Mullakin vti usein vaivana, inhottava on :/ mulla repivä kipu alavatsassa, alkoi eilen kun kannoin kauppakassit. Eilen todella pahana, nyt lievempänä...en tiiä pitäskö neuvolaan päin soitella.. Vähän pelästytti, ei ole tommoisia kipuja ollut.
Mulla repii ihan hillittömästi, kun on tää flunssa päällä ja kova yskä. Joka yskäsyllä pitää kumartua pieneen sykkyrään. Aiemmissa raskauksissakin nuo repäsykivut oli jo aika alussa niin pahoja, että kun yöllä käänsin kylkeä niin heräsin repäsyyn ja oli pakko hetki puhaltaa kippurassa. Ja mies pelästy hillittömästi niitä... Ne onneks mulla helpotti, kun maha alkoi kasvaa ulospäin.
Mulla on noitten laskurien mukaan (noin, koska en päivälleen muista edellisten menkkojen alkamisajankohtaa) 5+3 nyt, että tiedä tuota sitten pitäiskö alkaa soittelemaan...
Välillä vihloo alavatsaa, ja välillä on sitä jomotusta, valkovuoto on sellasta et välillä joutuu käydä tarkistamassa mitä tuli.
Ja vielä toi tän aamuinen pissatikku...
Fiamma hyvältä toi musta näyttää. Älä murehdi vaan nauti nyt :) turha murehtia toisilla nousee hormonit nopeammin toisilla hitaammin.
Itse testasin 4+1 ekan testin jolloin oli tasavahvat viivat ja 4+4 digin joka sanoi raskaana 2-3. Enää en ole testannut koska en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi kun kaksi plussaa saanut jo. Nyt yritän nauttia tästä että raskaana ollaan tänään mulla 5+2 :)
Onko teillä käytössä puhelimissa raskaussovelluksia? Mulla monta mutta mikään ei ole vielä niin hyvä kuin toivoisin :D
Mullakin on toi vaun sovellus. Toimii ainakin mukavasti mun puhelimessa. Ystävällä on sama sovellus, mutta toimii erilailla. Ei oo niin tyytyväinen omaan sovellukseensa.
Kyllä ärayttää tää kuumeilu. Loppuviikko sairaslomalla ja maanantaina kokeillaan uudestaan töihin menoo. Eilen ei muuta jaksanu kun nukkua ja makoilla ja sehän kostautu ja illalla selkää särki sit joka asennossa. :banghead: tänään täytyy koittaa liikkua enemmän jos säästyis säryiltä.
Multa löytyy tuo vau:n appi, raskausapp, womanlogin pregnancy ja oviapregnancy. Tuo ovia on ehkä laajin mutta miinusta se ettei oo suomenkielinen! Kaks ekaa on suomalaisia mutta mikään noista neljästä ei oo se täydellinen :D tykkään tuosta raskausapp sovelluksesta kun sinne saa täytettyä painot yms arvot. Siinä ei vaan ole mitään että miten raskaus edistyy juttuja!
Pepe, noista kaikista niin tuo odotukseni on mun lemppari. Mut maksaako se vai? Latasin sen esikoisen raskaudessa ja nyt en muista yhtään olenko maksannut siitä. Se on hyvä kun se kertoo jokaisen päivän ja viikon kohdalle, että mitä juuri silloin tapahtuu. Ja sitten painoarvio ja pituus näkyy siinä ylhäällä ja sekin muuttuu joka viikko.
Mä yritin soittaa neuvolaan et kattoisko ne siellä pissan, tai laittais labralähetteen et sais selvyyden. Mut ei siel kukaan vastannu onko muilla nivusissa sellasia ihmeellisiä vihlaisuja? mulla on sellaisiakin
Inhottavia mut toivottavasti vaarattomia :/
Be näyttää ainenkin nykyisin maksavan 3,99€! Näyttää kyllä kivalta!! Täytyy kattoa raaskiiko ostaa :D
Jeflo mulla tais olla eilen illalla muutama tuollainen vihlaisu mutta oletan niiden olevan ihan normaaleja. Oon ajatellut että kun tämä ensimmäinen raskaus olisin paljon pelkäävämpi kaikkia tuntemuksia kohtaan!
Luulis munkin olevan jo panikoimatta kun tää on mun kolmas raskaus, mut kyllä tää vaan on joka kerta yhtä ihmeellistä :P ne soitti neuvolasta takas ja laitto lähetteen meen aamulla varmuuden vuoksi antamaan pissa näytteen ettei oo tulehdusta :) nuorimmaisella tytöllä on flunssa ja nyt se tuli mullekin, ihan jäätävän tukkoon en olo vaikka en yleensä tuu helposti kipeeks :D