Heippa kaikille,
Uskaltaudun varovasti tänne mukaan. Ovulaatio oli aika varmasti 30.4 tai 1.5, luulen tunteneeni sen. Raskauksien jälkeen oon mielestäni aina tuntenut oviksen pienenä pistoksena/nipistyksenä jommallakummalla puolella alamahaa ja tietty limoista päätellyt.
Mulla on 5v (poika) ja 3v (tyttö) lapset ja nyt siis kolmosta odotellaan hyvin alussa. Tai toivottavasti..
Jo viime viikolla alkoi kaame väsymys ja oikeestaan jo heti sen oviksen jälkeen mulla oli semmonen olo että nyt tärppäs mut en uskaltanut luottaa siihen. Tissit kipeyty vasta noin dpo 9-10, mutta jäätävä väsymys joka mulla on ollut aiemmissa raskauksissa myös ihan alusta asti, alko jo aiemmin. Joka päivä pitää nukkua päikkärit ja koko ajan ihan zombiolo. Vois nukkuuuuuuuu vaan.
Muita oireita on että tuli rintakehään finnejä, hajut voimistui ja suussa on outo maku. Myös jotenkin tyyni ja rauhallinen olo ja treenit kuntosalilla sujuu huonosti kun ei oo tehoja kun väsyttää. Nää oireet sai mut sitten testaamaan eilen eli kp 25/27-28. No se oli nega joka muuttui myöhemmin haaleeksi haamuksi mut ei sitä kait voi laskea.
Tänään aamulla tuli vaaleanpunertavaa limaa ja vähän verta ja aattelin jo että nytkö ne menkat alkaa.. No koska se lima loppui siihen ja em. oireet ei oo hävinneet minnekään (ja kun oltiin vkl ulkomailla ja piti etsiä oikeaa metroreittiä niin itkeä pillitin joka asiasta koko ajan mikä ei tosiaankaan oo mulle normaalia muulloin kun raskaana.) niin testasin uudestaan sellasella sieltä reissusta ostetulla halpistestillä. Se oli haalea haamu testiajan sisällä..eli kait sitä uskaltaa jo vähän uskoa. Aion hakea vielä huomenna cb:n testin.
Nyt oon ihan pyörällä päästäni ja ihmeissäni et mitenkä tää nyt näin nopeesti kävi. Ollaan siis kohta kaks vuotta menty kumiehkäisyllä/varmojen päivien keskeytetyllä

ja nyt sit noin kk sitten sovittiin et ollaan kokonaan ilman tästä eteenp et tulee jos tulee koska me se kolmas kuitenkin haluttais mut ei hirveen isolla ikäerolla ja muutenkin silleen aika pian. En kuitenkaan uskonut että se heti nappais. Toivotaan siis parasta et kaikke menee hyvin. Vielähän voi käydä mitä vaan.
Mä en muista enää mitään..mitä raskaan tehään

Millon mennään neuvolaan, ultraan..kääk. Pitää kaivaa neuvolakortit esiin jostain arkistojen käköistä ja mennä huomenna testikaupoille.
Palailen :)