laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei lovepearl :( Paljon voimia.

Onko mahdollista, että näin aikaisin alkaisi tulla (kipeitä) supistuksia? Esikoista odottaessa ne kivuttomatkin alkoivat vasta joskus n. rv 25, joten olisi outoa ja varmaan huolestuttavaakin, että nyt tässä vaiheessa tulisi jo. Ihan supistuksilta ne tuntuu, ei tule sinänsä mitenkään säännöllisesti vaan silloin tällöin (kuitenkin muutaman kerran tunnissa) ja kestää puolisen minuuttia, sitten loppuu. Nyt kuitenkin vasta lähestytään viikkoa kahdeksan niin vaikea kuvitella että olisi supistuksia vaikka ihan samalta kyllä tuntuukin kuin aikaisemman raskauden lopussa.

Minusta on kanssa välillä tuntunut että tulisi supistuksia vaikka tosi harvoin.. Oletko huomannut että mikä lisää / vähentää supistuksia?

Mulla oli rv8 supistuksia...tai oikeastaan vatsa kovettui pitkäksi ajaksi, ei mitään minuutin parin juttua. Ja samalta tuntuivat kuin esikoisen loppuraskaudessa.
Nyt on vuoto sitten jo veristä...taidan siirtyä pois ryhmästä tai ainakin taka alalle. Infoan sitten myöhemmin miten tässä käy. Nyt on olo ihan voimaton ja odotan vain koska se kamala kipu iskee...

Voi ei, olen todella pahoillani Lovepearl! :( Voimia sinulle tuleviin päiviin! ❤

Viime raskaudessa liityin foorumille vasta joskus rv 15 ja se taisikin olla hyvä. On ihan kamala lukea näistä keskenmenoista tässä alussa, itku meinaa päästä kun omakin tilanne on epäselvä.

Suuren suuret halaukset kaikille menetyksen kokeneille, menetystä epäileville ja muuten huolestuneille ❤️

Kovasti voimia tähän päivään ja tulevaan lovepearl. Toivottavasti Nyytikki vuotosi olisi harmitonta.
Miten näitä huonoja uutisia nyt näin paljon tulee. Hetihän se kysymys herää olenko minä seuraava?

Minultakin paljon voimia keskenmenon kohdanneille <3 itsellä huomenna se uusi ultra...pientä toivoa olen pitänyt yllä siitä, että jospa pikkuinen tosiaan onkin saanut alkunsa oletettua myöhemmin...huomenna se sitten selviää, onko mitään kasvua viikossa tapahtunut..

Voi lovepearl, :sad010 suuret ja lämpöiset voimahalit rankkaan päivään ❤

nyytikki, myös sinulle kovasti voimia ja halit :hug013

tuntuu kyllä niin pahalta teidän puolesta, monella huonoja uutisia ja epätietoisuutta, ei näitä toivoisi kenellekkään :sad010

waterlily hirmuisesti tsemppiä huomiselle, pidän peukut ja varpaat pystyssä teille!

Voimia kaikille joilla mennyt kesken tai joutuu sitä arvuuttelemaan onko mennyt vai ei! Tsemppiä ultriin ja toivotaan, että väärä hälyytys! :hug013

Täällä on tapahtunut paljon vähän ajan sisään.. Otan osaa kaikille pienen menettäneille!:(<3

Pakko tulla tännekin vielä hehkuttamaan, vaikka tuonne ultrakuulumiset- ketjuun jo ehdinkin kirjoitella :happy:

Eli tänään ultrassa nähty pikkuinen sikiö ja sykkivä sydän, ihan oikeassa paikassa vieläpä :) neuvolan antama la ei muuttunut vaikkei ihan päivälleen viikkoja vastannutkaan, joten 11.11. pitäisi tulokkaan syntyä, jos kaikki menee hyvin. Sopivasti isänpäivän aikoihin ja vain viikko oman synttäripäivän jälkeen, joten on lahjaa kerrakseen :)

Lovepearlille voimia.

Nyytikki, toivottavasti pieni pysyy mukana ja vuoto lakkaisi.

Waterlilylle toivotaan, että tämän päivän uutiset ovat olleet hyviä.

Mulla on ollut noita supistuksia myös jo. Itse asiassa tiesin niistä jo ennen plussaamista, että olen raskaana. Siis rv 4+0 tuntui ensimmäisen kerran pienen pieniä kovettumisia kohdussa varsinkin kun housunkaulus puristi. Tuolla viikolla niitä tuli aika paljon ja mietin tosiaan voiko nää olla näin pienillä viikoilla tottakaan... Sittemmin ne ovat jääneet pois. Olen tosi supistusherkkä ja kahdessa aikaisemmassa kivuttomia supistuksia alkoi tulla n. rv 14 lähtien...

Kyllä nämä uutiset hiljaiseksi pistää =( Voimia teille jokaiselle ikävässä tilanteessa olevalle!

Kovin se itselläkin huolta nostaa kohdata se tosiasia, että mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma ja kaikkea voi tapahtua. Viimeinen viikko ennen nt-ultraa tuntuu tooooodeeeella pitkältä. Liekö sitä uskaltaa senkään jälkeen huokaista. Mieli seikkailee jo kovasti kaikissa hankinnoissa ja vaunuvertailuissa. Samalla pelottaa, että se voi olla "turhaa", jos raskaus ei jatkukaan loppuun asti. Etenkin kun uudelleen onnistuminenkin voi olla kiven alla. Ei kannattaisi murehtia etukäteen, mutta niin sitä vain itsensä välillä löytää tuskailemasta.

Muutenkin ollut tänään jotenkin mieli maassa. Mitään ei oikein saa aikaiseksi, pitäisi käydä kuntosalilla, pitäisi suorittaa opintoja, pitäisi olla ahkera ja reipas. No, ystävän näkeminen ja kesän puutarhasuunnittelut onneksi piristivät ja aika kului taas hieman mukavammissa merkeissä ja muissa ajatuksissa.

Heippa marraskuiset odottajat! :) Suuren suuret onnittelut kaikille plussista. ❤️ Ja syvät pahoittelut keskenmenon saaneille. :(

Jospa minäkin pikkuhiljaa siirtyisin tälle puolelle. :) Olin tuolla joulukuisten ryhmässä ja vähän yli viikko sitten huolestuin kun alkoi verinen vuoto ja kivut. No kun ultrassa kävin niin selvisi että olen paljon pidemmällä kuin ajattelin, koska välissä oli ollut yhdet valemenkat ja verenvuodon syyksi paljastui monikkoraskaus. Eli odotan kaksosia, joiden LA on 11.11.2015 ja tänään rv 9+6. :) Tämä on toinen raskaus minulle, esikoinen täytti juuri 2v. :)

Niin epätodellinen olo vielä ja jännittää hirveesti kuinka tämä raskaus tulee sujumaan, mutta toivotaan parasta. :)

Pahoittelut kaikille keskemenon kohdanneille ja voimia tästä eteenpäin.:Heartred

Onnea Esmalle tupla plussasta, aivan huikeeta. Hienoa varmaan tietää, että raskaus onkin jo pidemmällä ja sitten vielä että kaksi on tulossa.:dummy::dummy1:

Huikeeta Esma! Onneksi välillä tulee tänne näitä ihaniakin uutisia :) siun juttuja itekin sillo joulukuisissa luin ja viimesimpinä jäi mieleen surku uutiset mitä laitoit sinne...

Onnea Esma. Itekkin luin joulukuisista joskus että kesken ois siulla mennyt. Mutta onnittelut kaksosista ♡♡

Takaisin