laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en osaa sanoa painoasiaan mitään, kun en omista vaakaa :) mutta nälkä on jatkuvasti ja yllättää ihan puskista eli kun se iskee niin tuntuu kun ei olis syönyt muka moneen päivään. Vaikka edellisestä ruokailusta tai välipalasta on vain hetki, sitten jos mättää liikaa niin etoo. Nyt viikonloppuna oli ihmeen hyvä olo, ei läheskään joka syömisen jälkeen etonut ja varovainen ajatus siitä et..... alkaisko mullakin jo helpottaa, nyt se kymmenen viikkoja myös kasassa :rolleyes:

Mulle tuli tommonen ihmeellinen ahaa-elämys hetki sitten. 40viikkoa on oikeasti aika lyhyt aika. Mulla tänään kasassa 8+0. Se on vähän, mutta kun ajattelee, että 20 on jo puoliväli! Iski taas paniikki päälle. Ja tää etominen. Kolme viikkoa silkkaa pahoinvointia. Se on aika pitkä aika voida huonosti. Mitä jos se kestääkin vielä pitkään??

Meidän aika ei ollutkaan nyt. Suru on sanoinkuvaamaton ja tuntuu tällä hetkellä että tästä ei selvitä. Mutta onneks mies on tukena ja muu perhe.

Meidän vauva oli siis menehtynyt raskausviikolla 7 ja huomenna olisi pitänyt olla 12 viikkoa täynnä. Hieman lievät raskausoireet pelotti ja tämä oli tulos.

Tänään sain esilääkkeen ja keskiviikkona loput lääkkeet että tyhjennys voi alkaa.

Toivotan kaikille hyvää odotusta ja toivottavasti ei tuu ennenpää näitä uutisia! :Heartred

Miehen kanssa sovittiin että kun yhdet kuukautiset on kärsitty niin yritämme uudestaan jos oon henkisesti valmis !

Terv. Aprikoosi

Aprikoosi, voimia toipumiseen :sad001 Teidän aika tulee vielä.

Aprikoosi voi ei! :( Olen niin pahoillani. :( Iso halaus sinne! <3 Paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen kun sen aika tulee. <3

Mua jännittää aina hirveesti nuo nt-ultrat! Se kun on aika monelle vasta ensimmäinen ultra raskauden aikana ja sitten kun onkin odottanut sen 10-13 viikkoa ja lopulta käykin noin. :( Mua rupes tänään muutenkin pelottaa, koska aamusta on tullut valkovuodon sijasta ruskeaa vuotoa. Onhan mulla tässä raskaudessa vuotanut ihan punaistakin vertaa ja kaikki ollut silti hyvin, mutta ainahan nuo vuodot huolestuttaa. Voi kun nää keskenmenot loppuisi jo tästä ryhmästä, ihan liian monelle on tullut huonoja uutisia! :(

Last edited by a moderator:
Voimia Aprikoosi teille! Onpas kyllä surullista lukea näitä tarinoita.

Itseäkin alkaa jännittää nt-ultra. Myös vähäisiä oireita ja vko 12 ihan just alkamaisillaan. Ei kyllä aiemmin ois voinut kuvitellakaan kuinka epävarmaa aikaa tämä raskaus on.

Voi ei Aprikoosi! Paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen kun on sen aika ♡

Mullakin raskausoireet on tällä kertaa lievemmät kuin esikoisesta ja se välillä laittaa mietityttämään onko kaikki ok. Nt-ultra jännittää kun pelkää, että mitä jos sikiö onkin menehtynyt. Toisaalta yritän olla kuitenkin huoleti ja luottavaisin mielin.

Voi ei Aprikoosi :'( oon tosi pahoillani! Mulla olis torstaina myös nt-ultra edessä ja pelottaa niin paljon jos tulisi samoja uutisia :'( Tätä on kuitenkin niin odottanut ja toivonut! Kovasti voimia.. <3

Voi ei aprikoosi, voimia sulle. Mulla kans sama ku justme86, ens viikolla ultra ja pelottaa jännittää...! Pitää vaan uskoa että kaikki on hyvin, koska mä en voi kauheesti vaikuttaa siihen asiaan.

Takaisin