laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn: On tuo normaali viikkomäärä. Jotenkin mä muistelin, että oot pidemmällä kuin minä eli yli 7 raskausviikon, pahoittelut tästä muistamattomuudestani. Ja toivottavasti nyt et säikähtänyt mun kysymystä, sillä se ei ollut tarkoitus. ❤

Nostan kyllä hattua teille ketkä ootte selvinnyt näistä alkuraskauden oireista muiden lasten kanssa! :) Ehkä tähän huonoon oloonkin tottuu pikkuhiljaa.

Auttakaas nyt hönttiä, oon yrittänyt ettiä ohjeistusta salaiseen ryhmään pääsystä, mut en löydä. Help!

Tapahtui virhe.
Vai eikö sitä näy ku puhelimella selailee?
Waaaaau! Löysin ihan ite.... :D

Muokattu viimeksi:
Mä sain 16.3 digiin rv 4+1 1-2 vko, ja viikko siitä eli eilen 5+1 päivä pissasta joka oli rakossa ollu tunnin 2-3. Tuskin on niin päivän päälle ja uskon et se on ok :)

Hei te, jotka tehnyt cb:n digitestin, millä viikoilla on näyttänyt mitäkin?
Löysin joskus joltain foorumilta tälläiset viitearvotaulukot. ImageUploadedByVau Foorumi1427217457.047618.jpg

Mulla 6+5 näytti edelleen 2-3 vko hedelmöityksestä. :/ tosin ton hcg-taulukon mukaan noi määrät voi vaihdella aika hurjastikin.

Sagatar: Mulla tais näyttää digi 3 + ja viikkoja mulla oli 5+0 eli se on vissiin ihan yksilöllistä miten näyttää. Minä kyselinkin muiden mielipiteitä, niin joku tais sanoa, että olisko mulla mahdollisesti enemmän tuota hcg hormoonia? Tiedä häntä mikä se syy itsellä on. :D

Mä en taida edes uskaltaa tehdä tuota digitestiä, jos se sitten antaakin väärät viikot niin stressaisin siitä vain turhaan. Yritän vaan nyt ajatella positiivisesti ja vähän niinkun unohtaa raskauden.. Tosin helpommin sanottu kuin tehty. Onneksi esikoinen pitää kiireisenä :P

Mulla näytti 4+5 1-2 raskaana ja 6+ niin 3+ raskaana mutta syykin selvis mulla ultrassa ja tyyppi oli saanu alkusa myähemmin:)

Paljon onnea HS! Tuosta ei voi erehtyä. :)

Mä oon kuullu, että digillä ei kannattais seurata viikkoja ku se voi näyttää niitä väärin. Mut minkäs teet kun ultraan on vielä ikuisuus aikaa ja jotenkin haluaa varmuutta asiaan.

Heippa!

Montako raskaustestiä te olette tehneet kun olen tehnyt yhteensä neljä ja en millään meinaa ymmärtää että ne kaikki on plussaa näyttäny vaikkakin ensimmäiset haaleita haamuja :D

Ehkä se on pistettävä pitkän sairasloman piikkiin kun olin yhteensä kolme viikkoa töistä poissa ja nyt palannut sinne niin olen pihalla kun lumiukko aina välillä :)

Mä olen tehnyt myös neljä testiä. Ensimmäinen neuvolakin on nyt varattu. Nyt sikiöseulannat mietityttävät kovasti.

Mä tein kaks. Ekassa haalea plussa ja seuraavan tein parinpäivänpäästä ja tuli heti selkee plussa. Enempää en oo tehny. No ensviikolla pääsee neuvolaankin jo.

Takaisin