laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy käydä ostamassa uutta merkkiä ja kokeilla, jos ei olisi niin voimakasta ja pitkään päivälle kestävää pahaa oloa:)

Minkälaista raskauspahoinvointia muilla odottajilla on? Itsellä nyt toista päivää, että etova olo koko päivän ja mikään ei tunnu pysyvän sisällä. Herkkuja kävin kaupasta ostamassa jos maistuis, mutta ei... ;( kamala nälkä koko ajan..

Mimosa93, mie muistelen että esikoista odottaessa mulla joku mamavitamiini aiheutti pahaa oloa. Nyt en ole vaikutusta huomannut.

Ja pahoinvointi. Hyi ja yök. Etoo melkolailla koko ajan, heti aamusta on hetken hyvä olo mutta sitten se alkaa. Loppuu kun syö, mutta palaa heti kohta takaisin. Kamalan raskasta olla töissä, oon pohtinut sairaslomaakin, mutta eihän tässä nyt viikkokausia voi olla pois. Illasta sitten hiukan ennen nukkumaanmenoa helpottaa taas.

Mulla on koko ajan etova huono olo. Jäin nyt pääsiäisen jälkeen muutamaksi päiväksi sairaslomalle. Kaikki ruokakin ällöttää. Ja jano koko ajan:-)

Täällä on tänään ollu jo vähän parempi päivä. Söin töissä ruuan ja se jopa maistui hyvältä ja sain sen syötyä mitään suurempia ongelmia :)

Täällä kestokrapula, hyi yök mikä olo koko ajan. Helpottaa hetkeks, kun syö, mut sit tulee takas taas. Suklaasta tuli ihan hirvee olo, kun sitä tänään söin.

Heips. Onko muita jolle tullut painoa jo lisää? Minulle tullut 4kg ja vasta 9 viikkoa alottelen. Tuntuu että osa turvotusta. Olisko hyviäksi todettuja turvotuksen vähentämis kikkoja kellään :)? En nyt tässä meinaa laihduttamaan alkaa tai panikoimaan lihoamista, vaan mukavampaa oloa haen. :)

Täällä myös yksi jolla oireena on raskauspahoinvointi eli etovaa/ pahaa oloa ollut reilu 2,5 viikkoa, välillä on ihan hyvä olla, mutta välillä ihan kamala. Nälkä olis, mutta en pysty kerralla syömään paljoa, kun muuten oksennan ruuan pois. Lämpimät ruoat oksettaa esim. Jotku kana tai liharuuat, Keitot menee ihan ok, mutta pienissä määrin. Neljästi oon tän raskauden aikana oksentanut, että sinäänsä oon kai helpolla päässyt. Paino on pudonnut kilon ja varmaan toinen kilokin lähtee, jos en saa paremmin syötyä.

Ja itse syön minisunin mama vitamiineja ja mulle ei oo niistä tullut huono olo tai en ainakaan usko, kun aamuisin ollut ihan ok olo ja silloin mä noi vitamiinit otan.

Pahoittelut Waterlily! Toivottavasti aika parantaa haavat ja uusi yritys tuo toivotun lopputuloksen.

Aika monella teillä oli hyviä kuulumisia ultrasta. Onnittelut! Mä meen huomenna varhaisultraan (rv6+4/5). Jännittää kyllä tosi paljon, että onko kaikki kunnossa tai olenko liikkeellä liian aikaisin.

Nann91, juuri tuskailin salaisella puolella, kuinka paino oli noussut 5kg! En meinannut uskoa neuvolan vaakaa. Mutta ananas on hyvä, taidankin hakea tänään sitä :)

Paljon tuoretta, vihanneksia, salaattia, hedelmiä... Itte oon tosi huono syömään hedelmiä, mut kiiwit uppoo hienosti. Salaatilla ja porkkanalla voisin elää. Ja maidot yritän saada myslin kanssa...

Mulla on nyt vaan tullut kuvotus salaattiin. Töissä jäi evässalaatti pyörimään suuhun :/

Apua, mulla joko tuntuu vellovan joku vatsassa tai sitten minulla supistelee.. Kivuliasta ei ole vaan semmonen outo muljahtelu.. Mitähän tämä on ja onkoha normaalia näin alkaneella kymppi viikolla? (9+2)

Tinttarilla kiva kuulla että en ole ainut. Vois testaa jotain ananas smoothieta :) kohta kävelylle. Ja hei kookos ja anans sopii muuten tosi hyvin yhteen :)

Tänään sain tietää että työsuhde jatkuu syyskuun loppuun asti. Jihuuuu! Osastoa joudun kylläkin siirtämään mutta kunhan töitä on. :)
Vanilija täällä mahassa kuplii/muljahtelee melkein päivittäin. Joku ilmakupla vaan suolistossa varmaan kulkee

Täällä ei oireita ole juuri mitään. Lievää väsymystä+haukottelua ja paleltaa jonkin verran. Eka raskaus meni myös ilman oireita.

Täälläkin etovaa oloa.. Onneksi viime viikolla vaivannut huimaus jäi taakse. Kahvi ei entiselle kahvisiepolle maistu juuri ollenkaan ja salaatti erityisesti ällöttää. Pystyn kyllä onneksi syömään muuten, mutta pieniä annoksia kerrallaan. Öisin herään aamuyöstä enkä saa unta sen jälkeen, onko muilla ollut unettomuutta? Mietin onko syynä tämä raskaus, kevät vai kilpirauhaslääkkeen aloitus (sain vasta pari viikkoa sitten lääkkeet).

Viikonlopuksi pitäisi taikoa yhdet 3-v synttärit, graah! o_O

Dora mulla on myös tuota unettomuutta aamuyöstä. Pissalla käynnin jälkeen uni vain haihtuu ellen sitten ole ihan hirmu väsynyt. Mulla on myös kilpirauhaslääke ollut jonkun kuukauden. Tsemppiä. T:Zombie

Takaisin