Tervehdys kaikille!
Keräsin rohkeutta ennen kuin päätin liittyä tänne,kun raskaus vielä niin alussa,mutta mitäs siinä menettää,kiva päästä rupattelemaan "kohtalo" tovereiden kanssa. Laskettu aikani on vasta 30.3.2015,teillä muilla näytti olevan aika alkupäässä maaliskuuta,mutta perässä porskutetaan :D Voihan tuo mun laskettu aika vielä muuttua,kun mulla ollu viimesen vuoden kierto jotain 26-39 päivän väliltä,eli erittäin sekavaa,syykin sille on löydetty,toinen munasarjani on niin sanotusti laiska, eli sen kestää kypsyttää munasoluja kauemmin,jolloin ovulaatio voi olla niinä kuukausina myöhässä, mutta onneksi ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen, eikä näköjään vaikuttanutkaan

Meillä siis eka raskaus kyseessä mieheni kanssa, olin jo melkeen heittämässä pyyhettä kehään,kun joka kuukausi tikutin negaa ja kaikki muut ympärillä tuntuivat tulevan raskaaksi. Mulla painoi myös taustalla stressi,kun multa on poistettu 2010 ja 2011 isot kasvaimet kohdusta ja kättärillä sanottiin, että älä jätä lasten tekoa yli 30 iän, jos niitä haluat saada,joten sellanen bonus paine vielä alla ollut koko ajan, että vaikuttaako ne arvet asiaan. Mutta nyt on tunnelin päässä valoa ja tänään (30.7) mennään 5+2 :) Tiesin heti, että olen raskaana,se oli jännä tunne,selittämätön,joka alkoi viikko ovulaatiosta ja voimistui joka päivä,kun oli kulunut 10 päivää ovulaatiosta,en malttanut enään,vaan tikutin clearbluella ja haalea plussa sieltä tuli,haalea viiva tuli myös ovis testiin,en vielä nostanut lippua salkoon ja ja miehenikin oli aika vaisu,mutta sitten 3pv myöhemmin testiin pamahti heti voimakas plussa,heti sanalla meinaan,että ei ollut kulunut edes minuuttia ni oli se plussa siinä ja ovis testiin pamahti tulipunainen viiva,elikkä raskaana oltiin/ollaan :D Nyt mieskin jo uskalsi hymyillä. Gynen varasin 18.8,kun aikasempaa en saanut,eka neuvola on siitä viikko eli 25.8,voihan se olla hieman aikasta mennä,mutta tietyistä aikaisemmista syistä haluan varmistaa, että kaikki on ok,myös veriryhmäni on "lottovoitto" eli A-,eli vasta aineetkin on hyvä tutkia. Tähän mennessä on päästy helpolla,pientä etovaa oloa vain,huimausta,ahmintaa,kauhea pastilli ja liha himo :D Päällisin puolin,eniten on ollut voimakasta vihlontaa ala vatsalla ja selässä,liikkeelle lähtiessä nippasee ja iltaisin,ei pysty nukkumaan,kuin toisella kyljellä ja mielialan heittelyä ja kamalaa piereskelyä,mies parkani,joutuu katsomaan kiukuttelevaa pierukonetta :D Katsotaan mitä vaivoja viikot tuovat tullessaan :D...ohhoh,tulipas tekstiä,innostuin! mukavaa odotusta kaikille! :)