Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis pitääkö ennen sinne menoa jotain jo olla täytettynä?!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Riippuu varmaan paikasta. Meillä lähettävät laput kotiin täytettäväksi ennen ekaa neuvolaa.

Ahaa mutta siis ei tarvitse rueta tulostelemaan itse mitään netistä?

Meillä ne kysy et lähetetäänkö vai saako itse tulostettua. Tämä helsingissä.

Joo no helsingin lappusia netistä lueskelinkin. Mutta en viitsi niitäkään tulostaa kun varmaan ovat erilaiset kuin meillä täällä

Asiasta kukkaruukkuun! Muisti huono! Pakastepizza 250 asteisessa uunissa 13 min, täytteenä salami. Saako syödä?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ilmottaudun vähän varoen mukaan :)

perjantaina testasin ja vähän shokissa kieltämättä olen.
taustalla sairaudet jotka aiheuttaa lapsettomuutta ja kohdunpoistosta olen tässä taistellut joten on vähän pöhkö olo et näin kävi kun on opetellut ajatukseen etten koskaan saa omia lapsia.

tilannetta vielä lisää... lapsen isästä ei 100% varmuutta, selvinee ajan kanssa. miehen kans erottiin viikko ennen juhannusta ja juhannuksena tuli sit säädettyä toisen exän kans :D näillä mennään.

ultraan menen maanantaina jo. pakko tarkistaa et tuo olio on oikeessa paikassa nyt jo, ihan näiden mun sairauksienkin takia.

Niin mä vähän aattelinkin. On kuitenkin salami kuumassa uunissa. Eikös nuo meetwurstit normisti ole ei, ei?

Tervetuloa joukkoon ja onneksi olkoon Anski! Varmasti hieman sopeutumista vaatii tilanne, mut näin oli varmasti tarkotettu. :) Kyl ne asiat lutviutuu ajan kans ihan varmasti!

Muokattu viimeksi:
Mä en ees mieti mitä suuhuni laitan :D Mätän sitä mitä mieli tekee ;)

Mie pääosin noudatan neuvolan ohjeita, mutta en kyllä jokaista suupalaa mieti ja pohdi onko ok ja tutki salaisia ainesosia ja mausteita. :D

Niin no se asia erikseen kunhan neukkatäti pääsee määräämään elämää. Nyt voi vielä tietämättömyyden piikkiin vetää kaikkee sapuskaa kun eka neuvola vasta kahden vkon päästä ;)

En mä mikään hullun tarkasti noudattaja ole itsekään. Jotenkin vasn muistelin jotain, kun eikös se meetwursti oo ilmakuivatettua? Täytyy joku päivä taas muistella noita ohjeita, mutta tänään syödään pizzaa!!!! ;)

Hyvää ruokahalua! :) Mä alan vedellä unta kaaliin, taitaa alkaa se väsymys vihdoin ja viimein vaivata!

Takaisin