laskettu aika marraskuu 2015

Mulla on vähä useampi ultra :) ja neuvolassa pitää käydä että pääsen sinne ultraan :)
 
Mulla on ensikäynti neuvolaan 20.3. Onko teillä minkälaisia oireita? Vai oireettomuutta?
Mulla oli viikon verran alussa menkkamaisia kipuja, mut nyt ei hirveesti oireilua. Väsymys alkaa kyllä nostelee päätään. Viikkoja nyt 5 :)
 
Menkkamaista juilimista täälläkin,tissit turvoksissa ja vessassa ramppaamista täällä!:)
 
Täällä eilen plussa ja clear bluella 3+! Sillee yllätys kun tein ovutestejä mitkä negoja. Toki epäilen olevani pidemmällä, sillä 3 viikkoa sitten (eli ovun aikaan?) alkoi jo vatsa turvota ja kasvaa,viimeiset menkat tammikuun lopulla oli tooooodella niukat, pari lusikallista, kun normaalisti ovat todella runsaat. Silti oli kivut kovat päivän, joten en tiedä mitä ajattelen... Oireita on ollut oikeastaan jo ennen viimeisiä menkkoja jatkuvalla syötöllä, ehkä viikoksi helpottivat menkojen jälkeen..
Oireita ollu tissit kipiät, väsymys, silti ei tuu uni, yöllä vessaan herääminen, ilmavaivat, jatkuva nälkä, alavatsan juilimiset. Mutta jos mennään kierron mukaan niin olisin 5+1 nyt, jos edelliset menkat ei ollu menkat niin olisin 8+3! Saa nähdä, ensviikolla ultra :)
Mites muilla, onko maha kasvanu? Mulla oikeasti jo selvä maha ollut yli kaksi viikkoa!
 
Kyfi kyl oot pidemmällä kun 5+1 koska sillon clearblue. Näyttäisi 1-2 vk korkeintaan 2-3 vk :) Mulla nyt tasan viis ja lauantaina näytti 1-2 :)
 
Hienoa! Ihanaa :) viimeraskaudesta jäi huonot muistot, keskeytymätön keskenmeno 30.12.13, sikiö oli kuollu rv8, ultra oli 11+6jolloin huomattiin... olis ihana olla jo pidemmällä! Ja mahasta päätellen oonki :woot:
 
Tiiän tunteen 25.1 munasarja räjähti tyyppi jäännyt väärille huudeille viikkoja oli 7+4:) pidetään peukut pystyssä että nää on oikeella paikallaan ja pysyvät matkassa mukana :Heartred
 
Moikka ilmoittaudunpas minäkin mukaan joukkoonne.
Eilen tein testin ja tänään vielä tein varmistuksen, vaikka ei se eka testi jättänyt mitään epäselväksi. Tää on mulle 5 raskaus, tyttö 8/11 ja poika 12/13. 2 keskeytynyttä keskenmenoa -12 ja -14 Tää raskaus todellinen ylläri, olin varma et hormoonit on sekaisin huimasta painon pudotuksesta ja päätin varmistaa kun vaivasi. ❤

Vau:n laskuri antoi lasketuksi ajaksi 7.11
Ja mitä oireisiin tulee niin huimausta ja kuvotusta löytyy ja rinnat on turvoksissa..

Paljon onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että kaikkien pienet pysyy matkassa loppuun saakka!
 
Paljon onnea plussanneille. :love7 Täällä ei vielä juurikaan oireita, 3+2-4+0 oli menkkamaisia kipuja mut tänään ei oo enää ollu, viikkoja siis huimat 4+1. :Heartbigred Vatsallaan maatessa tuntuis joku pieni kupla alavatsalla mut todennäkösesti vaan kuvitelmaa. Huomenna meinasin varata ekan neuvolan ja jahka työvuorot selvii, varaan varhaisultraan ajan. Noloa soittaa neuvolaan ku just viime viikolla pyysin samaista neuvolatätiä hankkimaan mulle reseptin ehkäisylaastariin... :banghead:
 
Mieki voisin tänne nyt liittyä eilen ja tänään liuskilla haamuja, mutta tänään iltapäivästä tein digin ja se näyttikin Raskaana 1-2 viikkoa. :) tänään siis viimeisistä kuukautisista laskiessa rv3+3 LA 14.11, mutta ovulaatiosta rv 3+5 LA 12.11.
Ehkäisyrengas jätetty pois helmikuun alussa eli ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. Tämä siis toinen Esikoinen 8/13. Sunnuntaina aattelin vielä testata että varmasti on raskaus kyseessä. :) niin ja 21 vuotiaita ollaan miehekkeen kanssa molemmat. Ensiviikolla aattelin neuvolaan soittaa.
 
Ehkäpä uskallan nyt kirjoittaa tänne ainakin tämän yhden viestin verran… Lauantaina (KP31/29, DPO15) testasin aamulla ensimmäisen kerran haalean plussan. Ei oltu uskoa tulosta, joten testattiin vielä samana päivänä iltapäivällä Clearbluen digitestillä, joka näytti raskaana 1-2 viikkoa. Liuskatestejä oli pakko tehdä vielä sunnuntaina ja maanantaina, plussaviiva vahvistui niiden myötä. Inseminaatio tehty helmikuun puolivälissä.

Oireita on ja ei ole ollut. Ennen plussaa vatsa oli todella turvonnut, nyt ehkä vähän helpottanut. Lisäksi kehon eritteiden haju ja määrä muuttui selvästi jo ennen plussausta. Hetkittäisiä hyvin pieniä tuntemuksia alavatsalla, ei kuitenkaan varsinaista kipua. Tuntemukset usein oikealla puolella tai keskellä. Ilmavaivoja riittää ja vessassakin saa ravata aika usein. Varsinkin aamuisin nenä on tukkoinen. Joinain iltoina palelee ja on pientä lämpöilyä. Olo on ollut koko ajan kuitenkin melko energinen. Tiedä sitten mikä näistä on virallinen oire ja mikä ei :)

Nyt siis menossa 4+6 ja laskurin mukaan LA olisi 5.11. Varhaisultra varattu reilun parin viikon päähän (7+1). Ensimmäinen yrityskerta menossa ja tunnelmat vaihtelee onnellisuuden ja pelkojen välillä, kun ei yhtään tiedä, miten asiat etenevät. Toivotaan kuitenkin parasta :)
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Muumimamma ja Dumlekarkki:)

Me ollaankin Dumlekarkin kanssa samassa vaihessa. Ainakin laskurin mukaan minullakin 4+6 ja la 5.11.:grin
 
Tekee vaikeeta tää tupakoinnin lopettaminen. Tänään polttanu kylläkin vaan 3 enkä niitäkään puoleen väliin. Mietityttää vaan et töissä arvaavat heti kun en käykkään tupakalla. Ei se kyllä enää hyvälle maistu mut siitä on tullut tapa. Viikkojakin on vasta 3+4 tai 3+6.
Oireina on tullut hirvee heikotus kokoajan silmissä sumrnee välillä ja korvissa humisee ja sitten vielä aivan valtava makean himo.

Onnea muumimamma ja Dumlekarkki! :)

Joko ootte ollut neuvolaan yhteyksissä vai millon meinaatte olla? Itse aattelin ensviikolla soitella neuvolan tädille. :)
 
Mulla varhaisultra varattu reilun parin viikon päähän (7+1). Sen jälkeen vasta uskallan olla yhteydessä neuvolaan, jos kaikki on silloin hyvin :)
 
Takaisin
Top