Voi ei Anni, voimia kovasti ja onnea uuteen yritykseen kun sen aika on ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
plussasin la ja su ihan haaleat haamut pregchekiin, ja maanantaina digitestiin sain tuloksen raskaana 1-2. LA olisi 22.11. Kaksi lasta ennestään ja tämä nuorempi heistä on syntynyt tammikuussa 2014. Oon 27-vuotias :) onko muilla ollut näin rv 4+3 menkkamaista jomotusta ja selkäkipua? Pelottaa et menee kesken, mut eikö noi jomotukset kuulu asiaan? :)Moikka! Haluaisin kanssa varovaisesti liittyä mukaan marraskuisten joukkoonplussasin la ja su ihan haaleat haamut pregchekiin, ja maanantaina digitestiin sain tuloksen raskaana 1-2. LA olisi 22.11. Kaksi lasta ennestään ja tämä nuorempi heistä on syntynyt tammikuussa 2014. Oon 27-vuotias :) onko muilla ollut näin rv 4+3 menkkamaista jomotusta ja selkäkipua? Pelottaa et menee kesken, mut eikö noi jomotukset kuulu asiaan? :)
Mulla oli puolitoista viikkoa sitten jonkin verran veristä vuotoa ja syyksi paljastu pieni hematooma. Ilmeisesti nuo on aika yleisiä, mutta nyt kun oon asiaa googletellu, niin on taas vähän epävarma olo tästä raskaudesta.. Noh, toivottavasti hematooma häviää itsekseen ja seuraavassa ultrassa sitä ei näy.
mulla on nyt muutamana iltana ollut ihan puolikuollut olo ja tuntuu että tää iltavilutus vaan pahenee, tuntuu ettei mikään vaatekappale ole tarpeeksi ( ei ole kuumetta yhtään
) ja varmaan saisi hakea kohta pipon ja hanskat kaapista. Sit aamulla tuskahiki valuu taas