laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tein ti-iltana ja ke-aamuna sekä pe-aamuna puikkotestit. Kuvassa näkyy toi ke-aamu (3+5) ja alempi on pe-aamu (4+0).
Ja nyt sit tänään aamulla digi 4+1. :)

Liitteet

• 1425724302030.jpg
    1425724302030.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 76
  • 1425724407242.jpg
    1425724407242.jpg
    64.4 KB · Katsottu: 70
Jasmi93 voimia ja toivotaan et pieni matkassa pysyisi. Mullakin vuosi pojan odotuksen alussa kahtena päivänä. On todella inhottavaa odotella ja elää epätietoisuudessa. Ja kun mistään ei oikein varmistusta saa.:'( *halaus*

Onnea uusista plussista ja tervetuloa joukkoon, kylläpäs meitä jo alkaa olla kivasti täällä :)

Mä aion soittaa neuvolaan maanantaina. Lisäksi ilmeisesti pitää otta yhteys kätilöopiston sairaalaan.. mulla on ollut keuhkoveritulppa ja raskaus on riski siihen liittyen. Kontrollissa sanottiin, että jos tulen raskaaksi, niin sinne yhteyttä. Joudun ilmeisesti pistellä klexane-piikejä koko odotusajan.

Jasmi93, toivottavasti kaikki on hyvin. Itellä oli vuotoa edellisessä raskauden alussa, toinen ei jaksanutkaan, mutta onneksi toinen jaksoi.
Tervetuloa uusille. <3

Täälä 5+6 ja kiusaksi hyökkäsi kamalan pahoinvoinnin ja oksentelun lisäksi PUSUTAUTI! Saikulla saa olla monta viikkoa kuulemma.. kuume nousee aivan hulluihin lukemiin iltaisin :wtf pelottaa ja voimat loppu..

Piti vasta ensviikolla, mut kai määkin tänne valun varovaisesti, huomenna vielä pakko varmistella digillä. Nyt siis kp27/28 tai toisin sanoen rv3+5. Mähän aloitin niillä herkillä haamuilun myös 3+2 :) eli neljättä odotellaan, edelliset -00, -04 ja -14. Ja kuva tän päiväisestä..

ImageUploadedByVau Foorumi1425751138.744922.jpg

Apua! Tänään menin salille ja raskaus hormoonit teki kepposen. Rupesin melkein vollottamaan kesken treenin. Oli sitten pakko mennä naisten puku koppiin hiukan keräilee itteensä :shifty:

no toivottavasti ens kerralla menee paremmin treenit. Etten aiheuta kauheeta ihmettelyä muiden treenaajien joukossa :wink

niin ja raskaus oireita on ollut aika voimakkaasti jo, maha kipua, rinnat aristaa, heikotusta ja satunnaista pahaa oloa, haju ja makuaisti on herkistyny, tunteet menee vuoristorataa, pissalla täytyy käydä jatkuvasti, toiset hajut kuvottaa, outuja ruokahaluja tullu ja muuntenki ruokahalu lisääntyny :) tänäänkin piti yökkimässä käydä vaikka en sairaana olekkaan... toivottavasti pahoinvointi menee ohi mutta muuten nautin raskaudesta täysin <3 ja paljon onnea muillekkin plussanneille ;)

aikooko moni mennä alkuraskauden ultraan? ootteko vertailleet hintoja paljon suunnilleen maksaa? Itse oon vielä kahden vaiheilla, enkä ees tiedä minne täällä päi kannattaisi mennä...

Itte meen ensviikon tiistaina jolloin 6+1 ihan määrittääkseni raskauden pituuden koska epävarma ja koska edellinen kuoli rv8 kohtuun.. Tarvittaessa käyn vielä toistamiseen ennen kunnallista 12viikon ultraa. Maksaahan se mutta miehen kans ollaan valmiita maksamaan satoja ennemmin kuin kokemaan saman uusiksi.

Meillä pitäs kanssa olla ens viikolla päivää ei tiä viel ,mutta kunnallisessa on mulla kohdunulkoisten takia tarkistetaan sijainti:)

Moikka kaikki!

Täällä ois yks 28.2 plussannu, 27.2 tuli haalean haalea haamu, joka lähti hyvin vahvistuu :) Laskettu olisi laskurien mukaan 2-5.11.
Esikoisen yritystä alkaa olee takana vajaa pari vuotta ja hoidoissa oltu melkein puolitoista vuotta.

Nyt on olo ollu aika epäuskoinen, mutta tässä muutaman päivää vaivanneen aamusta alkuiltaan kestäneen pahoinvoinnin myötä alkaa asia konkretisoitumaan. :wink Tänään tuli halattua vessanpönttöä oikein urakalla...:wtf:

Eka ultra on vkn 8 lopussa, eli nyt vielä kaksi ja puoli viikkoa maltettava odottaa!

27.2 :nailbiting:
2015-02-27 07.25.26.png

28.2 tämä ja Clearbluen Raskaana 1-2 :happy:
2015-02-28 (4).jpg

Mä pääsen alkuraskauden ultraan neuvolaan, kun keskenmenoja on ollu monta. Ens viikolla saan tietää, että minä päivänä se on.

Miten normaalisti on eka ultra?
Jos kerta mulla on vasta siellä viikolla 8+6. Jotenkin tuntuu et se on niin myöhään!

Vai onko että jos on ollu jotain ongelmia raskauksissa niin sitten on aiemmin?

Muokattu viimeksi:
Takaisin