Letrozolin käyttäjiä?

No entäs ekassa ultrassa? Oliko mitään diagnoosia ennen letroja tai kauanko oli yritystä ollut? Ovuloitko luomuna?

Ekassa näkyi kaksi follikkelia, silloin söin 2,5mg. Ovuloin luomuna, mutta ikää on 39v ja miehellä 50v. Ei erikoisempaa diagnoosia kuin joku tyyliin "epämääräinen syy lapsettomuudelle"..viimeksi tulin raskaaksi clomifemeillä.

Luulisi että silloin se irtoaa, ja hedelmöittyminen voisi tapahtua about seuraavan vuorokauden aikana. :eek:
Käykö miehesi siis aamulla klinikalla yksin antamaan näytteen ja sinä yksin myöhemmin inssiin? Onneksi nopea tapahtuma :)
No näin mäkin oon aatellu että noinhan se loogista olisi ja siksi olinkin ihan hoomoilasena kun lääkäri tälläisen väitteen esitti:woot::hilarious:
Joo mies menee tuntia aikasemmin ja sitten mun vuoro! Toivotaan että on nopeasti ja kivuttomasti ohi! :oops:

Täällä nyt Pregnylit päivällä pistetty ja huomenna siis inssi. Ootteko mennyt inssiin yksin vai miehen kanssa? Mä meen huomenna yksin kun mies töissä ja voi elämä kun jännittää:inpain::inpain:

Mä oon mennyt yksin kun miehen ois ollu töiden takia vaikea tulla vielä uudestaan sperman annon jälkeen. Ivf on sit eri, sinne haluun et mies tulee mukaan.

Mä oon mennyt yksin kun miehen ois ollu töiden takia vaikea tulla vielä uudestaan sperman annon jälkeen. Ivf on sit eri, sinne haluun et mies tulee mukaan.

Joo mun miehellä menee kans niin säätämiseksi töiden kannalta.
Tein päivällä Clearbluen ovistestin joka näytti tyhjää ympyrää. Nyt äsken tein uuden ja jee. Ihana hymynaama tulla tupsahti!
Vitsi miksen oo aikasemmin ostanu näitä Clearblue testejä, IHANAA kun ei tarvii arpoa viivojen kanssa!

Liitteet

• IMG_20200205_195122.jpg
    IMG_20200205_195122.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 138
Mul sama, aiemmin ympyrä ja nyt plussa! Mutta tämähän tarkottaa, siis yleensä?? Että nyt LH huippu ja about vuorokauden aikana ovulaatio?? Eikö?? :eek::wideyed:o_O:hungover: no eilen talletettiin ja huomenna aattelin seuraavaksi... vai joko se ovulaatio muka meni:hilarious::hilarious: pikemminki oon ajatellu että mulla menee viel pari vrk siihen, koska luteaali 15-16pvää mulla... mut nyt plussataankin!!!:hilarious: kipujakin mulla voi olla vielä tässä tulevina päivinä

Liitteet

• 20200205_205415.jpg
    20200205_205415.jpg
    20.2 KB · Katsottu: 113
Mul sama, aiemmin ympyrä ja nyt plussa! Mutta tämähän tarkottaa, siis yleensä?? Että nyt LH huippu ja about vuorokauden aikana ovulaatio?? Eikö?? :eek::wideyed:o_O:hungover: no eilen talletettiin ja huomenna aattelin seuraavaksi... vai joko se ovulaatio muka meni:hilarious::hilarious: pikemminki oon ajatellu että mulla menee viel pari vrk siihen, koska luteaali 15-16pvää mulla... mut nyt plussataankin!!!:hilarious: kipujakin mulla voi olla vielä tässä tulevina päivinä
Käääk mehän mennään nyt ihan samoissa, päästään yhdessä jännäilemään seuraavat pari vkoa:hilarious:
Tuun huomenna infoilemaan inssin jälkeen!

Mullakin vahvempi tänään, ollut useinkin. Kai se on normaalia :bag: tänään tai huomenna luulis olevan ovulaatio..lasken tästä päivästä dpo0

Haha minäkin liityn joukkoon, tänään sain kaksi vahvaa viivaa ovistestiin. Harmittaa, kun hymynaamatestit loppu, oisin varmistanu asian niillä. Eli ei siis inssiä tässä kierrossa, mutta näillä mennään.

Täällä kans aamun testit super tummia (viivat ja hymynaama). Aamusta asti ollut todella huono olo ja maha aivan sekaisin. Jostain luin että Pregnyl aiheuttaa joillekin pahoinvointia.
+ Toki tässä nyt jännitystäkin pelissä.
Ääk, noin tunnin päästä inssi. Toivottavasti en oksenna ja paskanna pöydälle, nyt on ainakin ihan hirveä olo:hilarious::hilarious::hilarious:

Täällä kans aamun testit super tummia (viivat ja hymynaama). Aamusta asti ollut todella huono olo ja maha aivan sekaisin. Jostain luin että Pregnyl aiheuttaa joillekin pahoinvointia.
+ Toki tässä nyt jännitystäkin pelissä.
Ääk, noin tunnin päästä inssi. Toivottavasti en oksenna ja paskanna pöydälle, nyt on ainakin ihan hirveä olo:hilarious::hilarious::hilarious:

Iik jännää ihanaa!! Mul ois kans maha sekasin jännityksestä! Onneks se kestää vaan joku 10min :)

Noniin nyt on inssi tehty! Ei ollut yhtään kivulias eikä epämiellyttävä. Lääkärillä kyllä hetki kesti ennenkun sai siemennesteen ruiskutettua ja jouduin vaihtelemaan pariin otteeseen asentoa.

Miehen näyte ei ollut ihan priimaa joka kyllä tiedettettiinkin, mutta pesun jälkeen näyte oli hyvä ja siintä ei onnistumisen pitäisi jäädä kiinni.
Vasemmalla oli johtofolli 25mm, eikä ollut vielä puhjennut onneksi. Tälle pvälle seksikielto, huomenna saa talletella.

Sain myös terolutit tukemaan joita alan huomenna syömään 2 aamulla ja 2 illalla. Niitä syön 2vkoa ja sitten r-testi. Jos nega, terolutit lopetetaan - > menkat - > soitto polille ja Pergoveris pistot 75yksikköä.

Toiveikas fiilis, kuitenkin realistinen ja hieman pessimistinen - vähän uskallan epäillä ettäkö ekassa inssissä tärppäisi. Lääkäri vielä sanoi että koitetaan kypsyttää mahdolliseen seuraavaan inssiin enemmän folleja. Kun inseminaatiota tehdään niin jos on vain 1 folli niin onnistuminen on sama kuin ajoitetulla yhdynnälläkin, eli silloin inssistä ei saada niitä "hyötyjä". Noh, nyt sitten alkaa todellinen piinapäiväily.

Oliko tuollainen 25mm follille ihan normaalia, ettei ollut vielä puhjennut? Toivottavasti noin ison follin puhkeaminen ei ole kovin kivuliasta.. Peukut pystyssä onnistuneelle loppu tulokselle!
Täällä just parhaillaan ovis kivut, tuntuu, että toinen munasarja repeää ja säteilee ihan jotenkin peppuunkin, istuminenkin on hankalaa ja pitää puhallella.. En käsitä, miten joillakin ei oo mitään ovulaatio tuntemuksia ja itsestä tuntuu, että halkeaa kahtia..

Mulla ollu tälläsiä tuntemuksia vasta kai letrojen aikaan ja jälkeen eli kesästä/syksystä lähtien... vuos sit ku tärppäs niin tuntui kipua muutaman tunnin. Erilaista kuin nyt. Mullaki välillä säteilee selkään ja koko alapäähän jossain asennossa. Äsken tein vielä yhden liuskan ja edelleen kontrollia tummempi. Onkohan normaalia et plussaa näin kauan.. nyt siis kipuilee ajoittain monta päivää. Menkkamaisesti sekä nippailuja

Ilmeisesti juuri puhkeamaisillaan, lääkäri ainakin sanoi että oikein hyvältä näyttää + limis myös ihanteellinen. Olen jo nyt kauhuissani tulevista kivuista, mulla meinaan yleensä ihan mielettömän kovat oviskivut. Ja just säteilee peppuun, jalat on ihan vetelät yms.. :oops:

Noniin nyt on inssi tehty! Ei ollut yhtään kivulias eikä epämiellyttävä. Lääkärillä kyllä hetki kesti ennenkun sai siemennesteen ruiskutettua ja jouduin vaihtelemaan pariin otteeseen asentoa.

Miehen näyte ei ollut ihan priimaa joka kyllä tiedettettiinkin, mutta pesun jälkeen näyte oli hyvä ja siintä ei onnistumisen pitäisi jäädä kiinni.
Vasemmalla oli johtofolli 25mm, eikä ollut vielä puhjennut onneksi. Tälle pvälle seksikielto, huomenna saa talletella.

Sain myös terolutit tukemaan joita alan huomenna syömään 2 aamulla ja 2 illalla. Niitä syön 2vkoa ja sitten r-testi. Jos nega, terolutit lopetetaan - > menkat - > soitto polille ja Pergoveris pistot 75yksikköä.

Toiveikas fiilis, kuitenkin realistinen ja hieman pessimistinen - vähän uskallan epäillä ettäkö ekassa inssissä tärppäisi. Lääkäri vielä sanoi että koitetaan kypsyttää mahdolliseen seuraavaan inssiin enemmän folleja. Kun inseminaatiota tehdään niin jos on vain 1 folli niin onnistuminen on sama kuin ajoitetulla yhdynnälläkin, eli silloin inssistä ei saada niitä "hyötyjä". Noh, nyt sitten alkaa todellinen piinapäiväily.

Hyvä että meni hyvin! :happy: nyt sit piinailua:eek: :hilarious:
Toi on kyllä jännä mitä teidä lääkäri sano noista follien kasvattelusta kun mulle on nimenomaan sanottu et maks kaksi, ja jos ois tullu 3 niin ei ois inssiä suostuttu tekemään :wideyed: ja yhteen oltu tyytyväisiä. Kyllähän siinä yhdelläkin on paremmat mahikset kuin normi yhdynnällä kun miljoonia pääsee oikeesti kohtuun asti ja munasolunkin luo enemmän vs normissa suurin osa karsiutuu heti alussa ennenku pääsevät ees kohdunkaulalle. Mut tietty useampi folli tuo vielä enemmän mahiksia.

Takaisin