laskettu aika marraskuu 2015

Niiskuneiti kiitos listan laittamisesta! Tosi selkeä tuli.

Täällä välillä niin hyvä olo, että unohtuu että oon raskaana. Aamulla herätessä kestää hetki ennen kuin sen aina muistaa! :) Nyt on tosi malttamaton olo, kun tekis mieli kertoa asiasta läheisimmille, mutta kuitenkin tuntuu että pitäis malttaa vielä.
 
Toivotaan :/. Onko kellään kokemusta ottaako päivystykseen vastaan vai pitäisikö yksityiselle soittaa
 
Moikka kaikki! Aamulla tein positiivisen digitestin ja hetihän se on tultava tänne juttelemaan. Laskettuaika on laskurin mukaan 13.11 ja toinen tulossa.
 
Soita ensin sinne päivystykseen ja kysy niiden mielipidettä,mä en osaa sanoo että mitä mieltä ne siellä on:/ toivottavasti pääset tarkistamaan että onko kaikki hyvin!:Heartred
 
Mä olen kertonut lähimmälle ystävälle, samoin mies. Muille sitten kun huomaavat (alkoholittomuudesta ) tai ekan ultran jälkeen.
 
Tuliko sulta verta jasmi93? Sehän ei aina tarkota sitä että kesken olis menny, jollain voi tulla alussa vähän verta.
 
Mä kävin jo aiemmin syyskuisissa haamuplussan kanssa kurkkimassa mut silloin ei tärpänny (hipaisu/kemiallinen). Varovasti... Jokohan nyt?

Minuutin pari vanha testi:
ImageUploadedByVau Foorumi1425719989.770925.jpg

Kuivunut (yliaikainen) testi:
ImageUploadedByVau Foorumi1425720015.704662.jpg

Neuvolalaskun mukaan ois rv 3+0 ja la 21.11 mutta epäilen oviksen olleen kp 7-8 eli menkkojen pitäis alkaa huomenna tai ylihuomenna ja LA ois ehkä 6-7 päivää aiemmin. Tarttee tässä ens viikko ainakin jännäillä ja tietty jos hyvin käy ni jännitystä ja odotustahan sit piisaa marraskuulle asti. Kylläpä jännittää. Toinen olis kyseessä, esikoinen kohta 11kk :)

Nyt lueskelemaan teidän juttuja ja toivottavasti saan roikkua täällä mukana!
 
Joo ihan yllättäen alkoi vähän vuotamaan ja jatkuu edelleen. No nyt täytyy vaan toivoa parasta
 
peukut pystyssä, että jasmilla kaikki kunnossa.

tervetuloa uudet!

menkat oisi pitäny alkaa tänää ja olihan se testattava...kyllä se iha selkeetä plussaa näytti, tänää joko 4+1 tai 4+0
 

Liitteet

  • WP_20150307_006.jpg
    WP_20150307_006.jpg
    770.5 KB · Katsottu: 58
Toivottavasti on jasmi kaikki hyvin! Ja joillekkinhan tulee menkat normaalisti vaikka raskaana olisikin :/ pidetään peukkuja!:)
 
Elmiina mie testasin eka 3+2 jolloin vasta 10min kuluttua tuli haamu mut patin päivän päästä digin tein sitten :)
Tiuhtimus upeet viivat.
Jasmi93 toivottavasti pikkunen pysyy mukana ja on jotain muuta vuotoa vain.
 
Mun piti tehhä toinen ku ekassa ei kuulemma näy :P Testiajalla tällainen ku ei oo juonu just kolmea kuppia kahvia. Toivottavasti siellä on joku joka haluaa pysyä mukana. ImageUploadedByVau Foorumi1425723755.591207.jpg

Ekasta plussasin 3+2 :)

Onnea tiuhtimus!
 
Takaisin
Top