laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa nyytikki että pääset huomenna ultraan. Peukut pystyssä toivotaan et kaikki ois kumminkin hyvin. :)

Ihan itkettää nämä keskenmenot, vaikka en ketään teitä tunne. Voimia menettäneille ja epätietoisille! Onneksi tänne tulee myös hyviä uutisia! Onnea kaikille uusille tulijoille. :)

Jaahas, taitaa huominen ultra olla myöhäistä...siteet ei enää riitä ja kipuun otin ensin 3x500mg Panadolin ja kun vaan yltyy, niin vetäisin vielä Panacodinkin. Mies on ihan surkeena, itse jaksan pysyä yllättävän tyynenä. Mut voi poistaa listoilta... :sad001
Onnea kaikille odotukseen, jään seurailemaan ehkä taka-alalle kuulumisianne... :Heartbigred

Voi ei Nyytikki. :( :( Itkettää nämä keskenmenot, jotka saisi jo loppua täältä! Tulee mieleen oma tilanne kun pelkäsi sitä pahinta ja se surun määrä on valtava. :( Hirmun paljon voimia koko perheelle. <3 <3

Aah, nyt iski huoli ja iso sellainen!! :(
Mullahan siis on ollut rusehtavaa vuotoa yli viikon ajan ja tein tänään viimeisen liuskatestin mikä oli kaapissa jäljellä. Vertailin testiä yli viikko sitten tehtyyn samanlaiseen liuskaan ja katsokaa tulos. :(

Eli eka kuva rv 8+0 ja toka kuva 9+1. :(

ImageUploadedByVau Foorumi1429170353.355584.jpgImageUploadedByVau Foorumi1429170367.772025.jpg

Annissa mä oon ymmärtänyt, että mitä pidemmälle menee ja hormonit nousee niin testit saattaa näyttää jopa negatiivista kun ei osaa reakoida jos on korkea hormonitaso.

En ollut juonut, toi oli aamupissasta tehty. :( Ja neuvolaan jätin soittopyynnön.

Pepe voi toivottavasti olisi niin, koska nyt se pienikin toivo hävisi. :(

Annissa, myöskään kaikki testit eivät reagoi hormonitasojen eroon värivahvuudella. Toivotaan nyt parasta myös sinulle :/

Joo en aio odottaa neuvolaa tai ketään muutakaan!! Tietääkö kukaan Helsingissä mitään hyvää ykstyistä ultrauspaikkaa??

Voi elämä, miten näitä ikäviä tapauksia näin satelee =( Olen pahoillani Nyytikki! Ja Annissalle pidetään toivoa yllä.

:sad001 Käytiin ultrassa toteamassa, että kohtu on alkanut tyhjentyä ja tulossa vielä jotain raskausmateriaalia. Ilmeisesti kyseessä ollut tuulimunaraskaus, koska sikiötä ei ollut havaittavissa, eikä sitä mielestäni vielä ollut tullut eilisen aikana uloskaan... Harmittaa...harmittaa niin vietävästi!! Ja ehkä vähän itkettääkin... Mä niin toivoin, että oltais saatu pikkukakkonen ennen joulua taloon. Nyt uusi yritys menisi seuraavan vuoden puolelle ja kuka tietää tuleeko enää uutta tulokasta, kun tällä mammalla pamahtaa mittariin 40 tammikuussa :oops:...
Poistun nyt takavasemmalle...

Takaisin