laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Positiivisia uutisi :) vauva on nyt ultrattu jo 2 kertaa ja se eka kerta ei ollut mitenkään mukava..mut nyt kun käytiin uudestaan niin siellä pieni sydän sykki :) viikkojakin tuli 1 lisää :) eli nyt 8+4 ja laskettuaika 9.11. Neuvola,verikokeet ja niskaturvotus ultra varattu :) kuka tietää millon kelalle pitää ilmottaa ja miten se vakuutus asia menee?
Ainiin mummoille ja papoille ilmotettu..voi sitä onnen itkun määrää :)

Tosin, ennen oon jaksanu vetää sitä sisään esim töissä mut nyt ei jaksa, tuntuu hirveeltä laihistella. Eli muutosta on tapahtunut. Teillä, keillä kolmas tai neljäs jne. nyt tulossa, millä viikolla on oikeesti vauva maha ilmestynyt? Eli ei siis ensiraskaudessa.

Mulla oli kakkosen la 15.11. ja heinäkuun lopulla kavereiden häissä olin jo ISO. Pitääpä kattella vanhoja kuvia ja tulla kertomaan, että koska se maha ekan kerran näytti raskausmahalta ;)

SannaMiia mulla tulossa viides, jonkin verran tullut ulos nyt 7+2. Mutta mä oon kyllä tuhdimmassa kunnossa ku yhenkään aiemman raskauden alettua :D että tiiä mikä ihan läskiä ja mikä vauvasta. Kolmosesta muistan että 12vk mulla oli jo ihan kunnon maha ja monet luuli mun olevan paljo pidemmällä.

Tää on mun neljäs... Ekasta muistaakseni tuli sellai pikku pömppis joskus 15. viikolla, tokasta samoihin aikoihin ja kolmannesta 12+... Oon siis hoikkaa sorttia. Ei se maha (kohtu) alkanut tuntumaankaan kun vasta joskus 12 viikon paikkeilla tuossa häpykummun yläpuolella. Nythän se on ihan pehmonen ja joustava jos painaa mut sit kun se tuntuu niin on ihan kova eikä jousta yhtään. Mut nopeesti se maha sit pompsahtaa esiin, muistan et illalla ei tyyliin ollu mahaa ja yht'äkkiä seuraavana aamuna olikin :cat:. Ekat perhosen siiven lepattelut tuntui viime raskaudessa jo 14. viikolla :happy: Tää on nyt ensimmäinen raskaus että oon kesällä 20+ viikoilla ja ootan sitä ihan innolla! Aina ollu talvella niin ei oo koskaan päässyt käyttää kesällä raskausvaatteita :joyful:

Muoks. Niin, mulla on taaksepäin kallistunut kohtu niin sekin tietty vaikuttaa mahan kasvuun.

16.5. olin ottanut ekan kuvan, makasin selälläni sängyllä aamulla ja masu näkyi jo siinäkin :) Eli mitä sillon sitte ois ollut... About tuo 12-13 viikkoa kai äkkiä laskettuna :)

Ihana kuva Karka! [emoji177]
Hitsi kun ei tullut laitettua ylös mihinkään viime kerralla että koska alkoi mitäkin tapahtumaan. Olis voinut vähän katsoa. Esikoinen on syntynyt helmikuussa, eli raskaus oli syksy/talviaikaan. Ootan kans innoissani et oon kesällä raskaana ja saa käyttää ihania mekkoja yms. Ihanaaaaaa [emoji7] [emoji7]

Kakkosesta pari viikkoa ennen laskettua :D :D

Liitteet

• 1428053457761.jpg
    1428053457761.jpg
    49.8 KB · Katsottu: 46
Hei kaikki. Täällä kävi nyt niin, että keskiviikkona, rv 7+3 mulla tuli keskenmeno. Olin töissä, ja illalla noin klo20 alkoi kovat alaselän ja vatsan kivut, kuin kk kivut mutta kovemmat. Myös haaleaa rusehtavaa vuotoa oli tullut. Lähdin kesken työvuoron kotiin koska olo alkoi olla todella kivulias, tiesin että kaikki ei ole hyvin. Jo klo 21 kivut paheni ja alkoi kirkas verenvuoto joka koveni ja hyytymiä tuli. Eli selkeä spontaani keskenmeno ja kaikki tapahtui parin tunnin sisällä. Saman päivän aamuna, vatsani oli todella sekaisin, ja mietinkin että jos en tietäisi olevani raskaana, luulisin että menkat alkaa. Vatsa ja selkäkipuja oli lievempänä jo pari päivää aiemmin, sekä kamalaa vatsan turvotusta, mutta luulin kuuluvan asiaan. Näin kävi nyt kuitenkin. Hajosin palasiksi, ja tuntuu kuin eläisi pahinta painajaistaan, joka on muuttunut todeksi.. minä poistun nyt täältä, mutta paljon onnea teille muille, ja ihanaa raskausaikaa! <3

Voi ei Mimmana. Nyt on kyllä liikaa huonoja uutisia :( Voimia teille kaikille.

Takaisin