään hyvin todennäköisesti dpo1. Piinailut alkakoon!

En mä oikeen usko, mulla on ollut jo yli vuoden erinäisiä vuotohäiriöitä, todennäköisemmin kyllä liittyy niihin:banghead: mutta kiitos optimismista:happy:
 
Pitkästä aikaa täällä kirjoittamassa.. :rolleyes: ovisplussa bongattu kp18 (laskin siitä kun alkoi reilu vuoto, se varhainen km) ja nyt dpo3. Aloitin terolutit eilen kun kaapista vielä löytyi. Toiveet aika matalalla.. Ja taas jotain bakteerivaginoosin oireita Huoh eli tuskin onnustuu. Mietinnässä on aloitetaanko ens kierrosta letroja kuitenkaan, kun arvelluttaa tää koronatilanne. Klinikka (yksityinen) ilmeisesti on toistaiseksi auki, mutta mutta... Jotenkin ei jaksaisi vaikka eihän tässä muu auta jos raskaaksi haluaa. :grin

Steffi Ootko testannut enää uudestaan?

Nipanderi, katso nyt vielä rauhassa. :smiley-angelic001 keksikö ne klinikalla mitään syytä vuotohäiriöille?

Lipsu, Jes toivotaan parasta tulosta!

Tsemppiä kaikille syvissä vesissä. :Heartred
 
Nipanderi: mulla aivan samat fiilikset.. Oon aiemmat kierrot koittanu olla rauhallisin mielin,mut tän toisen inssin epäonnistuminen ottaa todella koville. Ehkä osittain siksi, että siinä meni viimeinen mahdollisuus saada vauva tänä vuonna. Turhauttaa ja kunnon luovuttajafiilis.. Mut tsempit sulle, toivottavasti vuoto hyvinkin olisi kiinnittymistä :Heartred

Onnea matkaan Lipsulle ja tsempit piinailuun!

Naffalle myös paljon tsemppiä, älä lannistu, se plussa voi tulla hyvinkin silloin kun sitä vähiten odottaa :Heartpink

Mä en kans tiedä, hakisko letroja lisää (jospa niitä edes apteekeista sais). Ensin pitäs tietty saada ne menkat alkamaan :rolleyes: 4 päivää nyt myöhässä. Laitoin reseptin uusimispyynnön teroluteista, niin pitää niitä popsia jos ei kuulu. Mä kun niin luulin, että epäsäännöllinen kierto ois historiaa, mutta yllätys, että kierto heti sekasin kun viimesetkin letrojen rippeet hävinny kehosta. Hohhoijaa.

Tsempit ja halit kaikille, missä kierron vaiheessa ikinä oottekin :Heartred Tää ryhmä on kyllä tosi suuri voimavara.
 
Pitkästä aikaa täällä kirjoittamassa.. :rolleyes: ovisplussa bongattu kp18 (laskin siitä kun alkoi reilu vuoto, se varhainen km) ja nyt dpo3. Aloitin terolutit eilen kun kaapista vielä löytyi. Toiveet aika matalalla.. Ja taas jotain bakteerivaginoosin oireita Huoh eli tuskin onnustuu. Mietinnässä on aloitetaanko ens kierrosta letroja kuitenkaan, kun arvelluttaa tää koronatilanne. Klinikka (yksityinen) ilmeisesti on toistaiseksi auki, mutta mutta... Jotenkin ei jaksaisi vaikka eihän tässä muu auta jos raskaaksi haluaa. :grin

Steffi Ootko testannut enää uudestaan?

Nipanderi, katso nyt vielä rauhassa. :smiley-angelic001 keksikö ne klinikalla mitään syytä vuotohäiriöille?

Lipsu, Jes toivotaan parasta tulosta!

Tsemppiä kaikille syvissä vesissä. :Heartred

Ei sille ole mitään syytä. Jotain hornonaalista ilmeisesti. Sit mulla ultratessa on aina ollut oikealla yks sellainen 16mm follin näköinen, missä joku pieni tiheä kaiku, en tiedä voiko se vaikuttaa jotain. Vielä sitä tutkitaan, että esiintyykö todella siellä joka kerta. Nyt se on siis kahdesti ollut siel varmuudella. Oli myös ekassa ultrassa, mut se lääkäri oli silloin sanellut oikean ja vasemman väärin päin. Samainen lääkäri oli myös kirjoittanut, et oon ottanut vuosi sit tatuoinnin, mikä ei myöskään pidä paikkaansa:banghead:
Tsempit omiin tilanteisiin kaikille. Ei ole helppoa kellään:Heartred
 
Täällä hanat aukesi iloisesti aamulla, eli kp1 ja uuteen kiertoon.. Nyt en ota letroja, mutta veikkaan niiden vaikuttavan vielä tähänkin kiertoon..
Onkos kenelläkään testailuja meneillään ja plussia näkyvissä? :)
 
Steffi, harmillista että uusi kierto alkoi, toivottavasti letrot vaikuttaa seuraavaankin! Pidätkö muuten vain taukoa, onko kuinka monta letrokiertoa jo takana?

Minulla dpo5 meneillään, onneksi päivät kuluu aika nopeasti vallitsevasta tilanteesta johtuen.. mutta silti toivoo että voisi unohtaa koko jännäilyn, viikon päästä vasta testailua jos ei menkat itsekseen ala. Eka kierto ilman Terolutia niin jännä nähdä miten pitkä luteaalivaihe on. "Oireita" odotellessa niin varmasti piinailu pahenee! :rolleyes:
 
Pahoitttelut steffi uudesta kierrosta. minulla ainakin vaikutti letrot vielä seuraavassakin kierrossa :) tsempit!

Lipsulla jännät päivät tiedossa. Toivottavasti tulee plussa!

Mulla on ollu todella vaikeita viime päivät.. Näin pitkästä aikaa paria kaveria, joilla molemmilla lapsi. Ja tottakai heidän juttelu karkasi luonnollisesti heihin välillä. Tuli niin orpo ja epäonnistut olo, kun kuunteli niitä juttuja. Että mitä jos en itse koskaan saa osallistua tuollaisiin keskusteluihin.. Pelkäsin kokoajan, että heiltä tulee joku "tiedät sitten kun sulla on omia lapsia" -kommentti, mutta luojan kiitos ei.
Ja sekin surettaa, että kierto on taas sekasin,vaikka luulin, et se ois nyt asettunu, mutta eheei... Helvetin pcos :banghead: Perjantaina tuli viimein viesti, et terolut-resepti uusittu, niin täytyy huomenna käydä hakemassa. Letrot pitää alottaa varmaan myös, turha haaveillakaan et ovuloisin ilman. On tämä kyllä yks työmaa. Täytyy vaan koittaa jaksaa ja toivoo parasta.
 
Täällä kans eilen droppasi lämmöt ja menkkoja odotellaan. Täksi päiväksi vielä on luget ja keskiviikkona Dpo16 olis virallinen testipäivä. Negahommia siis luvassa. Työmaa todellakin:bag: yritän järkeillä itselle, että nyt ei oo muutenkaan hyvä aika lisääntyä. Ei lohduta tipan tippaa:banghead:
 
@savonlikka, ootko kokeillut gelee royalea. Mulla myös PCOS taustalla niinkin hankalana, että vuotoja ilman lääkkeitä tulee kahdesti vuodessa ja vuodot silloin kestää kolmekin viikkoa. Kaikkien hoitojen ja hormonien ja kokeilujen jälkeen hieman skeptisesti tilasin paketin tuota geleetä. Pelkästään sen avulla olen saanut kierron säännöllistymään n. 30 päiväiseksi ja ovislimailutkin olen bongaillut kierroissa. Tärppiä vaan ei ole tullut vielä, mutta olen ollut positiivisesti yllättynyt tuotteen tehosta ja Terolutien sekä Primolutien käytöstä olen saanut luopua kokonaan. Kunpa olisin jo vuosia sitten kokeillut. Letroja olen viimeisen vuoden aikana käyttänyt parina peräkkäisenä kiertona ja pitänyt sitten muutaman kierron tauon. Eihän sekään kaikille tuo samanlaisia vaikutuksia ja käytöstä on monia mielipiteitä, mutta itse ainakin aion sitä käyttää jatkossakin.
 
Steffi, harmillista että uusi kierto alkoi, toivottavasti letrot vaikuttaa seuraavaankin! Pidätkö muuten vain taukoa, onko kuinka monta letrokiertoa jo takana?

Minulla dpo5 meneillään, onneksi päivät kuluu aika nopeasti vallitsevasta tilanteesta johtuen.. mutta silti toivoo että voisi unohtaa koko jännäilyn, viikon päästä vasta testailua jos ei menkat itsekseen ala. Eka kierto ilman Terolutia niin jännä nähdä miten pitkä luteaalivaihe on. "Oireita" odotellessa niin varmasti piinailu pahenee! :rolleyes:

Kolme kiertoa on nyt takana, kahdessa ensimmäisessä kierrossa ovulaatio tuli hienosti kp14 ja nyt tässä viimeisessä vasta kp20. Tässä viimeisimmässä jäi myös semmonen migreeni tyyppinen päänsärky päälle, joka kesti ovulaatioon asti. Ajattelin nyt antaa kropan vähän huolia :)
 
Kuulumisia täältäkin, kp7 ja pistoksia siis nyt pistelty 6 päivää. Eilen oli maha sekaisin ja tänään oon juossut koko pvän vessassa - huoooh mä en jaksa näitä sivuvaikutuksia.
Keskiviikkona ultraillaan ja ensi viikolla (ke tai to) olisiko sitten inssi nro 3.
 
Kuulumisia täältäkin, kp7 ja pistoksia siis nyt pistelty 6 päivää. Eilen oli maha sekaisin ja tänään oon juossut koko pvän vessassa - huoooh mä en jaksa näitä sivuvaikutuksia.
Keskiviikkona ultraillaan ja ensi viikolla (ke tai to) olisiko sitten inssi nro 3.

Tällä kertaa tuunkin sit muutaman päivän myöhässä luomuovikseni kanssa :grin ehkä tän kierron jälkeen alotan letrot taas.. tai sitä seuraavana kiertona. Terot säästän ehkä siihen kiertoon, jossa syön tuplaletrot. Kunnon hormonikierto, joskus sit kesällä.

Toki kaikki riippuu koronasta ja tuleeko mitään infoa/käyntiä klinikalle jossain vaiheessa..
Pelottaa että kuolen koronaan enkä koe koskaan äitiyttä.. Samaten jonkun läheisen kuolema ottaisi koville. :sorry:
 
Voi jannn, älä murehdi koronaa noin. Se on hyvä ottaa vakavasti, mutta suurin osa ihmisistä selviää lievemmillä oireilla vaikka sairastuisikin, noudatetaan vaan ohjeistuksia tarkkaan niin tästäkin selvitään :Heartred Itseäni lähinnä pelottaa, jos pahimman tautihuipun aikaan olisikin raskaana ja töissäni saatan joutua hyvinkin suureen tartuntariskiin. Onko teillä tietoa, onko koronan vuoksi raskaanaolevalla jotakin "etuoikeutta" saada vähempiriskinen työtehtävä?

Nyt alkoi päivät madella. Dpo7, ei oireita. Miten tässä jaksaa vielä joitakin päiviä että pääsis testaamaan??
 
Nipanderi, häviääkö se juttu aina välillä siis? Joko oot testannut?

jannn, koitetaan olla liikaa etukäteen murehtimatta. :Heartred

Lipsu, tsemppiä piinailuun!
Tää ketju kaipaisi kyllä plussia! :happy093.

Itellä dpo 10 (tai ehkä 9, en oo yhtään varma millon irtosi ja oplussa tuli illalla) ja nega. Edellisestä näkyi dpo 11 se hailura. Eli ehkä huomenna näkyy jos näkyy jotain. Ei kyllä mitään oireita joten en usko plussaan. Pitäisi tässä lähipäivinä sitten päättää mitä letrojen kanssa, ehkä soittaa klinikalle hmhmm.
 
Heips, me ollaan yritetty toukokuussa vuosi ensimmäistä lasta, tuloksetta.. Ovis ei oo ollu säännöllinen, joten otettiin letrozol käyttöön.
Nyt tuli kunnon ovis viime pe ja la. Nyt ois 9 päivää aikaa jännää, että alkaako menkat..

Klinikalla kun käytiin, niin miehen siittiöt erinomaisessa kunnossa ja oma kohtu näyttää just siltä niinku pitää.
Nyt kun viettää töiden jälkeen paljon aikaa kotona, on hurjasti aikaa miettiä tätä asiaa ja se ahdistaa, että miksi raskaus ala.. Ollaan harrastettu seksiä joka toinen päivä varmuuden vuoksi ja monesti vielä ovis päivänä, mutta tuloksetta. Onko letrozol tuonut onnea jollekin jo ekalla kierrolla?
 
Pahoittelut kp 1 ja tsempit piinailuihin :Heartpink ja vaikka tuo korona tuokin omat haasteensa ja pelon tähän, ei pidä murehtia etukäteen.

Tervetuloa mukaan Ppap. Toivottavasti letrot tuo toivotun tuloksen :thumright Tuo on kyllä aivan totta, että nyt kun on enemmän aikaa, se ahdistus iskee helposti ja tulee murehdittua, miksei raskaus ala..

Niinkun aiemmin jo kerroin, viime päivät on ollu tosi raskaita. Ja turhauttavaa, että just kun ehdin käydä terolutit ostamassa, alkoi menkat. 8 päivää myöhässä. Mutta eiköhän niille vielä tarvetta tule. Nyt siis kp 2, pitäs päättää haenko letrot vai en. :rolleyes:
 
Pahoittelut kp 1 ja tsempit piinailuihin :Heartpink ja vaikka tuo korona tuokin omat haasteensa ja pelon tähän, ei pidä murehtia etukäteen.

Tervetuloa mukaan Ppap. Toivottavasti letrot tuo toivotun tuloksen :thumright Tuo on kyllä aivan totta, että nyt kun on enemmän aikaa, se ahdistus iskee helposti ja tulee murehdittua, miksei raskaus ala..

Niinkun aiemmin jo kerroin, viime päivät on ollu tosi raskaita. Ja turhauttavaa, että just kun ehdin käydä terolutit ostamassa, alkoi menkat. 8 päivää myöhässä. Mutta eiköhän niille vielä tarvetta tule. Nyt siis kp 2, pitäs päättää haenko letrot vai en. :rolleyes:

Mehän mennään siis aika samoissa, mulla kp1. Haet haet:happy: mitäs menetettävääkään tässä on.
 
Takaisin
Top