laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä muistan, että esikoista odottaessa sydämen tykytys kuului komeasti jo ekalla neuvola käynnillä. Nyt ei suostuttu kuuntelemaan ollenkaan koska ääntä ei välttämättä kuulu. Mietin sitäkin, että esikoisen mielestä voisi olla mielenkiintoista kuulla äänet.

Kuinkas ihmisillä on alkanut housut kiristämään, vai onko vatsa vielä entisensä? Mulla aamuisin, kun rakko on täynnä, niin pömpöttää aika hyvin. Mutta sekin menee ohi heti :D 9+4

Ei oo mahtunu housut pitkään aikaan. 2 housut löytyy joita voi pitää ja kotona mennään yöhousuissa. Heti alussa oli jatkuva turvotus ja nyt pömpöttää jo muutenkin ettei puhettakaan et sais joitain farkkuja kiinni enää.

Tinttarilla mulla tänään 9+3 ja maha on ollu tosi turvoksissa jo varmaan kaks viikkoo vaikka koitanki syödä terveellisesti :D Isommat housut oli pakko käydä ostamassa viime viikolla ja vanhoista täytyy pitää nappi ja osa vetskarista kumilenkkivirityksen kanssa auki.

Mulle on kyl kans kiloja tullu, liekö sitten nestettä. Tänäänkin niin hurja ruokalista. Aamupalaleivät, kuusi kiiviä ja kaks karjalanpiirakkaa. En usko et tällaisilla painoa äkkiä tulis.. vettä kittailen sen 2-3l päivässä. Ja mahan pömpötys vain aamulla :D

Täällä paino noussut jo parikiloa. Ja jatkuva turvotus. Tuntuu se maha kovaltakun mut siinä päällä on se oma vararavinto makkara. Housut vielä menee päälle. Yhet tiukat housut oon suosiolla jättänyt jo pois käytöstä. Pahamieli vaan tulis kun eivät päälle menis kumminkaan.

Tänään kattelin just äitiyshousuja netistä. Menee hankalaks liikkua housut auki joka paikassa. Turvotustahan tuo enimmäkseen kai on, mut on tosi epämukavaa kun painaa ja kiristää.

Minä olen joutunut yhdet farkut siirtämään syrjään, ulkoiluhousut toimii vain vyöllä, nappi ja vetoketju pitää jättää auki. Muutenkin muutkin farkut tuntuvat kireämmiltä, samoin kuin osa collareista. Yksi takki jäi myös auki ja ainoa tämän hetken siistimpi käyttötakki on kohtuullisen ihonmyötäinen jo.

Toissapäivänä tilasin äitiysfarkkuja testiin ja tänään uuden takin. Toivottavasti joku edes sopii :)

Mua ainakin turvottaa. Ei ole siis selkeästikään mikään vauvamasu vielä todellakaan. Mutta kaikista kireimmät housut olen jättänyt pois käytöstä. Ahistaa, jos laitan vähänkin kireämmät pöksyt jalkaan.

Aivan ihana aurinkoinen ilma tänään. <3 Tulin heti aamusta vanhempieni luokse grillaamaan, nami nami, pitkästä aikaa grilliruokaa taas! :P Mä en malta odottaa, että muutetaan 1.6 uuteen rivitalokolmioon, jossa on oma piha!! Mä olen aina unelmoinut omasta pihasta ja vihdoinkin sellainen sopiva löydettiin. :)

Mites muilla on mennyt päivä? :)

Mä jo hehkutin toiseen ketjuun, että söin tänään LÄMMINTÄ ruokaa! Ihmeiden aika ei ole siis ohi.
Muuten olen ottanutkin sitten melko lunkisti. Kuten neuvolasta käskivät. Pahoinvointi pysyy kotosalla hyvin hanskassa, vaikka koko ajan on olo, että eilen olen kitannut pullon tequilaa.
Mä koetan pysyä tuota aurinkoa vähän piilossa, koska mokoma kiusaa mun migreeniä ja mulla ei ole lääkettä jota saisin käyttää nyt kun ollaan kerran raskaana. Josko huomena neuvolalääkärille tästäkin juttelisi...

Pihalla koko päivä 4veen ja koiran kanssa. Se on tosiaan kivaa varsinkin lasten ja koiran kannalta tuo piha. Ja onpahan aina jotain tekemistä. :)

Ulkona ihana ilma ja mä nukun sisällä päikkäreitä...koirien kanssa jaksoin onneksi lenkkeillä, toi aurinko lämmittää niin mukavasti! Mutta pitkästä aikaa vetämätön olo, väsyttää, nälkä ois muttei mitää tee taas mieli :s

Päivä sisällä oltu aurinkoisesta säästä huolimatta. Tytölle oikee silmä ihan punanen ja vas rupee vähän punottaa. Päivystys oli sitä mieltä et maanantaina näytille jos ei helpota. Mies lähtikin viemään mökille omille vanhemmilleen tyttöö yökylään kun mies menee aamuun ja ite pitäs tänään yövuoroon mennä. Saa nähä miten selviin.

Kiitos ihanat <3 antzeliina mullakin on oikeesilmä punanen en tiiä mikä siinä on :/ ehkä tää pöly

Mä pääsin tänään nauttiin piiiitkästä aikaa lenkistä! Ja olipa kivaa! Vihdoin parempi olo niin otin kyllä kaiken sitten irti :D ja nytten ruokaa tekeen. Ihanaa kookos kanakastiketta ja pastaa. :p

Takaisin