Laskettuaika Tammikuussa

Fb-ryhmä ehdottomasti :) Ansa, tekisitkö sinä? (Eiku selasin taaksepäin ja se onkin tehty:) Laitoin viestiä!! )

Hei,

Täällä myös yksi odottaja :)

Kauan saatiin lasta harjoitella, että sellainen vihdoin aikaan saatiin ja nyt pelottaa ihan hirveästi, ettei se matkassa pysykkään. Toivotaan onnea kovasti kaikille matkaan <3 mulla näkyi raskaus jo ovistestissä, jonka huviksi tein n. viikko oviksen jälkeen ja sen jälkeen kp25 asti näkynyt myös raskaustestissä koko ajan tummuvana. Tänään soittelin neuvolaan ja 12.6 on aika, toivottavasti myös ultraavat samalla. Kauheasti tekisi mieli jo varhaisultraan, mutta katsotaan.. LA on omien laskujen mukaa 17.1 :) Oireita on myös ihan tarpeeksi, lähinnä pissattaa ja on nälkä, väsyttää niin että päivät menee sohvalla ja pienetkin asiat itkettää. Selkää ja mahaa myös juilii ikävästi välillä.

On tämä uskomatonta!

Paljon onnea kaikille :)

Fb ryhmä luotu :) Voin lisäillä teitä sinne jos haluutte tulla, Laittakaa yv:tä vaikka mulle lilli1977 voi kans laittaa ainakin

Heippa kaikille! Hiivin tänne varovaisin mielin pikkuhiljaa...Tänään testattu useammalla testillä selviä haamuja, illalla digitestin tekoa ja sitä ennen vielä hyvin epävarmaa kaikki. Olen käynyt kuikuilemassa teitä tässä viikon aikana kun itselle vahvempia oireita alkoi tulla ja plussa kuumeili mielessä :)

LA ois 25.1.2015, menkkojen mukaan laskettuna ja aika varmasti siinä pysyykin, oviksen tikuttelin kp14 joten aikalailla oikein varmaan tuo on. Tänään siis vasta kp24/28, rv 3+2 :love7 Oon kuin puulla päähän lyöty, ei ole kerennyt kauheasti asiaa miettimään. Meillä menossa mukana 1v 4kk esikko, vauhtimimmi:Heartred Nyt kun esikko on päikyillä niin sain hetken istua ihan vaan miettimässä, siksi tännekin uskaltauduin kirjottamaan kun tämä on päivän ainut rauhallinen hetki. Tulisi mies nyt nopeaan töistä niin pääsisin sen digitestin tekemään!

Onnea MarinaMelina :HeartbigredViiva vahvistukoon!!!! Seurailinkin teidän piinailuja tuolta raskaaksi 2014 ketjusta ja todella mahtavaa, että sulle tuli se plussa sieltä :) Onnea ja vauvaliimaa :hello2

Hansu: Kiitos kovasti! Olin jotenkin asennoitunut aamulla negaan kun oli niin tavallinen olo ..luulisi että kun jotain näinkin mullistavaa on tapahtumassa niin senkin jotenkin tuntis nahoissaan ennen sitä hetkeä.. mutta ei :) Siksi onkin niin yllättynyt ja epävarma olo :)

Mulla tunteet on ollu ihan vuoristorataa tässä. Joskus ajattelen, että plussasinko edes, vaikka viivoja tuli selkeesti kaks. Sit välillä on oireita ja toisena päivänä tuntuu, ettei ookaan mitään. Välillä omat ajatukset on vaan ihan järjettömiä :schocked028

ImageUploadedByVau Foorumi1400002147.147215.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1400002173.063481.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1400002190.595683.jpg
Siinä mun viivat <3
Eka on eilen iltapäivällä tehty ja tuli niiiiiiiiin haamu, että oli pakko pyytää ukkoa tuomaan apteekin testi. Illalla tein sitten ton keskimmäisen, jossa näkyikin selvemmin. Tänään aamulla tein sitten toisen samanlaisen ja kävin hakemassa vielä digitestin varmistamaan raskauden, kun ei millään mene jakeluun :D Nyt on neuvola-aika ensiviikon keskiviikolle! Ompahan ollut vuorokausi!! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heippa kaikille,

Uskaltaudun varovasti tänne mukaan. Ovulaatio oli aika varmasti 30.4 tai 1.5, luulen tunteneeni sen. Raskauksien jälkeen oon mielestäni aina tuntenut oviksen pienenä pistoksena/nipistyksenä jommallakummalla puolella alamahaa ja tietty limoista päätellyt.

Mulla on 5v (poika) ja 3v (tyttö) lapset ja nyt siis kolmosta odotellaan hyvin alussa. Tai toivottavasti..

Jo viime viikolla alkoi kaame väsymys ja oikeestaan jo heti sen oviksen jälkeen mulla oli semmonen olo että nyt tärppäs mut en uskaltanut luottaa siihen. Tissit kipeyty vasta noin dpo 9-10, mutta jäätävä väsymys joka mulla on ollut aiemmissa raskauksissa myös ihan alusta asti, alko jo aiemmin. Joka päivä pitää nukkua päikkärit ja koko ajan ihan zombiolo. Vois nukkuuuuuuuu vaan.

Muita oireita on että tuli rintakehään finnejä, hajut voimistui ja suussa on outo maku. Myös jotenkin tyyni ja rauhallinen olo ja treenit kuntosalilla sujuu huonosti kun ei oo tehoja kun väsyttää. Nää oireet sai mut sitten testaamaan eilen eli kp 25/27-28. No se oli nega joka muuttui myöhemmin haaleeksi haamuksi mut ei sitä kait voi laskea.

Tänään aamulla tuli vaaleanpunertavaa limaa ja vähän verta ja aattelin jo että nytkö ne menkat alkaa.. No koska se lima loppui siihen ja em. oireet ei oo hävinneet minnekään (ja kun oltiin vkl ulkomailla ja piti etsiä oikeaa metroreittiä niin itkeä pillitin joka asiasta koko ajan mikä ei tosiaankaan oo mulle normaalia muulloin kun raskaana.) niin testasin uudestaan sellasella sieltä reissusta ostetulla halpistestillä. Se oli haalea haamu testiajan sisällä..eli kait sitä uskaltaa jo vähän uskoa. Aion hakea vielä huomenna cb:n testin.

Nyt oon ihan pyörällä päästäni ja ihmeissäni et mitenkä tää nyt näin nopeesti kävi. Ollaan siis kohta kaks vuotta menty kumiehkäisyllä/varmojen päivien keskeytetyllä ;) ja nyt sit noin kk sitten sovittiin et ollaan kokonaan ilman tästä eteenp et tulee jos tulee koska me se kolmas kuitenkin haluttais mut ei hirveen isolla ikäerolla ja muutenkin silleen aika pian. En kuitenkaan uskonut että se heti nappais. Toivotaan siis parasta et kaikke menee hyvin. Vielähän voi käydä mitä vaan.

Mä en muista enää mitään..mitä raskaan tehään ;) Millon mennään neuvolaan, ultraan..kääk. Pitää kaivaa neuvolakortit esiin jostain arkistojen käköistä ja mennä huomenna testikaupoille.

Palailen :)

Tänään ollaan itkeä tihrutettu vähän väliä jostain pikkujutuista... ja ruoka maistuu, siis kunnolla. Mutta pientä etomista on myös ilmassa et tuntuu hassulta kun oksettaa mut silti tekis mieli vähän syödä, heti kun se helpottaa... ja valitan taas tästä väsymyksestä. .. Voisin vaan nukkua. Eilen päikkärit venyi 12 tunnin yöuniksi :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Tää väsymys on ihan kauheeta. Nukkupa kuinka vähän tai paljon niin ei auta. Tällä viikolla joka aamu töihin herätessä oon vääntäny itkuu kun en vaan jaksa, haluun nukkumaan!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Hei,

Täältä varovaisesti ilmottauduttaisiin mukaan. LA 8.1.2015 :)

Hieman kerron taustaa itsestäni:
Takana yksi raskaus, joka päätyi keskeytykseen sikiön kromosomipoikkeavuuden ja siitä johtuvien sydänvikojen vuoksi. Päätös oli kamala ja tuska esikoisen menetyksestä hirveä. Uutta raskautta aloimme yrittämään kuitenkin heti, sitä ei vain alkanut kuulua. Katumus ja tuska omista päätöksistä kaiversi mielessä. Kävimme yksityisellä lapsettomuushoidoissa (ivf) joka ei tuottanut tulosta. Päätimme ottaa aikalisän ja keskittyä parisuhteeseemme. Lopputuloksena yllättäen raskaus, luomuna <3 En vieläkään osaa uskoa tätä todeksi ja pelkään menkkojen edelleen alkavan vaikka nyt jo 5+6 :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin