Mies kyseli taannoin, että milloin lapsi IHAN VIIMEISTÄÄN olis syntynyt. Vaikea vastata juuri edellä mainituista syistä. Yliaikaiskontrolli olis 41+5, mutta eri asia, päättävätkö käynnistellä tällöin, vai "pyörittelevätkö" vain vähän enemmän sisätutkimusta tehdessään. Kun yliaikainen oikeasti vasta 42+1, mutta yliaikaiskontrollin yhteydessä tarkistettava istukan toiminta vaikuttaa päätöksiin ja mikäli se ok, niin mikä on kypsyysaste alapäässä.. Yläpäästä ei niin tunnu missään olevan väliä, eikä hankaluudet, ne kuulunee asiaan joka tapauksessa ja loppuvat aikanaan, eihän se nyt niin päivän päälle se tuskailun loppuminen ole. Siltä vaikuttaa kaikkien kertomukset.. Mun ystävällä l.a pari viikkoa mun jälkeen ja joka raskaudessa pahentuneet liitosten löystymisestä johtuvat kivut. Tällä hetkellä toimintakyvytön sietämättömien kipujen tähden. Sai sen tähden kutsun "aikaistettuun yliaikaiskontrolliin" 41+1, kun meillä muuten täällä 41+5. Että tällaista..... Antavat siis todellakin mieluummin synnytyksen itse käynnistyä, kuin alkavat ajoissa käynnistellä. Tais olla ihme, että suostuivat pyyntööni käynnistää eka synnytys 40+4..??