Lellu: No nyt on alkanut vauveli ilmoittaa ihan kunnolla olemassa olostaan, olen niin helpottunut, kun potkuja on ruennut tuntumaan pitkin päivää sekä illalla ja aamulla [:)] Aamullakin heräsin siihen, kun vauveliini potkia humputti [:)] Ihanaa tietää, että kaikki on kunnossa!
Äitiysvaatteista vielä sen verran, että kannattaa tosiaan tsekata se huutonetin tarjonta, kiertää paikkakuntasi kirppiksiä ja kyllä niitä vaatteita saa uusinakin aika edullisesti; itse tilasin toissapäivänä linus&lotan -verkkokaupasta aivan ihanan mamaliciousin farkkuhameen (29.90€), tosin luulen sen olevan iso, kun ei ollut jäljellä kun yhtä kokoa, mutta toivottavasti se on sopiva. Niitä äitiysvaatteitahan ei tosiaankaan kerkeä käyttää kauaa, itsekin käytän vielä normaaleja vaatteita, farkkujakin mitä ennen raskautta käytin, tosin olen hamstrannut jo niitä mammavaatteita jo melko paljon ja pikku hiljaa rupean niitä käyttämään [:)] Nytkin on käytössä carriwellin masutuki, joka tukee todella hyvin!
Töihin meno maanantaina hieman jännittää, olin just ekat 2 vkoa kesälomalla (loput 2 vkoa pidän elokuussa) ja raskaudesta olis kerrottava töissä, kun en ole vielä sitä tehnyt... Saa nähdä miten siihen suhtaudutaan meidän toimistolla, toivottavasti hyvin, luulen ainakin niin, mutta... saa nähdä! Sen ainakin tiedän, että piilossa en voi enää raskauttani pitää, masu kun on jo sen verran iso, enkä kyllä enää haluakaan salata asiaa, koska raskaus on aivan mahtava juttu! [:)]