laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Waterlily85 voimia kovasti

Joku kyseli epäsännöllisistä kuukautisista. Mulla on ollut ekassa raskaudessa tosi epäsäännöllinen kierto, ihme on edes et tuo tytteli on missään vaiheessa tärpännyt. Hänen raskaudessa mulla vaihdettiin laskettua aikaa ainakin kolme kertaa. Nyt tässä oli kans vähän epäsäännöllinen kierto. En muista ollenkaan missä vaiheessa mulla alkoi tammikuussa kuukautiset, helmikuussa muistan tarkan päivän ja joulukuunkaan alkamispäivästä en oo ihan satavarma. Mulla kerkes olemaan syksyllä suht säännöllinen kierto jo, mut sit lopetin imetyksen jouluna ja silloin menikin jonkin verran sekaisin. Aattelin kysästä neuvolassa mahtaiskohan saada lähetteen varhaisultraan, kun ei tosiaan oo ihan varmuutta kierron pituudesta ollut.

kiitos tsempeistä <3 piinaava viikko on kyllä edessä....kovasti haluaisi toivoa parasta...itsekin epäilin myöhäisempää ovulaatiota, mutta kyllä silti odotin, että nyt oltaisiin pari viikkoa pidemmällä kun mitä ultra antoi ymmärtää...roikun nyt vielä täällä mukana taustalla, ja palaan sitten viikon päästä kertomaan kuinka meidän käy... :/

Voimia kovasti Waterlily :Heartred

Mulla on totuuden hetki huomenna ja olen jo yrittänyt henkisesti valmistautua siihen, että tulen kertomaan vastaavia uutisia :sad015

Waterlily tsemppiä ja voimia jaksamiseen. Toivotaan että pikkuinen ottaa vielä kasvuspurtin ja kaikki kääntyisi parhain päin. <3

Kiitos vastauksesta nortsi :). Täällä uitettiin vuosi ennen kun tärppäsi. Kerrotko pääsetkö varhaisempaan ultraan.? Täytyy itse kysyä kans. Mietityttää lähinnä miten laskettu aika menee. Onko kellään tietoo miten pääsee marrasmasujen fb ryhmään mukaan? :)

Voi kun surullisia uutisia taas.. Voimia Waterlily!

Kertokaas tietämättömälle mistä salaisesta ryhmästä täällä puhutaan? Nevahööd..

Ai sellainenko on?

Porkkana tossa etusivulla on ketju marraskuun mammojen salaisesta ryhmästä toinen ketju taitaa olla, käy sieltä lukeen ohjeet..

Apua, aamulla suihkussa tuli pieni verihyytymä/klöntti, noin puolikkaan pikkirillinkynnen kokonen. Muuten ei oo ollu mitään vatsakipuja tai vuotoo, mut toi säikäytti. Onko teillä muilla ollu? PItääkö panikoida jo lääkärille?

Heippa kaikille! Olen raskaana 7+3 ja olen saanut osakseni pahoinvointia joka alkoi ennen viikkoa 6. Tänään huomasin herättyäni että olen huonovointinen ja söin normaalisti ja unohdin ottaa heti aamusta monivitamiinin. Olo alkoi helpottaa ja päätin lähteä lenkille ja muistin silloin ottaa vitamiinin. Onneksi en kerennyt ulos sillä minun piti juosta oksentamaan. Voiko olla mahdollista että vitamiini pahentaa pahoinvointia? Ja nyt kun mietin niin muinakin aamuina pahoinvointi voimistuu vitamiinin jälkeen. Syön minusun multivitamin Mamaa

Takaisin