laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon tehnyt tähän mennessä neljä testiä. Ensin tein liuskatestillä, sitten seuraavana päivänä apteekin puikkotestillä ja viiden päivän päästä digillä. Nyt viime viikonloppuna testasin taas, kun mulla on jäänyt kaappiin noita liuskatestejä. Vielä olis kaks testiä jäljellä. :D

Mä en tehnyt kuin 4+1 ekan testin mikä oli clerabluen se plus testi, 4+2 ovulaatiotestin ja sitten 4+4 ovulaatiotestin ja digin johon sain raskaana 2-3!

Uutta digiä oon miettinyt mutta tullut siihen päätökseen että en turhaan osta, mielummin ostan vauvalle jotain sillä rahalla. Jos testejä kaapissa ois enemmän ollut valmiiksi niin kaapin olisin kyllä tyhjentänyt :D

Mää tein 3 testiä. Yhen kolme päivää ennen plussaa. Se oli jo selkeä plussa. Sit tein päivää ennen, ja oletettuna kuukautisten alkamispäivänä vahventuneen selkeän plussan. Enempää en aio tehdä.

Huh huh. En päässyt kirjautumaan foorumille viikonlopun aikana (ei jotenkin hyväksynyt sisälle) ja nyt luettavaa riittää eikä perässä pysy. :D onko muilla ollut sellaista sisäreisiin säteilyä? Viime päivinä aika usein tullut mutta ei varsinaisesti ole tehnyt kipeää.

Elennah, mulla on aina silloin tällöin ja ensimmäisenä tulee mieleen, et nytkö ne menkat alkaa :wacky: Mulla siis esiintyi samaa aina menkkajomojen yhteydessä.

Moikka.
Liityn nyt uutena joukkoon kun tänne foorumille tieni löysin.
Ensimmäisen positiivisen testin tein 7.3 ja sitten digitestin 8.3. Sitten taisin odottaa 12.3 tein vahvan positiivisen testin. Vielä tässä vähän aika sitten tein vahvan positiivisen testin.
Yritän löytää tieni moneen keskusteluun koska esikoisen aikana en miettinyt tälläisiä. Pähkäilin yksin. Nyt olen löytänyt paljon paikkoja mistä saada vertaistukea.
Raskauttani tullaan varmaan seuraamaan tarkemmin. Niin ainakin lääkäri sanoi jälki tarkastuksessa viime heinäkuussa. Esikkoni synty pikkuisena viikkoihin nähden ja istukassa oli laajalla alueella verisuoni tukoksia. Tästä saan tietää varmasti ekassa neuvolassa mikä on 8.4.
Oireista: pahoinvointia/etova olo koko päivän, väsymys, paleltaa, päätä särkee, mahan toiminta ihan sekaisin, turvotusta, nenä tukossa ja mielialan vaihtelu on rajua.

Nyt viikkoja kasassa 6+4

Tervetuloa norappi!
En edes tiedä monta oon tehnyt noita liuskoja kun sattu olemaan kaapispohjalla niin niitähän tuli tehtyä ja 2kpl digejä.

Olen tainnut kolme liuskaa tehdä. Varmaan olisin enemmän tehnyt jos olisi ollut, isäntä olisi digin halunnut että olisi osannut sitä lukea. :D

Tää oli pakko tehdä tänään, kun eilinen päivä meni niissä peloissa velloessa. Tuli tästä hyvä mieli, kun tänään tosiaan on rv 4+5 :)

Muoks. Oviksesta laskettuna tänään on 2 viikkoa ja 3 päivää, eli siihen tuo osuu just eikä melkein :)

Liitteet

• 1427261500649.jpg
    1427261500649.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 35
Mä olen menossa huomenna ensimmäiseen neuvolaan. :) vähän jännittää.. Tiedän että mun ruokavaliosta tulee vääntö ja siksi ajattelin olla sanomatta ihan kaikkea. Muuten toivon tosi paljon, että olis kiva neuvolatäti. :)

Tervetuloa uusille!
Ja tsempit kaikille kellä lähiaikoina neuvola taikka ultra.

Oli tekemie testie määrästä puhetta, itse tein varmaa ties kui monta, en ees laskenu, ko en voinu uskoa todeks...koko aja oli sellane olo ettei kyl tärpänny ni oli kyl aika puulla päähä lyöty fiilis ko eka haalea viiva tuli testii

Heippa kaikille :) ensimmäistä kertaa kirjoittelen, su iltana plussasin ja la olisi kuukautisten perusteella 17.11 :) tosin vielä viikko aiemmin (kp 32) testit näytti negaa joten luulen ovulaation tapahtuneen "myöhässä" ..Ensimmäistä pienokaista odotetaan, tammikuussa alettiin yrittämään ja melko pian tärppäsi <3 neuvola lääkäri 8.4 ja hoitajalle aika 10.4. .jännittää tietysti hirveesti! Mutta toivottavasti kaikki hyvin ja saadaan jatkaa onnellista odotusta :) ja selviää sitten ne viikotkin :) onko teillä ollut mies mukana ekalla käynnillä? Tarkistetaanko ne viikot ultralla vai? Kaikki mietityttää :D

Mä en usko et meillä mies tulee noihin neuvoloihin, ainakaan näihin alkuodotuksen. Ultriin tulee kyllä, jahka sellainen tulevaisuudessa on. :)

Esikoisen odotuksessa mies oli mukana ekassa neuvolassa sekä ultrissa. Ja tais olla jossain myöhemmässäkin neuvolassa. Nyt kun on esikon vientiä hoitoon yms niin ei varmaan moneen neuvolaan ehdi mukaan. Ultrat yritän saada niin että päästäis yhdessä. :)

Takaisin