Huh mikä päivä...pitäisköhän kiinnittää nyt taas hiukan huomiota tohon ruokailurytmiin; söin aamupalan kasin maissa ja tossa iltapäivällä neljältä aloin ihmetellä, kun niin huimaa ja on huono olo. No kai nyt onkin, jos viimeks aamulla on laittanut suuhunsa yhtään mitään! Ruokahalu on siis tyystin poissa tällä hetkellä...ei pienintäkään näläntunnetta ollut vieläkään. Nyt vasta puol tuntia sitten sain syötyä. Oli hulinapäivä ja oltiin lasten kanssa liikenteessä 12-17, toki ne ruokin ennen lähtöä ja otin vielä hedelmäsmoothiet välipalaksikin mukaan, mut eipä tullut itelle mieleen sitte syödä
Mites muuten, käytiin eläinlääkärissä mun äidin kissan kanssa ja kissa sitten siinä verikoetta otettaessa upotti takajalan kynnen mun ranteeseen niin syvälle, että se kynsi tuli n. sentin päästä sisäänmenokohdastaan uloskin :O (Mun äidillä siis huonot kädet niin siks olin mukana kiinnipitäjänä ja rokotutin samalla oman koiran.) Verta tuli ihan sairaasti... Mut voiko tosta nyt koitua jotain harmia raskautta ajatellen...? Putsasin sen kyllä heti ensin juoksevan veden alla ja sitten betadinella.
Mua on tänään ekaa kertaa ällöttänyt kaikki ruoka. Tosin tekee kovasti mieli juustolla kuorrutettuja rainbow:n lohkoperunoita! :) eipä sellaisia edes normaalisti tule syötyä, mutta nyt en pääse ajatuksesta millään yli! Hassua! :)
No suomalaisia majoneeseja ainakin voi huoletta syödä, kun Suomessa sitä salmonellaa ei kanoissa ole :) Itse oon kyllä syönyt raakaa kananmunaa muussa muodossa ihan huoletta (mun vanhemmilla on kotitarvekanoja ja meillä itelläkin oli edellisessä kodissa asuessa).
Itellä ei ois ees tullut mieleenkään, ettei majoneesia saisi syödä ja oli illalla tarkoitus syödä kauan kaipaamiani lohkoperunoita ja juirikin majoneesia niiden kanssa. Mutta hyvä kun tuli täällä puheeksi niin jätänkin väliin! :)
Heh, samat on himot! :)
Mun tosin teki suihkussa mieli maistaa mun ihanan tuoksuista herbinan suklaa-kaura suihkusaippuaa :D sitä ei taida monen muun tehdä mieli syödä, vaikka samat ruuat uunissa onkin! :D jätin kyllä itsekin lopulta maistamatta :D heh!
Mä en oo koskaan juonu kahvia ku en tykkää mutta tänään se kahvin tuoksu oli jotain niin huumaavaa. Hankala töissä kun tulee tuommosia huumaavia tuoksuja ja olla sitte paljastumatta raskautuneeksi.
Azalea, kissanraapimat saattaa tulehtua, mutta ei niistä sitten sen enempää haittaa ole, jos ei jotain verenmyrkytystä onnistu saamaan. Tokso tosiaan tarttuu vaan ulosteesta ja yleensä vain pennuilta.
Tuntuu, että täällä on kokoajan kyynel silmässä niin ilosta kuin surusta. Vauvapalstoilta surullisia tarinoita lukiessa varsinkin on tullut nyyhkittyä ihan tosissaan. Otan myös itseeni paljon helpommin ja ihan tyhmistä jutuista olin eilen esikoisen kanssa liikenteessä, kun eräässä kauppakeskuksessa joku vitsikäs mopoikäinen alkoi huutamaan naureskellen "ei kellään ois kuminpaikkausainetta" minun kävellessä vaunujen kanssa heidän ohitseen.. Niin typerä ja pieni juttu, että tavallisesti olisin varmaan vaan hymähtänyt, mutta nyt tuli jotenkin tosi paha mieli.