laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia annille!

Noniin, nyt ois hetki tässä aikaa, lueskelin jo läpi teidän juttuja :) Mä oon kohta 26v ja kolmas lapsi ois tulossa. Esikoinen synty 2/12 ja kakkonen 11/13, kolmosen la olis siis melkosen lähellä kakkosen synttäripäivää ;) Tää on mulle jo viides raskaus, kaks alkuraskauden keskenmenoa mahtui noiden meidän lapsosten väliin. Nyt koitan pitää mielen positiivisena ja uskoa, että tää nyt pysyy matkassa <3 LA siis vielä niinkin kaukana kuin 27.11., rv 3+5 siis vasta tänään. Aiemmat loppuun asti jatkuneet raskaudet on olleet suoraan sanottuna hirveitä, toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja saisin nyt olla se hehkuva odottaja ;)

Voi ei! :( Jaksamisia kovasti sinulle anni! ❤

Tervetuloa tänne k_repolainen! :)

Moikka! Haluaisin kanssa varovaisesti liittyä mukaan marraskuisten joukkoon :dummy: plussasin la ja su ihan haaleat haamut pregchekiin, ja maanantaina digitestiin sain tuloksen raskaana 1-2. LA olisi 22.11. Kaksi lasta ennestään ja tämä nuorempi heistä on syntynyt tammikuussa 2014. Oon 27-vuotias :) onko muilla ollut näin rv 4+3 menkkamaista jomotusta ja selkäkipua? Pelottaa et menee kesken, mut eikö noi jomotukset kuulu asiaan? :)

Moikka! Haluaisin kanssa varovaisesti liittyä mukaan marraskuisten joukkoon :dummy: plussasin la ja su ihan haaleat haamut pregchekiin, ja maanantaina digitestiin sain tuloksen raskaana 1-2. LA olisi 22.11. Kaksi lasta ennestään ja tämä nuorempi heistä on syntynyt tammikuussa 2014. Oon 27-vuotias :) onko muilla ollut näin rv 4+3 menkkamaista jomotusta ja selkäkipua? Pelottaa et menee kesken, mut eikö noi jomotukset kuulu asiaan? :)

Tervetuloa joukkoon! Mulla oli menkkamaista kipua just noilla main, ja kesti varmaan viikon tai ylikin. Olen ymmärtänyt, että kuuluu ihan asiaan.

Jeflo onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan. :) Mullakin alkoi heti plussan jälkeen menkkamaiset jomotukset ja kestivät muutaman päivän. Niitä oli siis juuri silloin kun olisi menkkojen pitänyt alkaa ja en ollut huolissaan, koska ovat mielestäni ihan normaalia alkuraskaudessa. :)

Mäkin liityn tänne. Nyt menossa 7+1 (oviksesta laskettuna, menkoista 8+0) ja maanantaina kävin varhaisultrassa. Syke näkyi ja vastasi viikkoja :happy: Mulla oli puolitoista viikkoa sitten jonkin verran veristä vuotoa ja syyksi paljastu pieni hematooma. Ilmeisesti nuo on aika yleisiä, mutta nyt kun oon asiaa googletellu, niin on taas vähän epävarma olo tästä raskaudesta.. Noh, toivottavasti hematooma häviää itsekseen ja seuraavassa ultrassa sitä ei näy.

Tervetuloa k-repolainen, jeflo ja nella!

voimahalit mamasbaby ja anni :hug013

luin noi muutamat uudet sivut ihan horroksessa, ei nyt pysy ajatus mukana :dead: mulla on nyt muutamana iltana ollut ihan puolikuollut olo ja tuntuu että tää iltavilutus vaan pahenee, tuntuu ettei mikään vaatekappale ole tarpeeksi ( ei ole kuumetta yhtään :wideyed: ) ja varmaan saisi hakea kohta pipon ja hanskat kaapista. Sit aamulla tuskahiki valuu taas :grin kai se siunatusta tilasta johtuu, luulisin :wink ja kolotukset tekee paluuta, eilen illalla pystyin hyvin selkeästi tuntemaan missä mun alakerran luut sijaitsee, kun vihloi ja viilsi. Ja kohtu tuntui jonain ylimääräisenä pallona alavatsalla.. kasvukipuja? ei kai ole paikat asettautunut kunnolla vielä edellisen jäljiltä, niin antaa paikat myöden entistä aiemmin...Mitä lie..o_Oo_O

Nella, mulla oli kakkosta odottaessa iso hematooma istukan vieressä. Vuosi rv 6-9 välillä reippaasti ja välillä oli vuodottomia päiviä. Hematooma hävisi tyystin, nt-ultrassa siitä ei ollut jälkeäkään ja terve tyttö syntyi :)

Hyvä muuten, että täällä on justiinsa ollut puhetta menkkamaisista jomotuksista. Mun piti just tulla aneleen vakuutteluita, että kaikki on hyvin, kun on koko illan juilinut vatsaa ja selkää hyvinkin menkkamaisesti. Nyt rv4+1, joten suunnilleen samoilla päivillä ainakin jeflon kanssa mennään.

Sain justiinsa tän vuoden isoimman opintohin liittyvän projektin valmiiksi ja mies-kulta vielä oikolukikin sen mun puolesta, voin hyvillä mielin huomenna palauttaa sen ja vetää henkeä pari viikkoa (on ollut ihan tuskaa viimeistellä noin massiivista tutkimusta, kun ajatukset juoksee jossain vauvanvaateostoksilla).

Nella, ystävällä oli sama vaiva alkuraskaudessa. Viimeinen kolmannes on nyt menossa ja kaikki hyvin. Parempi ettei aiheesta googlaile, tulee vain lisää stressiä.

Tervetuloa jeflo ja Nella! :)

Ruusa: Täällä myös toinen palelija. Itse oon nukkunut kahdella paksulla peitolla + yövaatteilla ja sekin meinaa olla liian vähän. Myös välillä on töissä palellut, vaikka yleensä mulla on kauhean kuuma siellä. :)

Takaisin