Lasketun ajan ohittaneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirumaru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No juu, vähän turhan usein anoppi kyselee. Mies on välillä jättänyt pariin viestiin vastaamatta kun sitä ärsyttää ja kun sitten lopulta vastaa niin sieltä tulee kamala valitus, että miksi ei aiemmin vastattu, että hän jo luuli, että olimme synnyttämässä :rolleyes:
Meillä on auto ollut kivasti rikki tässä viikon verran ja isäni on sanonut, että hänelle saa soittaa vaikka keskellä yötä jos tarvitaan kyytiä. Sitten hän on kertonut, kuinka hän välillä on herännyt yöllä tarkistamaan ettei puhelin vaan ole vahingossa jäänyt äänettömälle ja muutenkin ollut vaikea saada nukuttua, kun on kai odottanut, että koska sitä kyytiä tarvitaan. Ihana tietysti tietää, että välitetään, mutta en silti toivoisi kenenkään yöuniaan menettävän meidän takia.

Noniin, minäkin uutena tänne luvan kanssa liityn.. 40+1
Meitä ei enää montaa uutta voi tähän tullakaan, kun tänään jo vika päivä syyskuuta, vain tän päivän lasketut huomenna..
Montakohan syyskuulaista vielä syntymättä?? Kakkosultrassa vauva näytti 4päivää vanhemmalta (isommalta), kuin np-ultrassa, jonka mukaan laskettu aika määritetään. Joten kakkosultran mukaan oltais jo ööö 40+5, mutta eihän sitä oteta huomioon.......
Pe seuraava neuvola ja sit vielä ma ennen ya-kontrollia pe 11.10......

Meikä on ainakin yhes koos vielä ja jotenkin musta tuntuu, että oon viimeisenä synnyttämässä. En vieläkään tiedä mitä supistukset on. Aavistuksen jotain menkkajomotuksia on ollut ja vihlontaa nivusissa ja kohdunkaulalla. Muutaman päivän tuli semmoista oranssin väristä vuotoa, joka vois olla tulppaa, mut siinä mun tuntemukset.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Jeps, minä olen messissä ja mukana. En usko, että tässä 3t 20min aikana tapahtuu dramaattista muutosta. :D

Eli olen tosiaan niitä vikoja vissiin, tänään olis ollu LA. Ei päästy tytöt synnyttään syyskuuvauvaa, vaan lokavauvoja tehrään nyt sitten urakalla. :)

Tänään 41+4 käytiin tarkastamassa tilanne. Lääkäri pyöritteli alapäässä sormiaan ja yritti ärsyttää kohdunkaulaa ja teki niin julmetun kipeää. Sen jälkeen tuli ihan uudenlaisia supistuksia, jotka oikein sattui ja niitä on nyt päivän mittaan tullut joitain. Pitäisi kuulemma opetella rentouttamaan noita lihaksia vielä tässä ennen synnytystä. Synnytys varmaan tuntuu vielä enemmän kuin tuo tämän päiväinen koplaaminen ja alkaa pikkuhiljaa pelottaa, että osaanko sitten rentoutua, että vauva pääsee laskeutumaan vai olenko aivan jännittynyt eikä siitä tule yhtään mitään. Ultran kokoarvio 3,9 kiloa hiukan mietityttää myös, mutta kuulemma vaikuttaisi siltä, että vielä mahtuu.
Sunnuntaina tulee tasan 42 vk ja silloin uusi käynti jos ei sitä ennen tule lähtöä.

Minusta melkein kaikkein kamalinta synnytyksessä ja sitä edeltävissä tapahtumissa oli juuri se lääkärin sormien pyöräyttely kohdunsuulla. Itseltä ihan holahti verta sen jälkeen. Aina kun kohdunsuuta sen jälkeen tutkittiin niin olin kireä kuin viulunkieli ja jännitin kaikki lihakset. Mutta väitän että mulla se vauhditti synnytyksen alkamista aikalailla :) tsempit!

Joo, minustakin sisätutkimukset tuntui kaikkein pahimmalta! :) Niistäkin selvisi kyllä sitten kun ne ei kestäneet kauaa, mutta kyllä ne ilkeempää teki kuin supistukset. Mulla oli käynnistetty synnytys, joten luomusuppareista ei ole tietoa.

Takaisin