laskettu aika marraskuu 2015

Mä olin ny kärsimätön, en tosiaan tiedä raskauden kestoa, kierrosta olis 5+3 mutta epäilen että viikkoja olis enemmän.. Varasin tiistaina ultran ja se on ensviikon tiistaina, mutta nyt kävin vielä verikokeis kattomas mitä ne näyttää :woot: malttamattomana nyt sitte puhelimen ääres koska viesti tulee...
 
Täällä on useesti päivässä jännää pistelyä mahassa. Koko ajan pelottaa et entä jos se onkin vaarallista. Kun esikoisesta en muista tälläistä. Noh plussasinkin hänestä vähän myöhemmin. Teeb ruuaksi maksakastiketta ja hyii että miltä se hais nenään. Hirveen vahvalta. Ei sentään yököttämään laittanut.
 
Päänsärky loppu rakkaudessa (varmaan keskivaiheilta lähtien) voi olla merkki raskaus myrkytyksestä. Alkuraskaudessa päänsärky johtuu aineenvaihdunnan muutoksista.
 
Joo en itsekään usko että se alussa mitään vakavaa on, päinvastoin näyttäis olevan aika normaalia. Nyt onneks mennyt jo melkein ohi :)
 
Täällä kans päänsärkyä oli viikon verran putkeen, nyt enää silloin tällöin.

Varasin neuvolan heti 4+4 ja silloinkin oli vaikeuksia löytää omiin aikatauluihin sopiva aika. Kannattaa varmaan ainakin suuremmissa kaupungeissa varailla ajoissa jos haluaa itse aikaan vaikuttaa. Espoossa eka käynti on viikolla 8-10. Uä pitää itse varailla.

Isot tsempit kaikille tupakoinnin lopettaneille!!
 
Esikoisesta muistelisin että neuvola antoi ultraääni ajan. Joensuussa siis asustelen.
Katselin tuossa varhaisultran hintoja niin 129€. Terveystalon hintaa en löytänyt netistä mut aattelin et soitan ja kysyn. Sit käyn joskus 7viikolla. Mies oli kyllä sitä mieltä ettei sitä tarvita mutta ihan oman mielenrauhan vuoksi käyn, makso mitä makso.
 
Osaattako sanoa, että millä viikoilla voi olla jos HCG on 12941? En ymmärtäny tuosta viitearvotaulukosta mitää..
 
Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
Joo, eli joka tapaukses oon pidemmällä ku 5+3 mitä laskuri antaa? Jos ymmärsin? :D blondi.. Jotenki vaikeasti ymmärrettävä tuo taulukko..
 
Eli ku on 6 viikkoa niin miun ymmärtääkseni on 5+ ja toi 7-8 niin sit on rv 6+ tai 7+. Korjatkoon joku jos oon väärässä :D
 
Ainahan se ois mukava jos ois pidemmällä niin ei tarviis oottaa sitä h-hetkeä niin pitkään :)
 
Joo, mulla vaan oireet on ollu kauemman ku viikot antaa ymmärtää niin sillä mietin :) ku oireet alkanu ennen laskennallista ovua ja ovutestitboli sillon negaa :D
 
Minäkin voisin varata varhaisultran yksityiseltä. Mulla on koko ajan sellainen jännä tunne, että mitä jos en oikeasti olekaan raskaana? Että jos se testi näyttikin väärin ja jos siellä ei olekaan elämää? Millä viikolla sinne voi mennä? Jos nyt on 5+5 niin syke ei taida vielä näkyä tehokkaallakaan laitteella?
 
Takaisin
Top