Lastenneuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en kans niin tosta vauva-lehdestä enää itteä kiinnostavii juttuja löydä. Enemmä niit löytyy meidän perhe-lehdestä. Silti jotenki ku irtonumeroita satunnaisesti ostan, niin ostan aina sen vauva-lehden ja sit ku sitä kotona luen ni muistan et ois se toinen pitäny kumminkii ostaa.

kyl mä luin koko lehen läpi.ja säästän kaikki lehet koska niissä on kumminkii semmosta tietoo mikä ei vielä oo ajan kohtasta mut myöhemmin on.

Mä nakkaan mäkeen luetut lehdet... pistän nippuun ja roskiskatokseen lapun kerra jossa lukee: Saa ottaa. En tiiä sit, onko roskakuskit nakannu mäkeen vai onko jollekin oikeasti kelvannu ne lehdet. Just noita kertyviä aviiseja nurkissa mä en kestäis. Mies säilyttää autolehtensä, mut sen sallin. :D Armollisesti. :D

Meil on vessan kaappi täys noita pirun autolehtiä. Onko se niin vaikeeta tehdä ne asiat siellä ja tulla pois. Tarviiko siellä erikseen jotain aviisia lukea. Huoh.

Meillä mies on kerännyt monta vuotta kolmea eri autolehteä eli voitte kuvitella miten vapauttavaa on, ku tänä vuonna ei tule mitään sellaista enää postista!! Ja peruin itsekin viime viikolla Meidän Perhe-lehti tilaukseni. Siis en kerkiä lukemaan ja onhan ne aika kalliita meidän budjetille. Historia-lehden annan vielä tulla. Ne eivät vanhene eli ne myös säästän. :happy112Tuli vapauttava olo viime vuonna, ku radikaalisti heitin 3 vuoden vauva, meidän perhe, kaksplussat ja SEISKAT(olenko ollut vähä tyhmä :smiley-angelic006) keräykseen. Siis monta laatikkoa viemässä tilaa enkä kertaakaan niitä yhden lukemisen jälkeen ollut kaivannut.. Kyllä siinä tyhjennyksessä tuli mieleen, että mitä ihmettä sitä päässä on liikkunut aikoinaan :laughing002

mä luen edellee niitä vauva-lehtiä mitä oon säästäny.säästin jopa ne 9kuukautta lehet missä ei oikeesti ole ees mitää lukemista.

Itseasiassa meidän poikakin tykkää lukea lehtiä ja 5kk neuvolassa oli kerran hoitajilla hauskaa, kun poika istui täräkästi mun sylissä ja katto keskittyneenä kun mä luin samalla siinä uusinta vauva-lehteä.

Sinbulaattori: meillä tyttö lukee myös, sen jälkeen lehdistä ei tosin ole mitään jäljellä :grin

Joo, kyllähän toikin söisi, mut en anna. Tyytyy kyllä yleensä kohtaloonsa, ettei saa ihan kaikkea syödä. :D

Meilläkin on samanlainen lehtien"lukija". Toiset varmaan vaan lukee suullaan eikä silmillään. laughing7 Hirvee harmitus vaan alkaa neidillä, jos vielä lehden pois. Yksi päivä oli ehtinyt tunkea poskensa pullolleen paperimössöä. Ei pitäisi enää paljon selkäänsä näille kääntää!

Ne on joo nopeita noi muksut tunkemaa suuhunsa sitä mitä ei sais :laughing002

Ei nää mitää karkaile... hösp. Poika söi äsken hyvällä ruokahalulla kanaa ja kasviksia ekaa kertaa ja vettä päälle. Kohta tissiä ja ipana vaunuihin. Ehtii heittää lenkin ennen neuvolaa.

Nonniiiih! Täyden kympin poika. Hienosti kasvaa ja kehittyy. Korttiin kirjailtiin: Ihana poika. Kasvaa tasaisesti. Suojelusheijaseet. Tarttuu leluun, vaihtaa kädestä toiseen. Istuu selkä suorana.

Mitat:
Paino 10 kg
Pituus 73.1
Lippis 46.7

Jätkä huuteli, nauroi ja hymyili. Kerran veti herneet nenään tutkimuspöydällä, kun kiersi pieru kipeästi masussa. Sen oikein kuuli, miten siellä suolistossa naukas. Hetken siinä itki, mut sitten rauhoittui. Mussutti loppuajan hoitajalta saatua hammasharjaa. :) Ja esitteli myös pinsettiotettakin. :D

Takaisin