Unicorn: On tuo normaali viikkomäärä. Jotenkin mä muistelin, että oot pidemmällä kuin minä eli yli 7 raskausviikon, pahoittelut tästä muistamattomuudestani. Ja toivottavasti nyt et säikähtänyt mun kysymystä, sillä se ei ollut tarkoitus. ❤
Nostan kyllä hattua teille ketkä ootte selvinnyt näistä alkuraskauden oireista muiden lasten kanssa! :) Ehkä tähän huonoon oloonkin tottuu pikkuhiljaa.
En pahoittanut mieltä. Kysyin vain mielipidettä. Mä sain sunnuntaina digiin 1-2 ja nyt 2-3, niin silleen on ainaki hormonit noussu parissa päivässä. :)
Mä sain 16.3 digiin rv 4+1 1-2 vko, ja viikko siitä eli eilen 5+1 päivä pissasta joka oli rakossa ollu tunnin 2-3. Tuskin on niin päivän päälle ja uskon et se on ok :)
Sagatar: Mulla tais näyttää digi 3 + ja viikkoja mulla oli 5+0 eli se on vissiin ihan yksilöllistä miten näyttää. Minä kyselinkin muiden mielipiteitä, niin joku tais sanoa, että olisko mulla mahdollisesti enemmän tuota hcg hormoonia? Tiedä häntä mikä se syy itsellä on. :D
Mä en taida edes uskaltaa tehdä tuota digitestiä, jos se sitten antaakin väärät viikot niin stressaisin siitä vain turhaan. Yritän vaan nyt ajatella positiivisesti ja vähän niinkun unohtaa raskauden.. Tosin helpommin sanottu kuin tehty. Onneksi esikoinen pitää kiireisenä :P
Mä oon kuullu, että digillä ei kannattais seurata viikkoja ku se voi näyttää niitä väärin. Mut minkäs teet kun ultraan on vielä ikuisuus aikaa ja jotenkin haluaa varmuutta asiaan.
Montako raskaustestiä te olette tehneet kun olen tehnyt yhteensä neljä ja en millään meinaa ymmärtää että ne kaikki on plussaa näyttäny vaikkakin ensimmäiset haaleita haamuja :D
Ehkä se on pistettävä pitkän sairasloman piikkiin kun olin yhteensä kolme viikkoa töistä poissa ja nyt palannut sinne niin olen pihalla kun lumiukko aina välillä :)
Mä tein kaks. Ekassa haalea plussa ja seuraavan tein parinpäivänpäästä ja tuli heti selkee plussa. Enempää en oo tehny. No ensviikolla pääsee neuvolaankin jo.