Peppipupu
Asioista perillä oleva
Juu siis mietin et letrojen avulla varmaan tulee kenties parempia munia :)
Voi kun!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ketjua olen jo keväästä lukenut ja sain täältä paljon vertaistukea. Toivottavasti omalla tarinalla luon toivoa muille. Viime syksynä viikolla 12 todettiin keskeytynyt keskenmeno. 3 viikkoa oli jatkunut raskausoireet vaikka sydän ei sykkinyt. Sieltä pohjalta pikkuhiljaa ylös ja uudestaan yrittämään, kierto palautui hyvin. Kunnes, keväällä alkoi pitenemään 40 kp. Yksityisellä olin käynyt jo jälkitarkistuksessa ja kaikki oli kunnossa eikä syytä miksi uusi raskaus ei ala.
2 pitkää kiertoa katsottiin ja sitten aloitetettin letrozol. Nyt toisesta lääkekierrosta perjantaina positiivinen raskaustesti.Voitte varmaan arvata missä fiiliksissä mennään seuraavat 8 viikkoa. Yritän kuitenkin nauttia. Tsemppiä kaikille.
Onnistumistarinat kyllä tsemppaa niin paljon
Itsellä tänään kp 35 ja viimeisen terolutin söin. Iltaisin on jäätävää turvotusta, mut eiköhän sekin oo helteen ja terojen syytä. En oikein jaksa uskoa tärppiin, mieluummin otan menkat vastaan kun nään sen tympeän yhden viivan tikussa.
Tuleeko teroista sivuvaikutuksia :banghead: voi kakka ei kaipais sellasia, saan raskauden muutenkin kuviteltua dpo12 viimeistään testaan, mut en ehkä malta siihenkään asti
Jeeee liuska tummempi :) ei positiivinen vielä. Digi oli nega. Mut jospa huomenna tai ylihuomenna :) tää viikko ollu joka toinen päivä lähinnä tallettelua mut täytynee varmuudeks 3 päivää vielä ainakin talletella :)
Muok* äsken aluksi sattui kun meni lähelle kohdunseinämää.
Onko kellään tietoa, jos ultrassa näkyy nestettä, voiko se olla spermaa? Vai mihin se sperma menee odottelemaan..ehkä on niin vähäistä ettei näkyisi ultrassa..
Aika vaalea tuo digin viiva...
Mulla näkyi myös nestettä kierron alkupuoliskolla. Lääkäri totesi, että varmaan jotain kiertoon liittyvää (valkovuotoa tms) ja ettei voi olla spermaa. Dpo 2 ei nestettä ebäö ollut.
Joo ootte oikeessa, onhan se tosi aikaista mut oon niin malttamaton että vaikka tiedän ettei testissä todennäköisesti mitään näy niin silti pettyy :banghead: Mutta tosiaan on kyllä ihan sellainen tunne että tää ei ollut se meidän kierto.
Mulla oli eiliseen asti tosi toiveikas olo mut enää ei oo :bag: yritän vasta ens viikon pe/la testata, jos maltan.. Pe 9.8. ois dpo11.
Jannn sulla on ovis vasta tulossa? Älä nyt vielä luovuta!
Ultraa seuraavana päivänä tuli limaa kylläkin. Kävitkö dpo2 uudelleen ultrassa nesteen takia vai muusta syystä? Mulla oli km maaliskuun lopussa, eikai sieltä asti verta jäänyt kohtuun.. Kiitos tiedosta!