laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vielä tervetulotoivotuksista!

niemja> Ihanaa, alkoipa itselläkin poltella jälleen ko. laitteen hankinta, kun samoilla päivillä mennään =) Toistaiseksi olen ajatellut, että ei tarvita sellaista, kun kuitenkin päästään ultraan parin viikon välein nyt muutenkin (osallistutaan tutkimukseen). Viikon päästä ollaan jälleen viisaampia, mitä pienelle kuuluu.

Turvotusta esiintyy aika lahjakkaasti täälläkin. Varsinkin iltaisin sitä on kuin potkupallo eivätkä housut tahdo oikein mennä kiinni. Enpä ole minäkään helpotusta tuohon keksinyt.

Mekään ei oikein osata kutsua tätä millään erityisellä nimellä. Vauva tai pieni tai välillä myös alkio, kun kehityksestä tulee puhuttua. Olen myös miehelle sanonut, että minulla ei sitten ole "masua", vaan se on maha :grin

Mä kutsun kanssa vauvaksi tai pikkukakkonen. Musta kanssa toukka kuulostaa sellaiselta vihreeltä isolta perhosen toukalta :)

Kamalaa tuskaa oman lapsen ruokkiminen. Toinen kauhuissaan katsoo kun mä yökin. Tätä pahoinvointia ei ollut kyllä yhtään ikävä :inpain:
Mä oon ihan kodin omana kun ei pysty mihinkään lähtee kun heti kamala pahoinvointi. Huomenna pitäisi mennä vauvakerhoon. Miten mä selviän siittä:eek:.........

Mä en muista että viimeksi oli näin kovaa pahoinvointia. Mulla ei oo mitään muisti kuvaa milloin alkoi viimeksi helpottaa. Osaako kukaan sanoa. Milloinkohan tää alkaisi helpottamaan?

Pitäisi mennä koiran kanssa lenkille, mutta en saa itseäni irti tästä sohvasta. Onko muilla tälläisiä samanlaisia tuntemuksia?

Niemja, minkä merkkinen dopleri sulla on? Onko muilla mitään merkkisuosituksia? Entä mistä kannattaa hankkia?

Meillä on ehdottomasti laite tulossa pian hankintaan, varsinkin kun esikoisesta on kyse. Nt-ultraankin on vielä niin pitkä aika. 3 viikkoa pitää jaksaa vielä odotella.

Tänään 8+6, joten ehkä sen laitteen uskaltaisi viimeistään pääsiäisen jälkeen hankkia :smiley-bounce013

Noniin täällä ultrassa käyty, siellä sydän sykki ja oikeassa paikassa oli vauveli alkanut kasvamaan :') kokoa oli 1,4 cm ja kaikki näytti olevan kunnossa! Lasketuksi ajaksi arvioi 10.11 joten päivällä olemma etuajassa omiin laskelmiin :D tänään siis rv 8+1! <3 onnesta soikeana täällä äiti sekä isä <3

Heippa, täällä plussatesti tehtty reilu viikko sitten, oireita oli kyllä jo edellisellä viikolla. Laskeskelin, että marraskuun loppupuolelle osuisi tuo laskettu aika. Toivottu kolmas lapsi olisi sitten tämä, jos kaikki mnee hyvin, toivottavasti.

Ei meille tulekaan marrasvauvaa... Toivon koko sydämestäni teille kaikkea hyvää ja onnellista odotusta ❤️

Pahoittelut myylle<3 hirveesti voimia sinne.

Myy, voimahali :Heartred Jaksamista teille toipumiseen.

Takaisin