laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille <3

Tyhjennys on suoritettu nyt kotona ja 4-6 viikon päästä pitäis menkat alkaa ja niiden jälkeen on lupa yrittää uudelleen.

Toivottavasti pääsen vielä joku kerta kertomaan teille että ollaan onnellisesti "riskiajan" yli :)

Nyt kovasti tsemppiä kaikille ja kiitos että sain olla mukana ja kiitos tuesta tulevaisuutta ajatellen !! <3 <3
poistun täältä kirjottelemasta mutta varmasti käyn seuraileen teidän kuulumisia aina välillä =)

Aprikoosi ihana kuulla sinusta! <3 Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan ja pikkuinen jaksaa pysyä mukana loppuun asti! <3 Täällä me ollaan ja odotellaan kun kun tulet toivottavasti pian uudestaan kertomaan iloisia uutisia. :)

Täälläkin mahtavia ultrakuulumisia, onnea kaikille! ❤

piikkipensas, ompa tosi kiva tuo kun pääsee usein ultraan! oon ihan kade, ite pääsee tasan kaksi kertaa vain :)

Mariska, tervetuloa! Hienoa kuulla tarinasi, lämmittää aina mieltä kun joku pitkään yrittänyt plussaa ❤

aprikoosi, kiva kun tulit kertomaan kuulumisistasi, kaikkea onnea sinne ja toivottavasti teillä tärppää nopeasti uudelleen!

Mariskalle tervetuloa joukkoon!

Aprikoosi, mukava kun kävit kertomassa kuulumisia, kaikkea hyvää sinne ja onnea tulevaan!

Ihania ultra uutisia :) Onnea minunkin puolestani onnistumistarinoissa ja ultrien johdosta <3 Olipa hassusti kirjoitettu, mutta kai siitä viesti selvis :D

Juuri kun on vapaata ja saisi nukkua pitkään niin enköhän minä herää juuri 07 aikaan. Alkuraskaudessa oli tajuton väsymys ja nukutti koko ajan, mutta nyt taas on niin energinen olo. No ehkä tämä on vain hyvä juttu kun jaksaa paremmin. :)

Mukavaa perjantaita kaikille. <3

Esma, kadehdin energiaasi! Itselläni nyt kaksi iltavuoroa ja silti heti yhdeksältä nukkumaan. Eli nukun 21-09 ja silti päivällä väsyttää. Aamuvuoroina kun nukun vain 21-06 niin teen jo ihan kuolemaa päivän aikana ja joudun satunnaisesti jo 20 aikoihin sänkyyn. Eli nukun TOSI paljon ja vaikka ajattelisi, että joku liikunta piristää niin ei. Se se vasta sitten lamaakin mut täysin jos erehdyn jotain pientä lenkkiä tekemään puhumatta mistään lihaskuntoharjotuksista. Täällä niin odotetaan, että toinen kolmannes olisi helpompi! Huomenna alkaa rv11 <3

Onnea hienoista uutisista ja haleja kaikille, joilla huolia!

Täällä kanssa väsymys painaa. 9h yöunien jälkeen pitää jo päivällä ottaa päikkärit joissa hurahtaa helposti kaksikin tuntia ja illalla kasilta rupeen jo pilkkimään sohvalla...

Dodih. saikkua pukkaa. Nyt oli pakko nöyrtyä ja soittaa neuvolaan. Eilinen työilta oli melko tuskainen. Kaksi kertaa juttelin norjaa veskissä. Toisella kertaa jouduin jättämään myymälän yksin, koska olin yksin enää vuorossa. Saa nähdä paljonko on tullut valituksia, kun ei ole myyjää missään... Soitin aamusta neuvolaan ja täti sanoi, että nyt mun pitää niellä se mun liian kova työmoraali ja jäädä sairaslomalle. Maanantaina pääsen tapaamaan neuvolalääkärin ja katotaan määrääkö se pahoinvointiin lääkettä. Saas nähdä minkä mittaista sairaslomaa tässä nyt sitten jäädään potemaan. Neuvolan hoitsu kun kirjoitti alkuun sen kolme päivää ja maanantaina lääkäri saa arvioida tilanteen paremmin.

Oma esimies otti saikun vastaan onneksi tosi hyvin. Hällä itsellään kuitenkin lapsia ja on joutunut jopa kaksoset hautaamaan. Joten ymmärrystä asioiden tärkeysjärjestyksestä on.

Nyt alkaa kyllä jo ärsyttää, vatsanseutu on ollut kipee jo monta päivää. Välillä helpottaa mut sit nousee kipu taas... Missä vaiheessa tämmöisestä pitää huolestua? En muista aiemmista tämmöistä... Ymmärrän että on kasvukipuja ja repäsyjä ja kaikkee, mut rajansa kaikella....

Hihhih, doppleri tuli postista ja siellä se vauvan sydän pamppaili kauheeta vauhtia! :D <3 ei tarvinnut edes etsiä vaan samantien kun laitto laitteen vatsalle niin kuuluu äänet..on se rakas<3 tietää kyllä mitä minä koko illan tänään teen.. Vietän laatuaikaa vauvelin kanssa <3

Mulla 9+3 tänään.. Näköjään se siellä liikuskelee jo jonkin verran kun toisen kerran kun aloin kuuntelee niin piti ihan ehtiä että mihin karkasit äidiltäsi :D mutta sain kuulumaan :)

Löydän (ilmeisesti) kuitenkin istukan. Ihan tasaista "viuh viuh" -ääntä ja näyttö antoi siitä lukemat 60-70. Kokeiltiin doppleria myös puolison mahaan testi mielessä ja täysin erilaiselta kuulosti. :D Mulla koko ajan kuuluu jotain ja häneltä ei kertaakaan edes pientä äännähdystä. Eli jotain mulla tuolla kyllä on, toivottavasti vaan kaikki vielä kunnossa :)

Vanilja, siis onko sulla nyt 9+3 vai 11+3, kun toissapäivänä kirjoitit 11+1 ja äsken 9+3? :) siksi uteliaana kyselen, kun sinä löydät sykkeet ja minä en :)

Mua vähän kiinnostais tuollainen kotidoppleri, mutta mietin tulisinko hulluksi jos välillä ei kuuluisikaan äänet.

Mä ainakin oon tosta dopplerista innoissani, vaikka ei vielä itse sydänäänet kuuluneetkaan (istukka yms tosiaan kuului). Välillä sykkeet vilahteli näytöllä. Varmasti tuo sitten mielenrauhaa, kun raskaus on pidemmällä ja äänet kuuluu selkeästi. Siis esim jos vaikka vauva ei hirveästi liikkuisikaan. :)

Kyllä minä sydänäänet kuultuani olin ikionnellinen kun sen dopplerin tilasin :) ohjeissa luki että alkaa kuulumaan 9-12 viikkojen aikaan, ja yks tuttu sano että sai kuulumaan paljon myöhemmin ne sydän äänet sillä..eli ei kannata huolestua tosiaankaan.. Varmasti kohdun sijainti ym. luulisi vaikuttavan kuuluvuuteen.. :) Kerrohan rinkelijenni sitten kun sydänäänet kuuluu hyvin :)

• Tykkään
Reaktiot: Pii
Takaisin