laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Norappi ja Sohwia! Pikkusen parempi olo jo, eiköhän huomenna oo jo ihan ok:) Pitää yrittää tankata nesteitä tässä illalla ku näköjään pysyy jo sisällä..

Mulla alkoi pahin turvotus laskea, laski viikoksi, nyt taas alkoi tulla turvotusta.. Toki juon kivennäisvettä hapoilla että sekin turvottaa :D ja jee, sain pitkästä aikaa kunnollisen lämpösen aterian alas! :)
Tuosta pelosta, mulla se kkm on koko ajan takaraivos, oonny dopplerilla yrittäny mettästää sydänääniä, sain istukan? kuulumaan, en sikiötä vielä. Toki viikkoja on vasta 9+1 että ei välttämättä löydykkää :) ja sen verran rohkaastuun ja ostin ensimmäisen bodyn <3 joskos nyt kaikki menis hyvin..

Muistaakohan kukaan enää mua? :)

Kävin viime maanantaina ultrassa varmistamassa, että kohtu on tyhjä. Nyt eilen alkoi rintoja kivistää ja paineen tunnetta oli alavatsassa, tänään ostin testin ja tein sen välittömästi, kun tulin kotiin. Täällä (toivottavasti) ootellaan jouluvauvaa.:Heartpink

Huihaihei, huomenna ensimmäinen neuvola ja ultra! Yhdeksäs viikko alkaa ja jännittää niiiin paljon huomineen! Onko siellä ketään kotona ja kuinka monta ja ja ja ja.. Malttaisi vaan ensin työpäivän ja sitten kolmelta on h-hetki! (niin jännityksissä että varmaan jo kahdelta jonottamassa että joko pääseee!! :D) minä niiin sydämeni pohjasta toivon että kaikki on hyvin <3

Vanilja voin kuvitella sun jännityksen! :) mulla on viikon päästä eka ultra ja nyt jo jännittää, niin mahtaa suakin aika lailla jänskättää kun jo huomenna! Tuuhan sitten kertomaan kuulumiset sen jälkeen!
Tsemppiä!! :)

Tulen kyllä kertomaan heti kuulumiset :) tänään meinasin jo pullahtaa itkuun kesken työharjoittelupäivän kun ajattelinkin sitä että jos siellä huomenna kuuluu sydän äänet <3 varmaan vollaan vuolaasti silloin jos ja kun se tapahtuu oikeastikin :)

Mulla on kaksi työyötä takana, ja täytyy sanoa, että vaikka mulla tähän asti aika oireeton on tämä raskaus ollut niin töissä olo oli ihan kamalaa. Ekana yönä ajattelin että johtui vaan nälästä ja väsymyksestä, toisena yönä en ollut niin väsynyt ja evästäkin oli runsaasti, mutta silti oli ihan kammottava olo. Siis oksetti, huimasi välillä ja päätä särki. Tauoilla olo aina vähän parani ja sitten vihdoin tajusin, että jos ottaa vähän iisimmin eikä pidä ihan niin kamalaa tohinaa päällä koko ajan, on huomattavasti helpompi olla :-) eilinen päivä menikin sitten nukkuessa ja koomaillessa, koiria lenkittäessäkin piti kävellä ihan mateluvauhtia ettei tule huono olo :-D
Neuvolassa kävin maanantaina melkein heti töitten perään aamulla ja aika sumussa meni sekin reissu. Sen verran jäi mieleen, että pääsen vielä neuvolalääkärillekin joka tekee sisätutkimuksen ja tsekkaa vauvan ens viikolla:-) viikkoja silloin 8+6

Äippäpolilta soittelivat tänään ja antoivat ohjeita näiden verensokerien suhteen (mulla siis ykköstyypin diabetes). Aikaa ultraan lähettelevät postissa, mutta aika jännä että se on vasta silloin viikolla 12 :o Edellisessä raskaudessa mulla kerkesi olla muistaakseni sitä ennen jo kaksi ultraa, yksi neuvolan toimesta ja yksi siellä polilla, juurikin tän riskiraskauden vuoksi. Nyt luulisi että olisi vielä tarkempi syyninki, kun sektiostakin on itseasiassa juuri tänään tasan 5kk.

Tää aika varhaisultran ja np-ultran välillä on pitkä... Ajatuksia ja pelkoja pyörii päässä kun ei voi mistään tietää että onko kaikki kunnossa... Mitään ei uskalla hankkia eikä raskaudesta kertoa. Oireitakaan kun ei juuri ole... Siis raskausoireita tai oireita sen suhteen että jotain olisi pielessä. Pitää vaan luottaa ja odottaa... Np-ultra aikaa odottelen huhtikuun lopulle.

Tervetuloa tuutunen, marrasmilli ja hattivatti88! Muistinkohan kaikki, onnea kuitenkin kaikille tasapuolisesti!

Viipsukka muistetaan, onnea kovasti sinulle ❤

onko muilla noita doplereita, olen miettinyt sellaisen hankkimista, mut en tiedä onko järkeä tuhlata siihen, kun en ole sellaista aiemmin kaivannut, niin onko hölmöä alkaa nyt viimeisen kohdalla sit hifistelemään :D

Tervetuloa kaikki uudet ja onnea :)

Ruusa mulla odottaa doppleri kotona ja mietinkin että milloin uskaltais kokeilla.

Täällä jäänyt vähän palstalle kommentointi vähällä. Järjetön väsymys ja nyt eilen alkoi pahoinvointi. Tänään yökkisin jo mutta mitään ei tullut ylös.

Pepe 7+1 <3

Sori jo valmiiks, mut pakko sanoo kun kaikki puhuu toukasta ja mua ällöttää. Mulla tulee heti mieleen semmonen oikein iljettävä ja niljakas mato joka mönkii jossain ruuassa tms.

Mä en oo koskaan osannut puhua muuta kuin vauvasta, joskus saatan kirjottaa masukki, mut silleen en kyllä puhua osaa. Hirveen vähän ylipäänsä osaan mitenkään puhua masussa olevasta vauvasta. Aiemmin, kun on saatu sukupuoli selville, puhuttiin poitsusta ja tytsystä, mut jos nyt ei sitä sukupuolta selvitetä niin saas nähdä mikskä tätä sitte joskus kutsutaan. Kai se on sitte vaan tyyppi :D

Meilläkin on ollut tapana kutsua ihan vaan vauvaksi tms., noi toukat, masuasukit, alivuokralaiset ym. ei vaan oo jotenkin omalta tuntuvia nimityksiä :D

Takaisin