Letrozolin käyttäjiä?

Jesssu:
Voi että, tollasia lääkäreitä on harvassa. Mahtavaa että asiat kääntyivät hyväksi. :) Tsemppiä!

Jannn: haha en kestä tota sun testi-intoa :grin Voin vaan kuvitella sen fiiliksen sitten kun sunkaltanen himotestailija tekee vihdoin sen plussatestin :Heartred Mut en osaa sanoo mitään tosta kivusta, veikkaisin minäkin kasvukipuja.

Nipanderi: tsemppiä letroiluun. Ne kyllä tekee jos jonkinmoista oiretta joo.. Toivottavasti osuu ovis hyvin ja pääset inssiin!

Ja sitten omaa napaa. Soitin polille ja huomenna inseminaatio numero 2, iik! :wideyed: toiveet on kyllä korkealla, kun eka inssi ei toivottua tulosta tuonu. Korkeelta taas tipun, jos ei tästäkään tärppiä.. Tein illalla vielä uudelleen ovistestin ja tuntuu et vielä räikeempi viiva on kun päivällä. Sain myös vinkin, että kannattaa muuttaa kuva mustavalkoiseksi niin viivojen vahvuus näkyy selkeemmin :grin et kaipa ne edellisen kierron letrot sit vielä vaikuttaa tai ovuloin jopa ilman, ken tietää :rolleyes: Vaikka jotenkin noi liuskatestit ei mua vakuuta samallalailla kun digit. Varsinkin kun viime kierrossa tein pari päivää ennen menkkoja positiivisen ovistestin ja tää pcos voi aiheuttaa virheellisiä tuloksia niin... o_O Jänskättää siis huominen et onko siellä ollenkaan follikkelia. Noh huomenna oon viisaampi.

Jee jännää! Kerro sit heti :)

Joo en vaan enää pysty ees kuvittelee sitä plussaa :hilarious: harmi että vuosi sit ku plussasin, en ollu näin innokas testailija :grin
 
Onpa ihana lääkäri Jesssulla, tollasesta tulee kyllä hyvä mieli, kun joku on noin omistautunu työlleen :)

Tsemppiä myös savonlikalle inssiin :)

Bongasin just "limaa", miten onnelliseksi ihminen voi tuosta tullakin, olin jo varma, että mitään ovulaatiota ei oo edes tuloillaan :)
 
Moikka,

Inssissä käyty :) Mä kuvittelin et se olis ihan lääkäriaika, mutta höpsis :rolleyes: Suoraan kätilön penkkiin eikä mitään ultria. Sentään siemennesteen laadun ja määrän kuulin nyt, viimeks ei kerrottu. Se oli hyvä.

Tälläkertaa inssi sattui paljon enemmän ja verta on tiputellu tänään :confused: että näillä mennään, jännittävät pari viikkoa taas edessä.
 
Miten Naffan viiva?
Viiva haalistui olemattomiin tänään. Eilen ja tänään tullut semmosta vuotosettiä, ettei hcg 7 arvo verikokeesta yllättänyt mitenkään. Yllättävän rankka kokemus henkisesti tämmönen. :wideyed: uutta kiertoa päin vaan.

Tsempit kaikille ja toivottavasti ajoitukset osuu jokaisella nyt nappiin! Savonlikalla alkaakin jännitysodottelu, toivotaan parasta! :)
 
Tsemppihalit Naffalle! :Heartred

Eilen sorruin (dpo10) ja tein one stepin herkän testin. Varmaan se kuuluisa viivanpaikka harmaa haamu siinä näkyi, nyt on kaapissa vaan kaupan noita ei niin herkkiä testejä. Huomenna testailen uudelleen. Tosin en tiedä mikä dpo niillä vois tulos näkyä jos raskaana olisi, kun kierrot pyörii vaan lääkkeillä niin normaalista luteaaliajasta ei tietoa.. en kuitenkaan malta olla testailematta, uutuudenviehätystä kai kun ekaa kertaa ovis ehkä ollut ja ekat letrot takana. Pahoinvoivaa oloa ja ruoka huonosti maittanut, päänsärkyä ja alavatsan kipuiluja ollut. Terolutin piikkiin täytyy ne vielä laittaa! Saatiin myös kutsu ensikäynnille julkisen puolen lapsettomuuspolille parin viikon päähän, sitten alkaa tutkimukset sitä kautta. Ensviikolla meinasin kyllä letrot syödä jos menkat alkaa, koska ensikäynnillä ei kuulemma vielä tehdä mitään tutkimuksia vaan vain keskustellaan ja sovitaan tulevat tutkimusajankohdat. Ei vaan halua heittää enää yhtään kiertoa hukkaan!
 
Täällä menossa nyt kp13 ja ovistesti negaa! JES!!!!!! Kerrankin näin päin että rukoilee ettei ovisplussaa tule! :grin
Nyt alkaakin olla tämä päivä selätetty ja saa luvalla ovis tulla, sillä huominen olisi ollut ainut pvä kun lääkäri ei olisi voinut inssiä tehdä!
Eli meillä inssi numero 2 siis sunnuntaina tai viimeistään maanantaina:Heartred
 
Helpoitus nega ovistesteistä alkaa muuttumaan huoleksio_O Nyt kun oviksella olisi lupa tulla niin testit ihan blankoja. Toiveissa oli että ovisplussa tulisi huomenna sunnuntaina kun maanantaina inssiaika varattuna. MUTTA yleensä ennen ovista mulla on testit pari päivää jo selviä viivoja, kunnes sitten ovispäivänä kunnon vahva viiva - nyt siis tosiaan testit ihan valkoisia. Toivotaan että huomenna ilmestyisi yhtäkkiä se ovisplussa:banghead: Toki onhan mulla toi Pregnyl jonka huomenna pistän anyway.

Muutenkin taas masis vaivaa. Mulla on ollut todella paha olo viimeisen viikon. Kokoajan tuntuu siltä että voisi oksennus lentää, maha turvonnut ja kylläisen tuntuinen 24/7. Etoo siis ihan tosissaan kellon ympäri. Veikkaisin että johtuu tosta Pergoveriksestä kun tässä kierrossa nostettiin annos tuohon 75 yksikköön, nyt oon pistellyt siis 13 päivää ja tää paska olo on ollut nyt 7 päivää... En nyt keksi mitään muutakaan mikä tän olon aiheuttaisi. Metformiinikiäkin mietin mutta sitä oon syönyt jo 3vkoa tuolla tavoiteannoksella (750mg aamu ja ilta) ja ekalla viikolla oli pakki sekasin - sen jälkeen rauhoittui. Mutta äh, on mitä on - ottaa taas päähän miksi juuri mä joudun pumppaamaan kehon täyteen näitä hiton lääkkeitä. Ja voi riemulla ootan Pregnylin pistoa, viimeeksi siitä tuli ihan järjettömän paska olo. Blaaaaaaah :woot:
 
Muokattu viimeksi:
Helpoitus nega ovistesteistä alkaa muuttumaan huoleksio_O Nyt kun oviksella olisi lupa tulla niin testit ihan blankoja. Toiveissa oli että ovisplussa tulisi huomenna sunnuntaina kun maanantaina inssiaika varattuna. MUTTA yleensä ennen ovista mulla on testit pari päivää jo selviä viivoja, kunnes sitten ovispäivänä kunnon vahva viiva - nyt siis tosiaan testit ihan valkoisia. Toivotaan että huomenna ilmestyisi yhtäkkiä se ovisplussa:banghead: Toki onhan mulla toi Pregnyl jonka huomenna pistän anyway.

Muutenkin taas masis vaivaa. Mulla on ollut todella paha olo viimeisen viikon. Kokoajan tuntuu siltä että voisi oksennus lentää, maha turvonnut ja kylläisen tuntuinen 24/7. Etoo siis ihan tosissaan kellon ympäri. Veikkaisin että johtuu tosta Pergoveriksestä kun tässä kierrossa nostettiin annos tuohon 75 yksikköön, nyt oon pistellyt siis 13 päivää ja tää paska olo on ollut nyt 7 päivää... En nyt keksi mitään muutakaan mikä tän olon aiheuttaisi. Metformiinikiäkin mietin mutta sitä oon syönyt jo 3vkoa tuolla tavoiteannoksella (750mg aamu ja ilta) ja ekalla viikolla oli pakki sekasin - sen jälkeen rauhoittui. Mutta äh, on mitä on - ottaa taas päähän miksi juuri mä joudun pumppaamaan kehon täyteen näitä hiton lääkkeitä. Ja voi riemulla ootan Pregnylin pistoa, viimeeksi siitä tuli ihan järjettömän paska olo. Blaaaaaaah :woot:
Hei eiköhän ne tee inssin ja tuikkaa sen irrotuksen?
 
Kuulumisia pitkästä aikaa. :)


Meillä kävi nyt niin, että toinen Letrozol-kierto poiki elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin. Taustalla toisen puolen munanjohdinvaurio, sekä vähän sitä sun tätä pikkuvikaa. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa, aikaistahan vielä on, mutta jo pelkkä + oli pienoinen ihme. :smiley-bounce016


Tsemppiä kaikille näissä vesissa uiville! Koskaan ei kannata menettää toivoa, ihmeitä tapahtuu. :Heartbigred
 
Inocapsit sai oviksen hieman aikaisemmaksi ilmeisesti :happy: kp15 ja plussa testissä ja hyvin on tuntunut oviskipujakin. Limoja ei ole tosin näkynyt. Ja mahd joku tulehdus alapäässä :rolleyes: ei kannata liikoja toivoa taas :hungover:

Plussia kaikille :Heartbigred Hyvää naistenpäivää! Vuosi sitten plussasin, 3vkoa sen jälkeen todettiin km. Jospa munin kerran vuodessa kultamunia :happy7
 
Paljon onnea MaPe20 :Heartred

Täällä vieläkin ovistestit negoja :depressed: Pregnylin pistin tuossa 14.30 aikoihin, huomenna inssi siis 13.00. Tuun sitten taas kertoilemaan miten kävi:eek:

Noni, onnea matkaan:happy:

Täällä aika matelee. Alkuviikosta pitäis alkaa testaa ovista ja torstaina ultrataan ja varmaan vaihdetaan ajatuksia inssipäivästä.

Tänään vielä särkenyt pää, vaik eilen oli vika letro:dead: voispa loikata siihen inssi päivään ja sitten siitä pari viikkoa eteenpäin.

Jotenkin nyt on niin sellainen olo, ettei jaksais odottaa yhtään. Lisäksi mä niin paljon oisin toivonut tän vuoden vauvaa, ni ei varmaan sit ees siksikään tuu onnistumaan:bag::banghead::dead:
 
Inssi numero 2 meni oikein hyvin, nopeasti ja vaivattomasti ohi :rolleyes:
Miehen näytekin oli parempi kun edellisellä kerralla, vaikuttikohan se kun meillä oli pidättäytymistä nyt vain sen 2,5-3pvä, edelliskerralla taisi olla 4,5pvä.
Kuitenkin, edelliskerralla tiheys ennen pesua oli 44milj/ml ja pesun jälkeen 108milj/ml, hedelmöityskykyisiä oli 33%.
Nyt tällä kerralla tiheys ennen pesua 100milj/ml ja pesun jälkeen 220milj/ml ja hedelmöityskykyisiä oli 83%
Eli näyte ainakin parempi:happy::Heartred:sign19

Huomenna alkaa taas terot 1tbl x 4 ja 23.3 virallinen testi pvä!
 
Inssi numero 2 meni oikein hyvin, nopeasti ja vaivattomasti ohi :rolleyes:
Miehen näytekin oli parempi kun edellisellä kerralla, vaikuttikohan se kun meillä oli pidättäytymistä nyt vain sen 2,5-3pvä, edelliskerralla taisi olla 4,5pvä.
Kuitenkin, edelliskerralla tiheys ennen pesua oli 44milj/ml ja pesun jälkeen 108milj/ml, hedelmöityskykyisiä oli 33%.
Nyt tällä kerralla tiheys ennen pesua 100milj/ml ja pesun jälkeen 220milj/ml ja hedelmöityskykyisiä oli 83%
Eli näyte ainakin parempi:happy::Heartred:sign19

Huomenna alkaa taas terot 1tbl x 4 ja 23.3 virallinen testi pvä!

Sanoiko mitään sun limiksestä tai munasolusta? Tsemppiä!!:Heartred NYT joku plussaa!!
 
Sanoiko mitään sun limiksestä tai munasolusta? Tsemppiä!!:Heartred NYT joku plussaa!!
Aattelinkin kun rustailin että nyt unohtuu jotain:hilarious: Follikkeleja oli yksi molemmin puolin. Vasemmalla 23mm ja oikealla 19mm. Olisi siis saanut olla kyllä enemmänkin folleja.
+ Mullahan tammikuun aukkarissa ei oikein virtausta näkynyt oikeassa munanjohtimessa, eli se voipi olla tukossa. Onneksi siis vasemmalla puolella nyt tuo isompi folli.
Jos ensi kiertoon mennään niin Pergoveristä nostetaan 85 yksikköön josko saataisiin enemmän folleja kasvamaan!
Limiksestä ei mitään sanonut :sour:
 
Aattelinkin kun rustailin että nyt unohtuu jotain:hilarious: Follikkeleja oli yksi molemmin puolin. Vasemmalla 23mm ja oikealla 19mm. Olisi siis saanut olla kyllä enemmänkin folleja.
+ Mullahan tammikuun aukkarissa ei oikein virtausta näkynyt oikeassa munanjohtimessa, eli se voipi olla tukossa. Onneksi siis vasemmalla puolella nyt tuo isompi folli.
Jos ensi kiertoon mennään niin Pergoveristä nostetaan 85 yksikköön josko saataisiin enemmän folleja kasvamaan!
Limiksestä ei mitään sanonut :sour:


Jos enemmän kypsiä muniksia niin eikö sitten oo monikkoraskauden riski ja inssiä ei tehdä?
 
Jos enemmän kypsiä muniksia niin eikö sitten oo monikkoraskauden riski ja inssiä ei tehdä?

Meidän klinikalla tehdään vaikka olisi 3-4 follia.
Lääkäri kertoi 20 vuoden uransa aikana erikoislääkärinä tulleen 3 kolmoisraskautta joista yhdet syntyi, toisista yksi oli tuulimuna ja kolmannet meni kesken. Kertoi että on kerran tehnyt jopa inssin kun ollut 5 follia, mutta vain siksi että silloin yritystä parilla oli takana 10 vuotta.

Eli paikka/lääkärikohtaisia nämä kuka tekee ja monella follilla.
 
Takaisin
Top