Laskettuaika Tammikuussa

on vissiinki niin et kun on salanen niin ei löydy haulla tai edes linkillä :) joten pistäkääpä mulle täällä viestiä jossa on nimi ja jotain piirteitä profiili kuvasta jotta pystyn tunnistamaan oikeaksi :)

Laitoin jo toiseen ketjuun, mut laitan vielä tähänkin. Eikös ryhmän pitäisi olla salainen eikä vaan suljettu. Nyt pystyin näkee Neten fb-profiilinkin..

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Kun muuttaa salaiseksi niin voi kutsua vain kavereitaan tai sit ylläpitäjän pitää lähettää kutsut sähköpostilla.

Mä hyppäsin kärryiltä siis eiks tuo ollutkaa salainen fb ryhmä minkä nette teki? No kun saatte sen salaiseks ja linkin tänne nii liityn uusiks :grin

Joo hei. Anteeks kaikki! :) Mun moka. Eli ryhmä on nyt laitettu salaseks ja täällä tosiaan mulle voi nyt sit viestillä pistää noita nimiä ja oman profiili kuvan tuntomerkkejä niin lisäilen kaveriksi ja siitä sitte ryhmään mukaan! :) Poistan kyllä kavereista heti ryhmään lisäämisen jälkeen! :D

Heippa kaikille :) Pikapäivitys!! Pääsin nyt kai siirtymään tuolta raskaaksi 2014 ryhmästä tänne!! Plussatesti tuli tänä aamuna ja laskurin mukaan laskettu aika on 16.1.2015. Toivotaan, että kaikki menis nyt hyvin ja pääsisin sinne tammikuulle teidän matkassa.

Muokattu viimeksi:
Miehen synttärilahjan valmistelua tänään. Tein aamulla digitestin ja tulos raskaana 3+. Laitoin testin ja pienet vauvasukat pakettiin. Jännitys vaan tiivistyy. Se ei aavista yhtään mitä on tulossa.. ;-)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Hansu: Tervetullooo mukaan täältäkin.

Bluemoon: Sähän annoit idean :grin Mulla ja ukko ihanuudella on ens viikolla kans synttärit ja mietin pääni puhki et mitä kivaa sille ostais. Saaks mää käyttää sun ideaa tieten sehän se onkin et tuleeko se 3+ siihen mennessä, tuolla toisella foorumilla yksi nainen laski mulle et milloin se pitäs digissä näkyy ja se olis just ens perjantaiks.

Tottakai voit käyttää samaa ideaa. Kerro sit miten kävi. :-D

Sain lahjan viimein annettua ja ylllätys onnistui täydellisesti. :-) laitoin raskaustestin vauvasukkien alle piiloon. Mies availi paketin ja katseli hölmistyneenä sukkia, että ostit sitte mulle aika pieniä sukkia. Sitte se nappasi sukat käteen ja huomasi raskaustestin niiden alla. Vihdoinkin totuus valkeni ja ilme oli kyllä näkemisen arvoinen! :O

Takaisin