Laskettuaika maaliskuussa 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan aluksi tämä oli kyllä aikamoinen järkytys. Elämä ei aina mene niinkuin suunnittelee ja onneksi se silti ei oo aina paha juttu... Aikaisemmin ajateltiin, että kolme lasta olisi sopiva määrä. Numero kolme osottautui sitten tupliksi ja nyt tämä, niin kas meillähän onkin jo viides tulossa. Minä toivuin järkytyksestä ehkä nopeampaa mitä mies... Nyt mielessä on jo paljon positiivisia ajatuksia

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

@ Venuska: Jee..ihanaa kuulla muistaki suurmammoista,joille tullu yllärinä ja pienenä shokkina tämä-itse siis oottelen nyt 7:ttä ( :O :D ) ja fiilikset kuulosti vähä samoilta ku sullaki ;)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Liitytäämpä tässä seuraan. :) eli la 23.3, plussasin tossa reilu viikko takaperin ku menkat 4 päivää myöhässä, ei käyny mielessäkään että siellä olis joku pikkunen. Iloita ei uskalla ku viimeksi toukokuun alussa km.. Jotenkin tuli nyt niin puun takaa että joinakin hetkinä oon tosi fiiliksissä, ja taas toisinaan mietin et miten me tästä selvitään.. No mies ainaki mielissään. Ja siis toivottu on, en vaan ihan käsitä tätä mielialavaihtelu mietiskelyä. :)

Moikka!! Liityn minäkin seuraan . Kolmatta tulossa, ikää kuitenkin jo kolmeviis... Kaikki "tuttua", tämä raskaus oli tosi ylläri (hmmm, kun meidän ei pitäny saada!). Ei ihan usko ennenku on kuullut taikka nähnyt pikkuisen sydämensykkeen.
Hyvillä mielin kuitenkin tässä odotellaan. Laskelmieni mukaan la 19.3. mut tarkentuu vk 12 ultrassa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä tosiaan kanssa yksi maalisvauvaa odotteleva. La on ehkä joskus 11.3. tienoilla, ens torstaina meen varhaisultraan jossa selvinnee tarkemmin. Täällä siis pikkukakkonen tulossa, eka täytti juuri vuoden:)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Onkos trillä muilla alkuraskauden oireita? Mulla ei ole yhtään mitään... Iloitsen tietysti mut kyl mietityttää et onko pikkuinen kyydissä ollenkaan kun mitään isompia oireita ei ole... Rinnat on ollu jo ennen plussaa kipeet ja on ne jo suurentuneet vähän, ei ihan vielä koko kuppikokoo muttei paljoa vaillekaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ei juurikaan oireita. Rinnat vähän kipeet ja välillä alavatsaa nipistelee. Ittee kans pelotti että onko matkalaista, mut siellähän se asukas onneksi oli matkassa mukana ainakin toistaiseksi. :)

Mulla menos rv 8+6 ja täl hetkel ei oo muutaku tissit edelleen turvoksissa. Ainiin. Ilmovaivoja on, mutta en tiiä voiks sitä suoraa raskausoireeks laskee. :D Aikasempina viikkoina oli kaikenlaista.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mulla 5+3 menossa ja rinnat tosi kipeet ja aivan järkyttävää pahoinvointia, ei pelkästään aamulla (toki sillon pahin) vaan ihan koko päivän.. Oksennellakin saa.. :/

Mulla 5+4 ja ensimmäiset oireet iskeneet pari päivää sitten. Pientä pahoinvointia, nännit arat ja.väsymystä. Mulla on kyllä aina ollut hankalat alkuraskaudet! Kateellinen oon ollut kavereille joilla vain parina viikkona pientä ällötystä tai ei välttämättä sitäkään :D

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

Jospa minäkin mukaan ryhmään. laskettu aika hmm 15.3 -14vrk/+7vrk? Ehkä vielä selviää, vajaa kaksi viikkoa sitten tein testin 3+vko digillä. Tulokas on neljäs, hieman aijottua nopiampaan tulee mutta eipä tuo haittaakaan, toivotaan että pysyy matkassa mukana :)

Kai meidätkin voi listata; la sahaa eri mittareilla 10.-13.3. mutta neuvolantäti sanoi sen olevan 12.3. niin kai se sit on se. Toinen tulossa, ikää äidillä 28 ja Helsinkiin Kättärille synnyttämään on toive, siellä tuli ensimmäinenkin erittäin hyvin kokemuksin.

Mä oon niin nauttinu, kun tänään on vihdoin ollu inhimillinen lämpötila ja on voinu oikeesti tehäkin jotain eikä vain vetää zetaa ja olla helle-evakossa vanhempien luona! Omassa asunnossa kun sisälämpö näytti 29 eilen illalla pikaisesti piipahtaessa...

Useampi tunti vierähti kaupungilla asioita hoitaessa, pyöräilin leppoisan lenkin mummiskalla vähän kyläilemään ja koiran kanssa vierähti toista tuntia metsälenkillä. Tämmönen sää kun olis, niin tää mamma kiittäis! :)

Voi ku jännittää! Mulla on tänään klo 15 varhaisultra. En tiedä miten päin olis kun pelottaa niin paljon jos on käyny taas niinkun viimeksi. :( nyt menkkojen mukaan olis viikkoja 9+1, mutta siinä saattaa olla parin päivän heittoo neuvolatädin mukaan. Keväällä oli mennyt kesken 6+3 ja huomattiin tosiaan vasta sillon vkolla 12 ultrassa.
Onneks mies pääsee lähteen töistä aikasemmin niin ei tarvi yksin mennä :)

Tsemppii ultraan!! Itel oli sama tilanne, toivotaan et sul myös kaikki hyvin. :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Tervehdys kaikille!
Keräsin rohkeutta ennen kuin päätin liittyä tänne,kun raskaus vielä niin alussa,mutta mitäs siinä menettää,kiva päästä rupattelemaan "kohtalo" tovereiden kanssa. Laskettu aikani on vasta 30.3.2015,teillä muilla näytti olevan aika alkupäässä maaliskuuta,mutta perässä porskutetaan :D Voihan tuo mun laskettu aika vielä muuttua,kun mulla ollu viimesen vuoden kierto jotain 26-39 päivän väliltä,eli erittäin sekavaa,syykin sille on löydetty,toinen munasarjani on niin sanotusti laiska, eli sen kestää kypsyttää munasoluja kauemmin,jolloin ovulaatio voi olla niinä kuukausina myöhässä, mutta onneksi ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen, eikä näköjään vaikuttanutkaan ;) Meillä siis eka raskaus kyseessä mieheni kanssa, olin jo melkeen heittämässä pyyhettä kehään,kun joka kuukausi tikutin negaa ja kaikki muut ympärillä tuntuivat tulevan raskaaksi. Mulla painoi myös taustalla stressi,kun multa on poistettu 2010 ja 2011 isot kasvaimet kohdusta ja kättärillä sanottiin, että älä jätä lasten tekoa yli 30 iän, jos niitä haluat saada,joten sellanen bonus paine vielä alla ollut koko ajan, että vaikuttaako ne arvet asiaan. Mutta nyt on tunnelin päässä valoa ja tänään (30.7) mennään 5+2 :) Tiesin heti, että olen raskaana,se oli jännä tunne,selittämätön,joka alkoi viikko ovulaatiosta ja voimistui joka päivä,kun oli kulunut 10 päivää ovulaatiosta,en malttanut enään,vaan tikutin clearbluella ja haalea plussa sieltä tuli,haalea viiva tuli myös ovis testiin,en vielä nostanut lippua salkoon ja ja miehenikin oli aika vaisu,mutta sitten 3pv myöhemmin testiin pamahti heti voimakas plussa,heti sanalla meinaan,että ei ollut kulunut edes minuuttia ni oli se plussa siinä ja ovis testiin pamahti tulipunainen viiva,elikkä raskaana oltiin/ollaan :D Nyt mieskin jo uskalsi hymyillä. Gynen varasin 18.8,kun aikasempaa en saanut,eka neuvola on siitä viikko eli 25.8,voihan se olla hieman aikasta mennä,mutta tietyistä aikaisemmista syistä haluan varmistaa, että kaikki on ok,myös veriryhmäni on "lottovoitto" eli A-,eli vasta aineetkin on hyvä tutkia. Tähän mennessä on päästy helpolla,pientä etovaa oloa vain,huimausta,ahmintaa,kauhea pastilli ja liha himo :D Päällisin puolin,eniten on ollut voimakasta vihlontaa ala vatsalla ja selässä,liikkeelle lähtiessä nippasee ja iltaisin,ei pysty nukkumaan,kuin toisella kyljellä ja mielialan heittelyä ja kamalaa piereskelyä,mies parkani,joutuu katsomaan kiukuttelevaa pierukonetta :D Katsotaan mitä vaivoja viikot tuovat tullessaan :D...ohhoh,tulipas tekstiä,innostuin! mukavaa odotusta kaikille! :)

Takaisin