laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Neppppsu, mä lopetin heti kun plussasin viime raskaudesta. Se kävi todella helposti kun voin pahoin. On ollut välillä vaikeeta tässä synnytyksen jälkeen. Onneksi olen pääni pitänyt kun en halunnut uudestaan aloittaa. Kannattaa vaan unohtaa koko asia ja miettiä että parempi olla ilman.

Hmmm, täytynee sitten vaan odottaa tuota 13.4. ja ekaa neuvolaa ja varata sit heti nt-ultra kun saa lähetteen...

Tänään mulla on oikeastaan koko päivän, tai ainakin iltapäivästä asti, supistanut eli vatsa on kohdun alueelta ihan kivikova. Mieskin kokeili sitä töistä tullessaan ja ihmetteli, että kuuluuko sen nyt tuollainen olla ja että onko tää nyt paha juttu... o_O Jaa, en yhtään muista onko esikoisen kohdalla supistanut tässä vaiheessa, vaikka siitä on vasta kaksi vuotta. Ja en myöskään muista supistiko muo ennen kun sain keskenmenon...silloin vuoto hälytti naistenpolille, kipu tuli vasta myöhemmin.

Mites löytyykö täältä tupakoitsijoita? Itse olen lopettanut, mutta vaihtanut kuukausia sitten sähköiseen.. Nyt täytyisi sekin lopettaa(tai saa..) :) vertaistukea vailla olisin!
Mä lopetin tupakoinnin plussaan. Olin ehtiny polttaan jo n.8vuotta. Tiukkaa teki ja sain tosi tosi pahoja ahdistus kohtauksia. Nyt on kuukausi jo ilman tupakkaa ja mieli ei edes tee tupakalle. Kerran kyllä meinasin kaupasta vanhaan tapaan ostaa askin. :D onneks tajusin kuitenkin asian ja aski jäi kassalle.

Olikos täällä joku joka harrasti ratsastusta? Kauankohan moinen harrastus ois sallittua? Loppuraskaudessa ei tietenkään enää (ei taatusti pääse edes settiksen selkään!), mutta kun en millään malttais vielä lopettaa. Kun en oo ratsastanu vasta ku vuoden, niin intoa vielä riittää!

Mä ratsastan, Neuvolantäti sanoi että pitäis lopettaa aika piankin, mutta tuolla heppafoorumeilla ovat yleensä kuulemma ratsastelleet rv 20 asti. Kroppa kyllä kertoo sitten kun se ei ole enää hyväksi, tippua ei tietenkään saa, eli siinä mielessä jokainen saa itse miettiä ottaako sen riskin vai ei. Ite oon vielä ratsastellut eikä tunnu yhtään pahalta, mitä nyt tippumisen pelko välillä yllättää. Nyt rv 8+5. En oo tippunut vuosiin, mutta eihän sitä mikään estä jos huono tuuri käy...

Kattjuska, itse ajattelin ratsastaa sen aikaa kun hyvältä tuntuu..fyysisesti ja henkisesti :) putoamisen vaara toki pelottaa, joten kaikki vauhdikkaampi meno on jo jäänyt. .mulla on oma heppa, joten uskallan sen selkään vielä jokusen viikon kiivetä. .vieraan selkään en enää nousisi. .pikkuhiljaa vaihtuu ratsastus talutteluun ja kärryttelyyn :)

Teistä vissiin aika moni on tuolla salaisessa ryhmässä? Vitsi kun mäkin haluaisin sinne, mutta täytyy odottaa vielä kolme viikkoa..

Moikka kaikki! Kovasti onnee kaikille mammoille! Odotan itse ekaa lasta. Raskaus laskurin mukaan laskettu aika olis 27.11. Ketään hereillä vielä? Mulla ei vielä paljookaan oireita, rinnat turvonnu ja mielialat vaihtelee.. :) Hirveesti en vielä uskalla iloita, ennen ku pääsee ultraan.

Nyytikki, mua alko tokassa supistelee rv16 ja tässä supistellut jo rv 6 lähtien rasituksessa. Oonkin jättänyt juoksun ja siirtynyt kävelemään ja pidän taukoja mm siivotessa.

Täälläkin yksi ratsastaja. Aika satunnaisesti on tullu enää mentyä kun tutun hevosella ratsastaa. Se on heppa, joka saa aivan liian vähän virikkeitä. Omistaja ei tahdo kuunnella kun sanon, että sillä pitäisi ratsastaa edes muutama kerta viikossa plus juoksutukset. Jollain rauhallisemmalla hepalla suostuisin menemään niin kauan kun kroppa pystyis, mutta tämän kyseisen hepan selkään en kyllä mene. Kyllä sen itse tietää missä rajat menee. Jos usko on hevoseen niin miksei menisi rauhallisesti? Voihan sitä vahinkoja sattua muutenkin kun hevosen selässä :)

Näyttää siltä että ei tule meille marrasvauvaa :( ultra oli aamulla..ei vastaa pikkuinen viikkoja. .ilmeisesti kehitys loppunut viikon viisi jälkeen :( viikon päästä varmistus uudessa ultrassa....paljon tsemppiä ja onnea teidän muiden odotukseen <3 täällä alan henkisesti valmistautumaan keskeytykseen/tyhjennykseen. ...Tätä ei kyllä toivo kellekään....

Supistelusta. Mulla esikosta harjoitussuppareita alkoi tulla jo joskus viikolla 16. Pitäähän kropan harjootella koitokseen :)

Tää mun etominen oikeasti ottaa kierroksia nyt päivä päivältä enemmän. Tänään jo nousi nieluun asti oksennus. Yöööök! :depressed: Ja pitäs pitää salassa raskaus töissä ainakin vielä se pari viikkoa. Parin viikon päästä on siis neuvola.

Salaiseen ryhmään pääsystä itsekin haaveilen, pitää vielä odotella, jotta tuloo se kuukausi täyteen :)

waterlily85 kovasti voimia sinne!
Hei onko täällä muita joilla on ollut epäsäännölliset kuukautiset? Itselläni saattoi heittää viikolla joten kovin vaikea arvioida laskettua aikaa.. Miten teidän laskettu aika on osunut kohdalle lääkäri käynnin jälkeen? :) Eka neuvola pe.

Waterlily: Voi ei, olen niin pahoillani. :( Jaksamisia kovasti sinulle! ❤

Waterlily85 Jaksamista sinulle! Toivotaan, että peli ei kuitenkaan vielä olisi täysin menetetty, vaikka varmasti sitä henkisesti jo pahimpaan valmistautuu =(

Pahoittelut myös muille, jotka menetyksen ovat kohdanneet!

Takaisin