laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niemja, toivottavasti siellä on kaikki hyvin.

Ehkä mäkin tänne nyt jo uskaltaudun, eilen dpo 9-10 tuli selvien oireiden takia tekastua iltapäivällä tämmönen :) LA ois 27.11. näillä näkymin, toivottavasti pikkanen on napannut lujaa kiinni ja jaksaa pitää loppuun asti :) En oikein vielä oo sisäistänyt koko asiaa, ihan mieletön fiilis :cool:

Liitteet

• 1426681516274.jpg
    1426681516274.jpg
    20.4 KB · Katsottu: 52
Mä koitan myös tänään illemmalla lueskella teistä lisää :) Osa toki jo onkin tuttuja tuolta kuumeilijoista, mut paljon vilisee ihan vieraita nimimerkkejä silmissä :D Koitan sillon sitte myös vähän esitellä itteäni paremmin...nyt olin vaan niin kihisevää intoa täynnä enkä halua tätä vielä kenellekään (miehelle nyt siis toki kerroin ;) ) kertoa niin oli pakko jotain tehdä :D

Onnea Azalea! Tarrasukkia :)

Mulla lääkäri oli aivan ihana, antoi viikon sairaslomaa, ei saa nostella mitää, ei saunaa, ei kylpyä, ei seksiä... Normaalia valkovuotoa oli, kohdunkaula kuulemma todella pitkä? Ei oo aiemmkn tullu ilmi, se ilmeisesti vaikeuttanu raskautta, kuten myös se lääkkeellinen tyhjennys kkm jälkeen. Mutta kohdunkaula oli kiinni, ja kipua ei tutkiessa tuntunu. Nyt lääkäri päivysti niin hän ei kerinny ultrata, antoi perjantaille ajan. Otti kaikki tosissaan ja oli pöyristyny miten ei neuvolasta oo annettu ultra-aikoja ennen sitä nt-ultraa koska kumminkin kkm takana, pitäis kuulemma olla tiivis seuranta ettei uusi. Foolihappoa pitää syödä vielä lisää.

Ihan hyvä fiilis nyt jäi, perjantaihin asti vaan joutuu ootella mitä löytyy...

Fiamma, mä kans oon kuulostellut oireita.. ehkä vähän etoo(?), ehkä vähän tissit kipeet (?). Tai sitten ei!!

Esimiehen kanssa tänää jutustelin, niin sanoi, että ei hänelläkään ollut juuri mitään. Kovan vatsan takia meni aikoinaan lääkäriin ja raskaus selvisi siellä.. siinä hänenkin oireet sitten olivatkin. Pitäisi kai olla tyytyväinen, ettei mitään ole.

Tinttarilla rv 6+4

Muokattu viimeksi:
Niemja olin just kysymässä miten lääkärissä meni. :) Olipas ihana lääkäri ja kiva että sait ultra-ajan perjantaiksi. Toivotaan että ultrassakin on kaikki hyvin. :)

Azalea: Onnea plussasta! ❤ Tervetuloa tänne ja kiva, kun tänne tulee lisää tuttuja. :)

niemja: Olipas hyvä juttu, että lääkäri otti tosissaan sinut ja antoi ajan perjantaille! :) Toivon kovasti, että ultrassa näkyy pieni ja kaikki olis sillä hyvin! ❤

Tietääkö kukaan saako tollasia idoform maitohappobakteeria syyä? Tuoteselosteessa ei lue mitään käytöstä raskauden aikana??

Azalea, tervetuloa tälle puolelle!

Niemja, hyvä, että sait ultra-ajan. Nyt vaan toivotaan parasta!

Moikka vaan, mäkin tänne kirjauduin taas... Edellisestä kerrasta onkin jo vierähtänyt jonkin aikaa, esikoisemme on pian jo kaksi. :) Nyt olisi 6+4 menossa, huhhuh kun on jännää!
Sain LA:n 7.11. varhaisultrasta, luulin olevani viikon edellä. Uskon tuohon, ekan lapsen kohdallakin se piti täysin paikkaansa, vaikka neuvolassa sitkeästi laskevatkin kuukautisista aina np-ultraan saakka.

Onnea kaikille muillekin näille vähän liiankin jännittäville viikoille..........!

Muokattu viimeksi:
..taidankin poistua tältä palstalta, äsken alkoi kunnon vuoto kipuineen eikä kyllä jäänyt epäselväksi mistä johtuu.. :(

Mutta onnea kuitenkin muille <3

Takaisin