savonlikka
Vauhtiin päässyt keskustelija
Meilläkin oikeestaan vasta yk5 alkanut kun ovis saatiin tulemaan ekan kerran vasta kesäkuussa. Välillä osaa ajatella ja ymmärtää että eihän tässä nyt mahiksia oo ollukkaan vasta kun neljän kierron verran, ja se on vielä todella lyhyt aika yritystä. Eli hyvillä mahiksilla voi vielä tärpätä.
Toinen puoli musta on taas turhautunut ja ärsyyntynyt että noin 7kk meni täysin tiedostamattomassa tilassa miksei raskaus vaan ala, kumpa olisin aikaisemmin mennyt gynelle.
Toisaalta kyllä, lopetin pillerit heinäkuussa 2018, menin gynelle siitä n.3vkoa myöhemmin ja kaikki näytti oikein hyvältä - eli rakkulat ei ollut vielä ehtineet muodostua. Seuraava gyne helmikuussa 2019 rakkulat oli selkeät.
Ja toisaalta, eipä näihin lapsettomuushoitoihin olisi yhtään sen aikaisemmin päässyt kuin nyt huomenna mennään.
Me ollaan miehen kanssa molemmat hermoraunioita Äksyillään toisillemme koko ajan - eli taitaa vähän taitaa huominen jännittää?
Samaistuin täysin! Tuntuu pitkältä ajalta, mutta todellisuudessa tosiaan vasta 4 kiertoa takana, missä oli oikeesti tsäänssit raskautua. Tai mulla ehkä jopa vaan 3, kun viime kierrossa tais kuume vaikuttaa, ettei ovis tullu. Ja sit just sekin, ettei näihin hoitoihin ois aiemmin päässykään.
Ja voi että, siellä ollaan jännän äärellä. Mä oon kanssa ihan samanlainen jännittäjä, eilen yökkäilin ja tuntu että sisuskalut menee ympäri, kun jännitti niin paljon. Mut sit kaikki menikin paremmin kun hyvin, niin oli helpottunut fiilis. Sama varmasti Teilläkin :)
Kerrohan sitten miten meni!