Letrozolin käyttäjiä?

Oon hämilläni, kp8 oli ultrassa 14mm follikkeli, nyt kp11 ja digiovistesti näyttänyt kolme päivää tyhjää ympyrää, ei edes vielä vilkkuvaa hymiötä. Viime kierrossa vilkutti neljä vai viis päivää ennen pysyvää hymynaamaa. Liuskatestit myös tooosi haaleita. Just kun oli muuten luottoa että nyt se ovis varmasti tulee! Polilla veikkasivat ovispäiväksi kp13-14 niin ihme ettei vielä mitään viitteitä testeissä. Joskin tunnen kyllä pingotusta oikeella alavatsassa ja välillä vihloo/repäisee jossain asennoissa, uskoisin että olis sen perusteella folli kasvattanut kokoaan.

Negatestejä tehneille yhteisesti paljon tsemppiä :Heartred Ja piinailijat, laitelkaa väliaikatietoja niin jännätään yhdessä!
 
Negavitutuksen purkaus: EI KOSKAAN SAADA VAUVAA VITUTTAA TOI MIESKI!!! Ja itseni tietty ku oon vammanen enkä voi saada vauvaa!!! Tänään vedän parit siiderit vähintään.

Kiitos ja anteeksi.
 
Negavitutuksen purkaus: EI KOSKAAN SAADA VAUVAA VITUTTAA TOI MIESKI!!! Ja itseni tietty ku oon vammanen enkä voi saada vauvaa!!! Tänään vedän parit siiderit vähintään.

Kiitos ja anteeksi.
Höh :sad001 Tsemppiä! Mikä kp/dpo? Mulla tuo edessä ens vkl :sad001 Mä olen ollut nyt täysin tipattomalla koko tän vuoden, kieltämättä nyt alkais jo vähän maistumaan.. Ens vkl kyllä sihautan, jos (kun :sad001) menkat alkaa..
 
Höh :sad001 Tsemppiä! Mikä kp/dpo? Mulla tuo edessä ens vkl :sad001 Mä olen ollut nyt täysin tipattomalla koko tän vuoden, kieltämättä nyt alkais jo vähän maistumaan.. Ens vkl kyllä sihautan, jos (kun :sad001) menkat alkaa..

Dpo12/kp28. Kierto about 33pvää. Mä ollu 7vkoa juomatta. Toivotaan et vaikuttaa positiivisesti seuraaviin muniin. Ehkä sä saat plussan! Tekis niin mieli mennä yksityiselle ivf sit ku paska korona antaa luvan :mad::mad: en usko että mies suostuisi.. Ja kyllähän se pelottaisi, jos sekään ei toimisi, niin ei olisi enää mitään oljenkortta sen jälkeen..
 
Mulla on ollu koronasta huolimatta tosi kiva vkl, ollaan vietetty miehen kans kahdenkeskistä aikaa, ulkoiltu, kokkailtu ja katsottu sarjoja yhdessä, oli jotenki tosi hyvä fiilis koko viikonlopun.. Kunnes kävin prismassa ruokaostoksilla ja ostin pari pregcheck pakettia ja tietty tein nyt yhden ja ylläri ylläri negatiivinenhan se oli :banghead: Okei, tänään dpo 10, mutta kyllä ne fiilikset taas latistui :sad001
 
Mulla on ollu koronasta huolimatta tosi kiva vkl, ollaan vietetty miehen kans kahdenkeskistä aikaa, ulkoiltu, kokkailtu ja katsottu sarjoja yhdessä, oli jotenki tosi hyvä fiilis koko viikonlopun.. Kunnes kävin prismassa ruokaostoksilla ja ostin pari pregcheck pakettia ja tietty tein nyt yhden ja ylläri ylläri negatiivinenhan se oli :banghead: Okei, tänään dpo 10, mutta kyllä ne fiilikset taas latistui :sad001

Dpo6, itse olen painanut vklopun duunia, tänään onneks oli vapaata, mut huomenna taas uuteen viikkoon. On täysin normaali fiilis, oon ihan sata että ei tarvii odotella muuta kun puhtaan valkoista testiä:grumpy::banghead:
 
Dpo6, itse olen painanut vklopun duunia, tänään onneks oli vapaata, mut huomenna taas uuteen viikkoon. On täysin normaali fiilis, oon ihan sata että ei tarvii odotella muuta kun puhtaan valkoista testiä:grumpy::banghead:

Ootan silti sun testia ja toivon parasta:Heartbigred
 
Dpo6, itse olen painanut vklopun duunia, tänään onneks oli vapaata, mut huomenna taas uuteen viikkoon. On täysin normaali fiilis, oon ihan sata että ei tarvii odotella muuta kun puhtaan valkoista testiä:grumpy::banghead:
Mikä päivä ajattelit testata? :)
Saa nähdä mitä ens vkl taas tuo tullessaan :oops:
 
Kiitti, tekis kyllä jo valmiiks mieli parkua, että tää ei vaan onnistu:hilarious::sad010vähän väsyttää, ollut rankka viikko kaikin puolin. Ensi viikko on ihan samanlainen:banghead::dead:

Ymmärrän tunteesi. Jotenkin se epätoivo tai epäluottamus sieltä jostain aina pyrkii pinnalle vaikka alkuun olisi ollut positiivinenkin. Mutta silti on vielä aikaiset päivät ja mitä vaan voi tapahtua, vaikka eipä tämän sanominen varmaan auta omaan tunteeseen :Heartred Ja tsemppiä töissä jaksamiseen! On kyllä varmaan aika hullunmyllyä nyt siellä missä sitten ikinä työskenteletkään ja varmaan oma tottuminen taas sellaiseen, jos viime aikoina tehnyt jotain ihan muuta.
 
Juu no nyt tuli korona ja kaikki on ihan ennakoimatonta. Tsemppiä meille kaikille!

Kävin äsken ultrassa, viime kierto olikin sit 18 päivää WTF. Aloitin letrot 2,5mg 1x1 kp3-7. Tänään kp12. Vasemmalla >10 alle 10mm follikkelia, oikealla 2 x 10mm munasolun alkua. Limakalvo ilmeisesti kolmikerroksinen, mut vain 7,2mm. Kokemuksia?? Onko liian ohut, ja onks nyt ovis tulossa ehkä viikon päästä?

Sain uuden ajan ultraan torstaille. Tämä kierros voidaan tehdä loppuun, kun jo aloitettu, mut uusia ei aloiteta. Todennäköisesti syön sit Visannea endometrioosin vuoksi kunnes pandemia on ohi ja hoidot voidaan aloittaa uudestaan.
 
Juu no nyt tuli korona ja kaikki on ihan ennakoimatonta. Tsemppiä meille kaikille!

Kävin äsken ultrassa, viime kierto olikin sit 18 päivää WTF. Aloitin letrot 2,5mg 1x1 kp3-7. Tänään kp12. Vasemmalla >10 alle 10mm follikkelia, oikealla 2 x 10mm munasolun alkua. Limakalvo ilmeisesti kolmikerroksinen, mut vain 7,2mm. Kokemuksia?? Onko liian ohut, ja onks nyt ovis tulossa ehkä viikon päästä?

Sain uuden ajan ultraan torstaille. Tämä kierros voidaan tehdä loppuun, kun jo aloitettu, mut uusia ei aloiteta. Todennäköisesti syön sit Visannea endometrioosin vuoksi kunnes pandemia on ohi ja hoidot voidaan aloittaa uudestaan.

Mielestäni limakalvo ok, se kasvaa vielä ennen ovista. Follit kuulostaa pieniltä, mutta nekin kasvaa vielä, lähempänä ovista voi tulla kunnon spurttikin. Varmaan hyvä että vain pari kasvaisi enää kunnolla :grin
 
Juu no nyt tuli korona ja kaikki on ihan ennakoimatonta. Tsemppiä meille kaikille!

Kävin äsken ultrassa, viime kierto olikin sit 18 päivää WTF. Aloitin letrot 2,5mg 1x1 kp3-7. Tänään kp12. Vasemmalla >10 alle 10mm follikkelia, oikealla 2 x 10mm munasolun alkua. Limakalvo ilmeisesti kolmikerroksinen, mut vain 7,2mm. Kokemuksia?? Onko liian ohut, ja onks nyt ovis tulossa ehkä viikon päästä?

Sain uuden ajan ultraan torstaille. Tämä kierros voidaan tehdä loppuun, kun jo aloitettu, mut uusia ei aloiteta. Todennäköisesti syön sit Visannea endometrioosin vuoksi kunnes pandemia on ohi ja hoidot voidaan aloittaa uudestaan.

Ovuloitko luonnollisesti myös? Niistä parista 10mm varmaan muodostumassa mahdollisesti johtofolleja? :pompus:

Mulla oli kp 12 16mm ja 13mm follit ja limis 7,6, o-testi oli plussaa kp15 ja kp16 tehtiin inssi.
 
Luin teidän viestit, ja haluan antaa isot tsempit kaikille. Varsinkin tämän koronahärdellin vuoksi :Heartred

Mulla ehti nousta toiveet jo korkeelle, kun menkat on 3 päivää myöhässä. Äsken tein testin ja oikein kirkuvan punainen yksi viiva siihen ilmestyi. Ei voittoa. Täytyy vain toivoa että menkat nyt tulisi. Ehdin niin toivoa,että kierto olisi palautunut normaaliksi eikä tartteis kestää sitä epäsäännöllisyyttä, mitä mulla oli aina ennen. Huhhuh on tää kyllä raskasta.
 
Täällä ois tänään dpo 12, mulla on lähes joka kierrossa tullu ihan pientä punertavaa vuotoa dpo 11 ja nyt sitä ei ole tullut.. Ei ole kyllä mitään raskauteen viittaavia oireita, mut eiköhän sitä taas innostunu elättelemään toiveita :shifty:
Just pidättelen pissaa ja enköhän sorru kohta testaamaan ja tuun sit itkemään negatiivista testiä :shifty:
 
Joku tommonen epämääräinen söhry tuli, jos tuosta edes näkee mitään:

https://aijaa.com/0zFYWa

Pissa oli kyllä haaleata.. Ei oo enää testiä aamuksi, pitäsköhän kipaista vielä lidlissä hakemassa rfsu:n liuska paketti.. Tai sit vaan ootella niitä menkkoja, sais edes hetken elää haaveillen :angelic:
 
Joku tommonen epämääräinen söhry tuli, jos tuosta edes näkee mitään:

https://aijaa.com/0zFYWa

Pissa oli kyllä haaleata.. Ei oo enää testiä aamuksi, pitäsköhän kipaista vielä lidlissä hakemassa rfsu:n liuska paketti.. Tai sit vaan ootella niitä menkkoja, sais edes hetken elää haaveillen :angelic:

Jotain siinä näkyy :smiley-bounce012
 
rfsu:n liuskatesti ihan negatiivinen, hitto että risoo nuiden negojen tuijottelu :sad001
En tykkää testata aamuisin, kun menee sit koko päivä tosi huonoissa fiiliksissä.. Oottelen kp1 lauantaille :sad001

Tsemppiä muille, jospa se plussa jollekkin suotais :)
 
Kp2. Tänään aloitan Pergoveris pistokset ja ensi keskiviikkona ultraillaan. Eli meidän pieneen klinikkaan ei taida onneksi tämä korona-asia vaikuttaa. Nyt lähti käyntiin siis inssikierto 3/4.
Viikonloppu tuli itkettyä ja vieläkin mieli aika matala. Ei jaksa edes iloisia päiviä odottaa kun tietää että huonot uutiset ovat jatkumoa meidän vauvahaavetaipaleella. Noh, päivä kerrallaan.
 
Takaisin
Top