laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä minäkin hiuksia värjään kun en vaan voi olla värjäämättä. Jos jotakin nyt arveluttaa värjätät nii käy raidoittamassa tukan.

Huh, ja turvotus alkaa kyllä olla jo ympärivuorokautista:grin

Mulla aiemmin ollu paineet 130-150/90-105 ja nyt tosiaan ollu 120/70 ja päässä pörisee jatkuaan.. :| mä tulen heti ku selviän sieltä kertomaan et missä mennään, onneks mies lähtee mukaan ❤

Mä oon kans värjänny hiuksia raskaana. Täällä on muuten ihan älytön nälkä koko ajan. Koko ajan söis jotain. :D

Itsekin aion myös värjätä hiuksia koko raskauden ajan, tosin mä käyn värjäämäässä tyven, että en sen enempää aio tehdä. Itellä kun tuo tyvi puskee aika näkyvästi esiin, niin mun on käytävä n.7-8 viikon välein kampaajalla.:)

Mää en aio värjätä. Värjäsin ennen ku alettiin yrittämään lasta hiukset aika lähelle omaa väriä, joten juurikasvu ei ole pahan näkönen. Sellanen liukuvärjäys luonnostaan:) jostain joskus kuullut ettei olisi hyväksi nii jääny kummitteleen mieleen. Mutta niin paljon sellasia asioita mitkä ei oo niin hyväksi tai ei pitäisi tai taas pitäisi tehdä että jos kaikkia alkaisi noudattamaan niin hulluksi tulisi:) tuo nyt vaan jostai syystä jäi mieleen ja koska kerkesin saada hiukset lähelle omaa väriä niin helppo ollla värjäämättä. Jotkutha jättää kaiken kosmetiikan ja kemikaalit, siihen musta kyllä ei ole enkä kyllä usko että se ihan täysin tarpeellistakaan ole. Mä en ihan niin luonnonkaunis koe olevani että voisin asiakaspalvelu työssä ja muutenkaa iha naturellina olla:) muutenkin tykkään laittautua ja ns. huolehtia ulkonäöstä jonkin verran.

Mulla paineet ollu edellisissä raskauksissa 110/50 luokkaa. Voisinkin huomenna duunissa mitata :)

Minunhan piti mitata verenpaineet kans, vähän oli laskenu, onneks. Aiemmin onkin huidellu siinä riskirajoilla. Ehkä jotain tekemistä silläkin, että tupakoinnin onnistuin lopettamaan just ennen raskautumista. Ei oo vielä ainakaan päässä heittänyt. Tämä vois pysyä.

[Avautuminen] En sitten vastaa kysymykseen ventolinesta, koska lääkäri ei soittanut sovittuna aikana vaan vasta sen jälkeen, kun en enää voinut vastata puhelimeen. En ollut uskaltanut koko päivänä käydä syömässä, kun en halunnut ottaa sitä riskiä, että joutuisin keskellä ruokalaa selittämään ongelmaani. :arghh: Porasin vähän aikaa bussissa, kun YTHSää lakkasi mun terveyteni kiinnostamasta heti, kun raskauduin. Ja mä sentään maksan niille vuosittain siitä, että niitä kiinnostaa mun terveyteni. En oo vielä päättänyt, soitanko huomenaamulla ajanvaraukseen ja haukun pystyyn sen onnettoman, joka siellä sattuu olemaan vastausvuorossa, vai jätänkö asian sikseen ja soiten neuvolaan siinä toivossa, että niitä kiinnostaisi. Menin sitten tuon päiväisen itkukohtaukseni kanssa poliisiasemalle uusimaan passiani (täällä on kamalat jonot, joten olin varannut ajan jo kuukautta etukäteen). Mun vanha passini oli jo monta vuotta sitten vanhentunut ja ajanvarauksessa sanottiin, että ajokorttikin käy, mutta kun tulin tiskille sovittuna aikana, virkailijarouva vaan irvisteli, että ei ajokortti mikään henkkari oo. Aloin itkemään silkasta kiukusta. Lopulta sain asiani hoidettua sen jälkeen, kun virkailija oli ensin kysellyt kaikki kotiosoitteet, joissa olen elämäni aikana asunut, ja vanhempien tiedot etc. Itkupotkuraivari laantui vasta, kun mies veti mut KappAhliin katsomaan vauvanvaatteita :love2 [/Avautuminen]

Oon värjännyt hiukset kerran kummankin aiemman raskauden alussa. Eipäs! Toisessa raskaudessa värjäsin myös 3kk ennen laskettua, kun oli kaverin häät. Mä en siis juuri muutenkaan käy kampaajalla kuin kerran vuodessa, joten eipä oo ollut tarvetta enempään :D Mua ei jotenkin vaan jaksa tuo tukka kiinnostaa...pysyy hyvänä ilman hoitoaineita ja jatkuvia kampaajalla käymisiä, joten en oo viitsinyt nähdä vaivaa :D :D Onhan se sitte aina kiva kampaajalla käymisen jälkeen, mut pääasiassa ponnarilla pidän niin ei siinä juuri miltään näytä :P

Mie en oo värjänny kohta kolmeen vuoteen tukkaa ollenkaan. Lopetin ku mieheni tapasin, aattelin et jossain vaiheessa kuitenkin raskautuu ja sit ei vois värjätä ja lapsen kans ei kerkeä. Lyhyen tukan oon kasvattanu pitkäks ja siinä samalla oman värin takas. Onhan nuo värit aikamoista myrkkyä, kymmenen vuotta ku kerkes niille jo altistua, ni hyvää tekee olla luomuna. Mie en muutenkaan meikkaa ikinä, ni ei tarvi raskauden takia siitä luopua.

Ihan jäätävä turvotus jo iltapäivästä...olin varma, että "jään kiinni" raskaudesta, kun treffasin tänään kavereita kahvittelun merkeissä...kotiin tullessa oli sellanen pömppä jo :dance008
Viime raskaudessa mulla oli blondattu tukka ja kasvatin sitä pois muutaman kerran raidoittamalla...ihan kauhee tyvärihän siitä tuli, mutta pääsin kuin pääsinkin eroon blondauskierteestä. Nyt olen värjännyt viimeksi marraskuussa hiukset kampaamosta ostetulla värillä, joka oli lähellä omaa tummaa sävyä (lähti viimeisetkin blondilatvat pois) ja sen jälkeen vain käyttänyt sävyä ja kiiltoa antavaa hiusnaamiota...en aio värjätä raskauden/imetyksen aikana tällä kertaa, vaikka ennen plussaamista meinasin juuri varata ajan raitojen laittoon. Suihkutettavan deodorantin olen jättänyt pois, samoin hajuveden...meikeistä en luovu, varsinkin kun naama kukkii nyt aivan kamalasti. Mullakin muuten rasvoittuu hiukset tosi nopeesti nyt (joku siitä mainitsi toisessa ketjussa), mut tänään huomasin lisäksi ensimmäistä kertaa moneen vuoteen myös hilsettä...? On tää hienoa aikaa tää raskaus!!! :laughing001

Itsekkin vähän meikkaan mutta joskus on mukava vähän laittautua kun lähtee kaupungille tai joskus vaikka töihin. Ripsari on yleisin mitä käytän. Aattelin jos kesäks ripsienpidennykset laittais niin ei tarviis meikata :)

Mulla on ripsenpidennykset (aivan loistava keksintö) niin ei tarvii niitä miettiä, bb voidetta käytän ku tosiaan naama kukkii kuin kukkapenkki. Mut pitäis vetää vaaleet raidat päähän ku sais taiottua aikaa jostain lisää... :D

Mulla on ripsenpidennykset (aivan loistava keksintö) niin ei tarvii niitä miettiä, bb voidetta käytän ku tosiaan naama kukkii kuin kukkapenkki. Mut pitäis vetää vaaleet raidat päähän ku sais taiottua aikaa jostain lisää... :D

Ne on kyllä mahti keksintö ainoo et suurimmalla osalla raskaana olevista ne tippuu viikossa :/ nimimerkillä ripsiteknikko :)

Oyh.... O.o no hitto, mun pitäis varaa huolto, jäämme siis jännityksellä seuraamaan miten käy. Yllättävän kauan tän hetkiset on pysynyt hyvänä, viis viikkoa mittarissa eikä oo ihan kamalan harakanpesän näköiset. :D
Tosta naaman kukkimisesta, olisin "tyytyväinen" jos se olis vaan naama. Mut mulla on jopa toisessa nivusessa ihonalla sellainen jäätävän kokoinen paise... -.-

Jooh eikä se kaikille päde :) joillain pysyykin!!
Joo mullakin on tullut sisäreisiin.. Tosi seksikästä. :/

Takaisin