laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Arghhhh, meille tuli vatsatauti. Esikoinen ripuloi eilen vähän, isäntä kävi yöllä oksentamassa ja mä sinnittelin ilman oksuja ja ripulointia, vaikka vatsa vellosi yöllä hurjasti eikä uni tullut. No, töissä oli kyllä vessa oltava lähellä. Nyt on ihan kuollut olo ja mies tulee töistä vasta kuudelta.... Onneksi muuten on vähän oireita, niin jaksaa kärvistellä. Plääääääh!!!

Alkaa oleen kyllä hankalaa tämä elämä tämän melkein 10kk ikäisen tytön kanssa. Tänään ollut aamusta asti kamala olo. Ruoka mitä syötän lapselle haisee ihan kamalalle. Tulee ihan kamala olo kun syötän sitä oma tekemää ruokaa. Haisee ihan kauheelle.

Tänään en oo oikein saanut syötyä mitään liharuokaa. Ärsyttää jos tästäkin raskaudesta joudun syömään vaan kasvisruokia. Ainakin mikä on mennyt alas on itse tehty mokkapala ja voisilmäpullat. Ainakin jotain ehkä ei kuitenkaan sitä terveellisintä.

• Tykkään
Reaktiot: Pii
Jännä lukea muiden ällötyksistä :D mua ei vieläkään ole ruoka ällöttänyt. ..huimaamaan alkaa jos ruokailun välissä useampi tunti :/ muutenkin välillä huippaa. Ja alavatsan nippailut jatkuu, välillä vähemmän ja välillä enemmän.. ja tissit on ja pysyy hemmetin kipeinä! Kipeytyminen alkoi jo ovulaatiosta joten pikkuhiljaa kyllästyttää kun jokainen osuma sattuu, jopa halaaminen :D mulla on oma hevonen, joten oon vielä ratsastanut lähes päivittäin mutta pahalta kyllä tuntuu se hytkyminen :D

Tulin sitten kipeäksi. En normaalisti sairastu oikein mihinkään, mutta nyt oon maannu koko päivän kotona flunssassa ja jossain ihme mahataudissa. En oikein tiedä mikä johtuu mistäkin, mutta raskaus ilmeisesti alentaa vastustuskykyä. Toivottavasti en tehnyt väärin kun oli pakko ottaa yksi särkylääke, Panadol zapp. En normaalisti syö mitään lääkkeitä, mutta nyt särki niin paljon, että oli pakko..

Nyytikki ja Nektari: tsemppiä ja parempaa vointia teille! Peukut pystyssä, että olot helpottaa! :)

Hei, olen uusi foorumilla ja nyt kun eka neuvolakäynti on ohi, uskallan jo toivoa parasta :) plussasin 4.3. ja laskettu aika olisi 7.11. Kyseessä on eka raskaus ja jännitys tietenkin iso, mutta hyvällä tavalla. Suoranaista pahaa oloa en ole kokenut, mutta hirveen helposti etoo ja nyt jo tietyt hajut aiheuttavat yökkäysrefleksejä. Väsymystä on, samoin turvotusta, mutta muuten tila ihan suhteellisen ok. En ehtinyt vielä lukea muitten viestejä sen tarkemmin, mutta onko muilla lisääntynyt/tullut itkuherkkyyttä? Itsestä tuntuu, että pillitän helposti kaikelle, tänään esim. lempikappaleeni soitua radiossa :D

anmanri: tervetuloa foorumille ja kiva, että neuvola antoi syytä alkaa jo iloita! :)
Mä olen aivan todella itkuherkkä jatkuvasti! Ihan ärsyttää jo jatkuva silmien kostuminen! :D mulla alkaa pillitys niin ihanista, kuin surullisistakin asioista. Eli on meitä herkkiksiä useampikin :)

Joo, itkua riittää :) oon aika herkkä muutenkin, mutta kyllä tämä raskaus herkistää ennestään. Viime raskauden neuvolan täti sanoi että odottava äiti herkistyy siksi, että on sitten herkempi ottamaan vauvan viestejä vastaan. Varmasti totta <3

Itelle tuli viimeks tippa linssiin kun luin tuota vauvauutis-ketjua. Siellä oli joku läheinen reagoinut niin ihanasti.

Mulla ei viime raskudessakaan ollu itkuherkkyyttä ollenkaan ja aattelin sen olevan ihan luulosairautta mutta annas kun oli synnytelty ja imetyshommat.. Silloin alko tulla itkut ihan millon mistäki. :D
Nytkään ei yhtään ole herkempi olo mutta tietää mitä edessäpäin. Osaapahsn tällä kertaa varautua eikä ole niin järkyttynyt omasta käytöksestä...

Mä en oo itkuherkkä mutta mulla palaa käämi helpommin ku ennen. Huomasin sen tänä aamuna töissä kun joku oli taas kerran tyhjentäny kahvi- ja keksikaapin ja muutenki aikataulusta myöhässä. Yleensä oon selvinny näistä pienillä mutinoilla mutta nyt ketutus jäi päälle ihan puoleen päivään saakka, ei tuu olemaan helppoa myöhemmin :D

Tervetuloa anmanri! Onnittelut! :)
Täällä myös yksi itku herkkä. Mies jo sainoi sohvalla tvtä katsellessamme että ethän sie taas ala pillittää.

Mä oon todella herkillä. Melkein ihan tyhmillekkin asioille alkaa itkemään. Välillä yrittää vaan itkua nieleskellä että ei itkisi.

Yksi päivä selätetty ja kaksi jäljellä. Kamala kun voi pahoin ja yrittää esikoisen kanssa olla kotona. Sitten onkin vähän lomaa ihan perheen kesken. Innolla odotan yhteisiä koti hetkiä.

Kiva etten oo ainut :) meilläkin miekkonen totesi tänään, ett mieluummin nää itkut kuin kiukuttelut, vaikka onhan tää vähän rasittavaa kun pienistä tullee tippa linssiin :grin otan kuitenki kaiken oireilun vastaan, kun se merkkaa pienokaisen läsnäolosta <3

Mä olin esikkoa odottaessa kans kunnon märisiä.. Ja kakkosta odottaessa toinen ääripää eli kunnon äkäpussi..
Jospa musta ei kovin pahaa pirttihirmua tässä raskaudessa tulisi.

Niin ja tervetuloa uudet marrasmasut ja onnea plussasta! ❤

Tänään tuli ekaa kerta sellainen olo että ihanaa marraskuussa mulla saattaa olla oma nyytti sylissä. Ihan malttamattomana odotan. Kun nyt eka saisi varmistuksen sille että siellä joku mahassa olisi. Ihan malttamattomana jään odottamaan tulevaa. :smiley-bounce016

Pitäisi kai olla tyytyväinen, etten ole kärsinyt raskauspahoinvoinnista tai kivuista.. aiemmin olen jo maininnutkin että akne on puhjennut parin viikon sisällä, mutta nyt se alkaa olemaan jo melko ärhäkkää sorttia ja lisääntynyt selän alueelle! :( mies eilen kuori ja rasvaili mun selän, kun ei ite yllä. Töissäkin ihmetellään, miten voi aikuisen naisen iho mennä tämmöseks

Takaisin