laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo en minä en tiedä mitä tehdä. Soitin tuonne Femedaan kun netissä luki, että varhaisraskauden ultraäänitutkimus olisi 80-120 euroa, mutta en tiennytkään että siihen lisätään myös lääkärin palkkiota ja muuta. En nyt kuitenkaan ole valmis 200 euroa maksaamaan.. Höh..

Kiitos teille ihanille tsempeistä. <3

Voi kuinka paljon surullisia uutisia täällä onkaan. Paljon voimia surun kohdanneille ja huolissaan oleville. Yritetään pitää vielä toivoa yllä pienokaisten puolesta <3

Itse uskallan vasta nyt liittyä mukaan rinkiin. Rv 8+0 menossa ja kotoa löytyy entuudestaan vilkas 2v. Rankka alkupahoinvointi on lamauttanut mun arjen täysin ja tästä foorumista on tullut jo tuttu paikka tälle sänkypotilaalle.

Voi Nyytikki. :( Oon niin pahoillani. :( Keskenmeno on aina niin iso ja surullinen asia. :( VOIMIA. ❤️❤️

Huh, onneksi sain nyt yhden ajan. Eli huomenna klo 11.20 terveysasemalle ja siellä pitäisi olla myös ultralaite! Nyt rupesi jännittämään, mutta parempi näin vaikka uutiset olisivatkin huonot niin pääsen eroon tästä epätietoisuudesta ja isosta huolesta.

Voimia nyytikki! Meillä mun äiti on 40v ja odottaa nyt kaksosia joten älä vielä murehdi ikää.

Annissa onneksi sait ajan huomiselle. Toivotaan että kaikki on hyvin. :)

Nyytikilla voimia ja onnea sitten kun on uuden yrityksen aika.
Annissalle paljon peukkuja huomiselle, onneksi sait ajan niin pääset epätietoisuudesta!

Nyytikki suuret pahoittelut! ♡
Jotkut saa vanhemmalla iälläkin. Yksi tuttava sai 45 vuotiaana esikoisensa.
Anissa tsemppiä huomiseen ultraan!

Eski tänään kun katoin, että olisi ollut yksi vapaa aika femedassa niin soitin heti sinne. Sieltä sitten sanottiin että kyseisen lääkärin palkkio on 90 euroa ja ultraäänitutkimus 100 euroa. :o

Nepppsu kiitos tiedosta! :) Tuo hinta kuulostaa ihan kohtuuliselta, pidetään mielessä, jos huomenna en jostain syystä pääsisi terveysaseman ultraan.

Heips!
Siirryn tuolta lokakuun puolelta tänne marraskuun puolelle, sillä ultrassa, jossa varmistettii viikot, koska mulla oli epätavallisen pitkä kuukautiskierto, la siirtyi puoltoistaviikkoa eteen päin, eli näillä näkymin la 7.11. :)
Ensimmäinen äitipolin ultra-aika on 30.4, jolloin raskausviikkoja pitäis olla 12+5. :)

Annissa, muista myös että jos kysyt hintaa Mehiläisessä niinmsiitä vähennetään kela-osuus paikan päällä :) itse kävin siel ultrassa viime viikolla ja eilen Diacorilla jossa maksoikin 150€.. Ja molemmat käynnit miehen pyynnöstä, on kovin varuillaan

Annissa tsemppiä huomiseen, toivottavasti kaikki on hyvin. :) Ja tosiaan kuten Pepe jo sanoikin, niin tässä vaiheessa ei kannata testeihin enää luottaa.

Lokakuulle tervetuloa marraskuisiin. :)

Nyytikki ja Anissa, tsemppiä ❤️❤️ Varhaisultrissa on totisesti hintaeroa. Terveystalossa ultra maksoi 110€ + päälle lääkäripalkkio ilman Kelakorvausta 90€. Tk ei täällä ultraa alkuraskaudessa rutiinisti. Listeria ja toksoplasma kokeisiin pääsin heti neuvolan kautta. Ihana terkka oli puhelimessa, rauhoitti kummasti. Nyt on siis jännä viikko edessä mitä tulokset kertovat.

Nyytikki :Heartred suuret pahoittelut ja voimia !!
Anissa pidetään peukkuja sulle täällä !! Oon kyllä itsekkin kuullut että mitä pidemmällä raskaus on niin testit ei enää näytä sitä positiivista just sen korkeen raskaushormoonitason takia.. Toivotaan että se on siitä !:love2

Tänään käyty sokerirasituksessa..ei ollutkaan niin hirveää kuin kuvittelin mutta ei tuota nyt kovin usein viitsis tehdä :rolleyes:

Tulokset oli muuten hyvät, paitsi paastoarvo 5,5 kun sais olla max. 5,3. Joten maanantaina neuvolasta sokerimittari kotiin ja omaseuranta käyntiin. Täytyy toivoa, että toi erheellinen arvo johtuis vaan huonosti nukutuista yöunista ja koejännityksestä/stressistä

Takaisin