Letrozolin käyttäjiä?

Ketjua olen jo keväästä lukenut ja sain täältä paljon vertaistukea. Toivottavasti omalla tarinalla luon toivoa muille. Viime syksynä viikolla 12 todettiin keskeytynyt keskenmeno. 3 viikkoa oli jatkunut raskausoireet vaikka sydän ei sykkinyt. Sieltä pohjalta pikkuhiljaa ylös ja uudestaan yrittämään, kierto palautui hyvin. Kunnes, keväällä alkoi pitenemään 40 kp. Yksityisellä olin käynyt jo jälkitarkistuksessa ja kaikki oli kunnossa eikä syytä miksi uusi raskaus ei ala.
2 pitkää kiertoa katsottiin ja sitten aloitetettin letrozol. Nyt toisesta lääkekierrosta perjantaina positiivinen raskaustesti.Voitte varmaan arvata missä fiiliksissä mennään seuraavat 8 viikkoa. Yritän kuitenkin nauttia. Tsemppiä kaikille.
 
Ketjua olen jo keväästä lukenut ja sain täältä paljon vertaistukea. Toivottavasti omalla tarinalla luon toivoa muille. Viime syksynä viikolla 12 todettiin keskeytynyt keskenmeno. 3 viikkoa oli jatkunut raskausoireet vaikka sydän ei sykkinyt. Sieltä pohjalta pikkuhiljaa ylös ja uudestaan yrittämään, kierto palautui hyvin. Kunnes, keväällä alkoi pitenemään 40 kp. Yksityisellä olin käynyt jo jälkitarkistuksessa ja kaikki oli kunnossa eikä syytä miksi uusi raskaus ei ala.
2 pitkää kiertoa katsottiin ja sitten aloitetettin letrozol. Nyt toisesta lääkekierrosta perjantaina positiivinen raskaustesti.Voitte varmaan arvata missä fiiliksissä mennään seuraavat 8 viikkoa. Yritän kuitenkin nauttia. Tsemppiä kaikille.

Kiitos tarinastasi ja tsemppiä! Itsellä takana keskenmeno. Voin kuvitella että oma seuraava plussakin pelottaa, vaikka yrittäisi olla stressaamatta. Meinaan kyllä mennä taas varhaisultraan vkolla 7. Sit joskus kun plussaan toiv taas :)
 
Onnistumistarinat kyllä tsemppaa niin paljon :Heartpink

Itsellä tänään kp 35 ja viimeisen terolutin söin. Iltaisin on jäätävää turvotusta, mut eiköhän sekin oo helteen ja terojen syytä. En oikein jaksa uskoa tärppiin, mieluummin otan menkat vastaan kun nään sen tympeän yhden viivan tikussa.
 
Onnistumistarinat kyllä tsemppaa niin paljon :Heartpink

Itsellä tänään kp 35 ja viimeisen terolutin söin. Iltaisin on jäätävää turvotusta, mut eiköhän sekin oo helteen ja terojen syytä. En oikein jaksa uskoa tärppiin, mieluummin otan menkat vastaan kun nään sen tympeän yhden viivan tikussa.

Tuleeko teroista sivuvaikutuksia :banghead: voi kakka ei kaipais sellasia, saan raskauden muutenkin kuviteltua :hilarious: dpo12 viimeistään testaan, mut en ehkä malta siihenkään asti :sour:
 
Tuleeko teroista sivuvaikutuksia :banghead: voi kakka ei kaipais sellasia, saan raskauden muutenkin kuviteltua :hilarious: dpo12 viimeistään testaan, mut en ehkä malta siihenkään asti :sour:


Ei tietenkään kaikille, mut itellä mielialat vaihdellu aika laidasta laitaan ja sit just tuo turvotus.. :sour: Aamupahoinvointia onneks ei, sitä oli sillon ku menkkojen käynnistämiseks söin.
 
Ihana onnistumistarina, näitä on kiva lukea!

Täällä lähdettiin kohti kolmatta letrokiertoa. Niin ne vaan kp29 alkoi menkat. Jos jotain positiivista, niin kierto hieman lyheni :happy: Elokuussa on tosiaan polille aika ja tehdään hoitosuunnitelma, miten jatketaan.

Mulla tekee nuo lääkkeet ainakin todella itkuherkäksi ja mieliala vaihtelee, välillä tuntuu että en ole yhtään oma itseni:arghh:
 
Kp25 menossa ja aamulla tein r-testin joka oli puhdas nega.. Toki vasta menossa kp25 ja dpo9. Viimeviikolla oli ihan sellainen olo että nyt on tärpännyt, nyt kaikki tuntemukset on hävinneet ja tällä viikolla pitäisi menkat alkaa.. Blaah.... :meh:
 
Joo, niinkun peppipupu sanoikin, dpo 9 on tosi aikainen. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)

Täällä alkoi tänään menkat... Joten 3. Letrokierto here I come :confused:
 
Jeeee liuska tummempi :) ei positiivinen vielä. Digi oli nega. Mut jospa huomenna tai ylihuomenna :) tää viikko ollu joka toinen päivä lähinnä tallettelua mut täytynee varmuudeks 3 päivää vielä ainakin talletella :)

Muok* äsken aluksi sattui kun meni lähelle kohdunseinämää.

Onko kellään tietoa, jos ultrassa näkyy nestettä, voiko se olla spermaa? Vai mihin se sperma menee odottelemaan..ehkä on niin vähäistä ettei näkyisi ultrassa..

Aika vaalea tuo digin viiva...


Mulla näkyi myös nestettä kierron alkupuoliskolla. Lääkäri totesi, että varmaan jotain kiertoon liittyvää (valkovuotoa tms) ja ettei voi olla spermaa. Dpo 2 ei nestettä ebäö ollut.
 
Mulla näkyi myös nestettä kierron alkupuoliskolla. Lääkäri totesi, että varmaan jotain kiertoon liittyvää (valkovuotoa tms) ja ettei voi olla spermaa. Dpo 2 ei nestettä ebäö ollut.

Ultraa seuraavana päivänä tuli limaa kylläkin. Kävitkö dpo2 uudelleen ultrassa nesteen takia vai muusta syystä? Mulla oli km maaliskuun lopussa, eikai sieltä asti verta jäänyt kohtuun.. Kiitos tiedosta!
 
Joo ootte oikeessa, onhan se tosi aikaista mut oon niin malttamaton että vaikka tiedän ettei testissä todennäköisesti mitään näy niin silti pettyy :grin:banghead: Mutta tosiaan on kyllä ihan sellainen tunne että tää ei ollut se meidän kierto.
 
Joo ootte oikeessa, onhan se tosi aikaista mut oon niin malttamaton että vaikka tiedän ettei testissä todennäköisesti mitään näy niin silti pettyy :grin:banghead: Mutta tosiaan on kyllä ihan sellainen tunne että tää ei ollut se meidän kierto.

Mulla oli eiliseen asti tosi toiveikas olo mut enää ei oo :bag::hilarious: yritän vasta ens viikon pe/la testata, jos maltan.. Pe 9.8. ois dpo11.
 
Ultraa seuraavana päivänä tuli limaa kylläkin. Kävitkö dpo2 uudelleen ultrassa nesteen takia vai muusta syystä? Mulla oli km maaliskuun lopussa, eikai sieltä asti verta jäänyt kohtuun.. Kiitos tiedosta!

Menin yksityiselle lapsettomuustutkimuksiin kun yritystä raskeuteen 1/2019 lähtien ja huomasin, että luteaalivaihe on 9-10vrk. Tuo missä neste huomattiin oli kp 12 eikä merkkejäkään ovulaatiosta. Sanoin lääkärille että tapahtuukin yleensä vasta kp 18-19. Ensimmäisessä ultrassa lääkäri sanoi, ettei myöskään vaikuta vereltä, mutta halusi katsoa onko sitä vielä ovulaation jälkeen. Ei siis ollut enäö sitten dpo 2. Lääkäri määräsi 10päivän terolutit 3vrk ovulaatiosta pidentämään luteaalivaihetta, jotta kiinnittyminen kerkee tapahtua. Nyt dpo 7 menossa. Nyt jos ei tärppää niin ensi kierrossa sitten letrot tukemaan ja aikaistamaan ovulaatiota (+terolutit ovulaation jälkeen). Saas nähdä mitä tuleman pitää.

Täältä olen lukenut letrojen kanssa olleen kovia ovulaatiokipuja, mulla ne on ollut järkyttävän kovat pillereiden lopetuksen jälkeen (kivut kestävät 3vrk):sad001
 
Takaisin
Top