Eli dpo 9 ja kahdeksas päivä Lugesteronea. Päivät menevät NIIIIIIIIIN hitaasti!!!
Olen edelleen hyvin pessimistinen että inseminaatio olisi onnistunut, ei "tunnu" siltä että olisin raskaana ja luulen että kaikki "oireet" mitkä minulla on niin johtuvat Lugesteronista.
Oireet: 1. Väsymystä pitkin päivää, 2. palelua, 3. kevyttä rintojen arkuutta, 4. lievää pahoinvointia, 5. herään joka aamu noin vartti tai puoli tuntia ennen herätystä mitä en normaalisti tee, 6. satunnaista vihlontaa ja viiltelyä vatsassa.
Ei malta odottaa lauantaihin että pääsee tekee raskaustestiä... Olipa lopputulos mikä tahansa niin päättyisi tämä piina.
Tää lugesteron on kyllä... Ihan superi lääke tällaiselle hc tiputtelijalle kuin minäkin olen, mutta joka kuukausi ärsyttävästi herättää turhat toiveet näillä "raskaus" oireillaan
Peukut pystyssä, että maanantaina tulos voisi olla kuitenkin 2 viivaa
Lääkäri soittaa mulle tiistaina, saadaan lähete vetämään. Yritän samalla kysäistä josko jotakin kokeiltaisi jo tässä ensiaikaa odotellessa. Muahan on tän vuoden aikana oikeastaan jo tutkittukin aika paljon näiden vuotohommeleiden takia, mut miestä tietty ei. Ja aukkari on tekemättä.