laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämän viestin jälkeen enää 7 viestiä niin pääsen salaiseen ryhmään! :P Pitää kattoo vielä noita ketjuja mihin ei ole vastannut vielä mitään. :)

Aprikoosi välillä joutuu odottelemaan pari päivää kun admin ei käy täällä joka päivä. Toivottavasti vastaa pian. :)

Okei, nyt lopetan tään kirjoittamisen kun sormetkin alkaa olee kipeet kirjoittamisesta. :D Tuliikohan jo 30viestiä..

Pahoittelut niille jotka ovat kohdanneet huonoja uutisia.
Uusille tervetuloa mukaan.

Itselläni mennyt melkein koko viikko kotona maate kun niin pahoinvoiva oon taas ollut. Tänään jo parempi päivä, mutta kamala migreeni päällä. Odotan jännityksellä ensimmäistä ultraa. Maanantaina verikokeisiin ja siittä päälle viikko ja olisi ultra. Nyt kamala tohina päällä. Pitäisi laittaa nykyinen asunto myyntiin ja tehdä uudesta tarjous. Jännittää myydä. Toivotaan että sadaan edes se sama hinta mikä me tästä maksettiin 4 vuotta sitten.

Näkeekö joku pääsenkö jo salaiseen ryhmään? Käytän puhelimella sovellusta eikä tällä oikein nää!

Meinaako kaikki kadota salaseen ryhmään? :D Itte en varmaan jaksa olla niin aktiivinen ja mut heivattais heti pois :P

Mä en meinaa kadota! :D luen kyllä aina täälläkin kaikki viestit, mutta oon vähän huono itse kirjoittelemaan. Eli tää on ihan hyvä mulle :D

Nepala ei siellä tarvii kirjoittaa kun 10viestiä kuussa ja that's it! Sinne vaan sinäkin. ;)

Mä en vielä pääse liittymään, mutta ehkä kun asiasta tulee "julkista" niin on kertynyt viestejä ja aikaa kulunut niin että pääsen myös mukaan

Mistäs se ryhmä edes löytyy ja kuinka sinne pääsee? :D käytän tätä vau-sovellusta, niin en ihan tajua :)

Itekkin oon yleensä enempi tämmönen seurailija ja vinkkien etsijä, mutta varmaan ku tää tästä vielä tulee todellisemmaksi niin ehkä sitä sitten uskaltaa jo enempi aktivoitua

Nyt siis menossa 10+1. Eka ultra ens torstaina ja sitä jo kovasti odottelen ja jännittelen, että onhan kaikki ok!
Mulla on tällä viikolla ollut vatsakipuja, mutta mulla on myös semmonen sairaus joka voi niitä aktivoituessaan aiheuttaa. Vaikka en sairauden aktivoitumista toivo niin nyt kyllä mielummin toivon, että oireet johtuivat siitä. Mutta toivottavasti oli vaan joku ohi menevä juttu!

Tämä siis meidän molempien ensimmäinen lapsi. Miestä joutunut pidemmän aikaa "suostuteltua" vauvantekoon ja mun synttäripäivänä "lupa" sitten tuli <3 Ja ekasta heti sitten tärppäsi :)

Takaisin