Letrozolin käyttäjiä?

Eli dpo 9 ja kahdeksas päivä Lugesteronea. Päivät menevät NIIIIIIIIIN hitaasti!!!

Olen edelleen hyvin pessimistinen että inseminaatio olisi onnistunut, ei "tunnu" siltä että olisin raskaana ja luulen että kaikki "oireet" mitkä minulla on niin johtuvat Lugesteronista.

Oireet: 1. Väsymystä pitkin päivää, 2. palelua, 3. kevyttä rintojen arkuutta, 4. lievää pahoinvointia, 5. herään joka aamu noin vartti tai puoli tuntia ennen herätystä mitä en normaalisti tee, 6. satunnaista vihlontaa ja viiltelyä vatsassa.

Ei malta odottaa lauantaihin että pääsee tekee raskaustestiä... Olipa lopputulos mikä tahansa niin päättyisi tämä piina.

Tää lugesteron on kyllä... Ihan superi lääke tällaiselle hc tiputtelijalle kuin minäkin olen, mutta joka kuukausi ärsyttävästi herättää turhat toiveet näillä "raskaus" oireillaan:disgust

Peukut pystyssä, että maanantaina tulos voisi olla kuitenkin 2 viivaa:Heartred

Lääkäri soittaa mulle tiistaina, saadaan lähete vetämään. Yritän samalla kysäistä josko jotakin kokeiltaisi jo tässä ensiaikaa odotellessa. Muahan on tän vuoden aikana oikeastaan jo tutkittukin aika paljon näiden vuotohommeleiden takia, mut miestä tietty ei. Ja aukkari on tekemättä.
 
Moikka ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille :)

Täällä on ollut vähän hiljaisempaa nyt, mut kiva että uusiakin tullut joukkoon, tervetuloa.

Mitä teille kuuluu?

Smoothie, vieläkö piinailet?
Pupsis, mitä testi näytti?
Jannn, mites luomukerto on menny? Jatkuiko tuhru ja ootko bongannu vielä ovista?
Ja Buubi olit ilmeisesti inssissä?

Itellä taitaa tänään olla dpo 9 tai 10. Ei oo yhtään fiilis, että olis tärpänny, vaikka mahikset oli kyllä hyvät. Piinailu jatkuu.
 
Tämmöstä täällä.. Pelottaa et ei tuu ovista ollenkaan. No toiv se tummenee tässä viel :) tuhru loppui joskus kp9 about.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191028-123815_Premom.jpg
    Screenshot_20191028-123815_Premom.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 113
Juu meillä oli viimeviikolla inssi. Aika menee ihan sikahitaasti sen jälkeen. Mennyt neljä päivää ja tämäkin tuntunut ikuisuudelta. :nailbiting: Pitäisi keksiä paljon ohjelmaa ja pitää itsensä kiireisenä, mutta ajatukset karkaa aina toimenpiteeseen ja mahdollisiin seurauksiin. Mieskin innostui ja vaihteeksi lopetti taas tupakoinnin :happy:
 
Tein toisen raskaustestin dpo 13 (sunnuntai) iltana koska ajattelin että se on parempi kuin maanantai aamuna kun pitää lähteä töihin. Negatiivista näytti joten olin ottamatta viimeisen Lugesteronin illalla. Nyt vaan odotan kuukautisten alkavan. Koko viikonlopun ja edelleen hirveetä pahoinvointia ja migreeniä. Nyt kun on negatiivisen testin saanut niin uskaltaa ottaa migreenilääkkeitä ja särkylääkkeitä.

Olin yllättynyt miten vähän tunteita tuo negatiivinen testi aiheutti. Tuntuu että olen niin kuollut sisältä ettei edes enää jaksa itkeä asian takia. Olen nyt pohtinut ja tutkinut jospa sitä menisi akupunktioon, jospa se laskisi stressitasoa ja toisi parempaa mieltä.
 
Täällä panikoitu eilisestä asti huolella. Aina tullut ovisplussa kp17 ja eilen testit täysin negoja. Tänään aamulla kp18 testi vielä tosi haaleana. Koko päivän ketuttanut niin perhanasti että ovis jäi tulematta mut äsken testatessani viiva oli tummentunut. Eli ovis siirtynee päivällä eteenpäin. Muutaman vkon päästä menkkojen alkaessa soitto polille ja verikokeiden ottoon!
 

Liitteet

  • IMG_20191028_185857.jpg
    IMG_20191028_185857.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 107
HELP!
Vähän lisää panikointia vielä. Me ollaan nyt heilutetu peittoja pe,la ja su kun luultiin että ovis ois ollut tänään.
Nyt kuitenkin kun testi olikin vasta tänään(ma) plussa, niin meistä kumpakaan ei jaksa neljättä päivää jyystää:hilarious: Huomenna siis oletetusti ovis, niin kaatuuko maailma nyt tähän että jää yksi välipvä talletteluista?:woot: Järjellä ajateltuna tämän pitäisi riittää kun joka toinen pvä tallettaa, mutta hirveää jättää tämä ovisplussapvä käyttämättä :shifty: Nyt ei vaan jaksa lemmiskellä!:stop::hilarious:

Koitan ajatella että siittiöt saavat kerääntyä tän päivän ja huomenna kunnon satsi...:grin:hilarious:
 
HELP!
Vähän lisää panikointia vielä. Me ollaan nyt heilutetu peittoja pe,la ja su kun luultiin että ovis ois ollut tänään.
Nyt kuitenkin kun testi olikin vasta tänään(ma) plussa, niin meistä kumpakaan ei jaksa neljättä päivää jyystää:hilarious: Huomenna siis oletetusti ovis, niin kaatuuko maailma nyt tähän että jää yksi välipvä talletteluista?:woot: Järjellä ajateltuna tämän pitäisi riittää kun joka toinen pvä tallettaa, mutta hirveää jättää tämä ovisplussapvä käyttämättä :shifty: Nyt ei vaan jaksa lemmiskellä!:stop::hilarious:

Koitan ajatella että siittiöt saavat kerääntyä tän päivän ja huomenna kunnon satsi...:grin:hilarious:

Huominen tallettelu vielä pitäis riittää, ja myös noi edelliset? Plussatuulia! Toivotaan et mulki yhtäkkiä pamahtaa tummaks testi! Oliks tää kierto jotenki erilainen kuin muutoin?
 
Huominen tallettelu vielä pitäis riittää, ja myös noi edelliset? Plussatuulia! Toivotaan et mulki yhtäkkiä pamahtaa tummaks testi! Oliks tää kierto jotenki erilainen kuin muutoin?

Ei ollut mitenkään erilainen, siksi vähän paniikki tulikin että eikö tää vika letrokierto edes ovista tuonut! Mua jotenkin huvitti tänään kun automaattisesti on jo ajatukset uusissa kierroissa eikä edes käväise mielessä et jos tämä olisikin se meidän tärppikierto. Jotenkin nää yk:t menee jo niin rutiinilla ja se tärppi on vain kaukainen haave ja ajatus. Mulla myös onneksi alkoi viime viikolla uudet työt niin on saanut paljon muuta ajateltavaa niin ei tarvitse kokoajan miettiä näitä vauvahaaveita.

jannn toivotaan että sun testit tummenisi! :-)
 
Ei ollut mitenkään erilainen, siksi vähän paniikki tulikin että eikö tää vika letrokierto edes ovista tuonut! Mua jotenkin huvitti tänään kun automaattisesti on jo ajatukset uusissa kierroissa eikä edes käväise mielessä et jos tämä olisikin se meidän tärppikierto. Jotenkin nää yk:t menee jo niin rutiinilla ja se tärppi on vain kaukainen haave ja ajatus. Mulla myös onneksi alkoi viime viikolla uudet työt niin on saanut paljon muuta ajateltavaa niin ei tarvitse kokoajan miettiä näitä vauvahaaveita.

jannn toivotaan että sun testit tummenisi! :)

Mäki nykyään kun joku kysyy jotain mun vauvaprojektista, että eihän mulla nyt mitään uutta tietenkään.. En pysty ees kuvittelemaan et yhtäkkiä plussaisin. Kaukainen ajatus, sekin että olin hetken raskaana joskus... Tässä kierrossa oon vähän höllänny, oon bilettäny jne. Mut nyt kyl stressaa jos ei ees ovista tule. No letrot sit ens kiertoon.. Tosin en tiedä onko hyötyä, jos miehen simppatulos olisi huono..
 
HELP!
Vähän lisää panikointia vielä. Me ollaan nyt heilutetu peittoja pe,la ja su kun luultiin että ovis ois ollut tänään.
Nyt kuitenkin kun testi olikin vasta tänään(ma) plussa, niin meistä kumpakaan ei jaksa neljättä päivää jyystää:hilarious: Huomenna siis oletetusti ovis, niin kaatuuko maailma nyt tähän että jää yksi välipvä talletteluista?:woot: Järjellä ajateltuna tämän pitäisi riittää kun joka toinen pvä tallettaa, mutta hirveää jättää tämä ovisplussapvä käyttämättä :shifty: Nyt ei vaan jaksa lemmiskellä!:stop::hilarious:

Koitan ajatella että siittiöt saavat kerääntyä tän päivän ja huomenna kunnon satsi...:grin:hilarious:

No luulis riittävän kun noin ahkeraan ootte talletellu, onpahan tosiaan sit huomenna enemmän simppoja :) tsemppiä!

Ja Jannn hyvältähän noi testit näyttää, eiköhän se ovis pian ole ovella :wink Ja se on hyvä jos oot pystyny rennommin nyt ottaa. Millon saatte siemennesteanalyysin tulokset? :)
 
No luulis riittävän kun noin ahkeraan ootte talletellu, onpahan tosiaan sit huomenna enemmän simppoja :) tsemppiä!

Ja Jannn hyvältähän noi testit näyttää, eiköhän se ovis pian ole ovella :wink Ja se on hyvä jos oot pystyny rennommin nyt ottaa. Millon saatte siemennesteanalyysin tulokset? :)

Tällä viikolla pitäis vissiin soittoa tulla.. :nailbiting: kerron sit ku tulokset tulee!
Ihmetyttää vaan miks ei voi antaa blancoa ennen plussaa vaan koko ajan jotain hormonia noin paljon koholla :eek::wacky:
 
Luin blogia Eksynyt haikara, ja siellä sanottiin, että letrokierron jälkeisessäkin kierrossa letrot vielä vaikuttavat. Joten toivotaan et tässä letrottomassakin kierrossa ois jotain boostia :notworthy:cheers
 
Luin blogia Eksynyt haikara, ja siellä sanottiin, että letrokierron jälkeisessäkin kierrossa letrot vielä vaikuttavat. Joten toivotaan et tässä letrottomassakin kierrossa ois jotain boostia :notworthy:cheers


Kiitos savonlikka! :happy:
Oih, sehän olisi täälläkin toivottavaa. Mulla ens kierto täysin lääkkeetön ja sen jälkeisellä kierrolla tehtäisiin aukkari, mut jää nähtäväksi alkaako menkat joulukuussa kun sitä edellinen kierto lääkkeetön. Noh, sitten teroja naamaan. :grin
 
Kyllä ne letrot puree vielä, jee! Syödäkö terolutit tässä kierrossa vai ei, siinäpä vasta pulma :think005

Nonni hienoa että ovis tuli :) Mä oon aika varma että mä en ovulois ilman letroja. Ja teroluteista en osaa sanoo kun sen et itellähän nuo julkisen puolen lääkärit piti vähä turhana syödä niitä luteaalivaiheessa, niin viime kierrossa en syöny ja menkatkin peräti tuli. Eikä oo tässäkään kierrossa ne käytössä ollu. täytyy toivoo et menkat osaa taas alkaa itekseen ellei nyt plussa tuu.
 
Nonni hienoa että ovis tuli :) Mä oon aika varma että mä en ovulois ilman letroja. Ja teroluteista en osaa sanoo kun sen et itellähän nuo julkisen puolen lääkärit piti vähä turhana syödä niitä luteaalivaiheessa, niin viime kierrossa en syöny ja menkatkin peräti tuli. Eikä oo tässäkään kierrossa ne käytössä ollu. täytyy toivoo et menkat osaa taas alkaa itekseen ellei nyt plussa tuu.

Ai miks turhaa? Mä söisin siltä varalta että liian ohut limakalvo.. Yksityisen gyne sano et siitä vaan jos haluun ne varuiks.. Mä kyllä ovuloin ilmankin letroja, en tiedä kylläkään kuinka usein.. No eipä noita teroja oo enää kuin 12 kpl et joskus ne kuitenkin loppuu:hilarious: äh en tiedä mitä tehdä.. En jotenki haluis niitä
 
Ai miks turhaa? Mä söisin siltä varalta että liian ohut limakalvo.. Yksityisen gyne sano et siitä vaan jos haluun ne varuiks.. Mä kyllä ovuloin ilmankin letroja, en tiedä kylläkään kuinka usein.. No eipä noita teroja oo enää kuin 12 kpl et joskus ne kuitenkin loppuu:hilarious: äh en tiedä mitä tehdä.. En jotenki haluis niitä

Ultratessa limakalvo ollu ihanteellinen, luteaalivaiheen pituus ok eikä oo mitään välivuotojakaan, niin kuulemma turha :D ja kyllähän ne terot mielialanvaihteluita ja kipeitä finnejä aiheutti, niin mielellään oon ilman niitäkin. Mutta hankala tilanne sulla. En voi oikein muuta sanoo kun että tee niinkuin sun sydän sanoo. :Heartred
 
Ultratessa limakalvo ollu ihanteellinen, luteaalivaiheen pituus ok eikä oo mitään välivuotojakaan, niin kuulemma turha :D ja kyllähän ne terot mielialanvaihteluita ja kipeitä finnejä aiheutti, niin mielellään oon ilman niitäkin. Mutta hankala tilanne sulla. En voi oikein muuta sanoo kun että tee niinkuin sun sydän sanoo. :Heartred

Mullakin luteaali jopa 14-16pvää.. :hilarious: eikä välivuotoja. Limakalvo vaan ohut. Eipä suuremmin taas muistaakseni ole ollut sivuoireita o_O hmm jospa nyt söis niitä niin ei tarvi sit enää miettiä jatkossa, kun loppuvat sit :hilarious: voiskohan ottaa jo ekan dpo2 illalla :rolleyes: ja sit dpo3 aamulla ja illalla, ja sit yks pvässä. Oon omatoimilääkäri :hilarious:
 
Niin se ovis sieltä tuli tälle päivälle kivuista päätellen ainakin. Toisaalta aina hyvä fiilis näistä kivuista että jotain tapahtuu - mutta toisaalta iskee paniikki että onko tää ihan normaalia kun sattuu niin perhanasti. Tänäänkin töissä noin. 4h täyttä tuskaa. Pissalla käydessä tuntuu että takapuoli repeää ja ei pysty "pusaamaan" yhtään kun särkee niin paljon.
Tänään ollut myös jotenkin etova olo ja tuntuu että sisuskalut heitellyt kuperkeikkaa.
Hyh!
 
Takaisin
Top