Eipä se lääkärikään voi mitään tehdä ku nyt vaan ootellaan et vauva kasvaa..tietenkin mun pitää mennä heti sairaalaan jos tulee sietämätöntä kipua. Lääkärin mukaan kysta voi myös kadota..joten sitä odotellessa.
Todellakin tsemppiä Marilyn ja koita nyt vaan rentoutua ja luottaa tulevaan. Ei varmasti ole helppoa, mutta taitaa olla ainoa juttu minkä voit nyt tehdä
Täällä myös huimausta, mutta myös asentohuimaus riesana ja verenpaineet alhaalla.
Onko muilla pissalla ravaaminen jo alkanu? Tää on ihan kamalaa :D ja kun herään jopa jo yöllä vessaan enkä meinaa enää sen jälkeen saada unta. Melkoista
Voi kyllä, jeflo, minä ravasin vessassa jo ennen plussaamista. On kyllä vähän raastavaa kun yliopistolle lähtiessä täytyy aina miettiä, että ehtii ennen luentosaliin menoa käydä vessassa ja onhan siinä varmasti tarpeeksi pitkä luentotauko, että ehtii vessassa käymään ja huhhuh.
Voi kyllä, käyn vessassa ennekuin menen nukkumaan ja muutaman min päästä mentävä taas ja välillä vielä uudestaan. Ja yhtäkkiä tulee kunnon hätä ja kun vessaan pääsee niin tulee pari pisaraa.
Tosi raivostuttavaa kun pitänyt käydä tässä pariin otteeseen hammaslääkärissä. Käyn vessassa ennenkuin ilmoittaudun ja samantien tulee hätä kun pääsee penkiin makoilemaan. No hammaslääkärille oli pakko raskaudesta kertoa, niin hän jo itse välillä sanoo että nyt on hyvä hetki, tarviiko mennä vessaan :)
Heipat kaikille uusille ja mukava kuulla be:n positiiviset ultrakuulumiset :)
Mulla alkanut vessakäynnit tihentyä nyt ihan parin päivän sisään, ja tosiaan jännää on se, että vaikka rakko tuntuu ihan halkeamiseen asti täydeltä niin pissaa ei kuitenkaan tule kovin paljon
Muuten ei jäätävän väsymyksen ja palelun ohella olekaan mitään kummempia oireita, jännityksellä odotan miloin pahoinvointi rantautuu tänne meille..muutenkin oon tosi herkkä voimaan pahoin, niin pelottaa mitä tää raskaus tuokaan tullessaan sen tiimoilta
Jotain muutakin mulla oli mielessä, kun noita teidän viestejä luin ja tätä rupesin kirjoittamaan, mutta enhän mä nyt enää muista mitä piti kirjoittaa pistetään väsymyksen piikkiin
Toi vessahätä on kyllä tosi yleinen oire. Johtuu kai siitä progesteronin (kirjoitetaanko noin?) noususta.
Mut hei oireista puheen ollen. Mikä teillä oli ihan eka oire tai kummallinen tuntemus kehossa hedelmöittymisen jälkeen? Mulla alkoi janottaa oudolla tavalla muutama päivä ennen plussaa, niin sitä ihmettelin, mutta plussa tuli kyllä ihan puun takaa. Mut se jano oli sellainen, että ihan yhtäkkiä teki mieli hakea juotavaa työmatkalla.
Eka tuntemus oli jomottelu vatsassa ja turvotus. Toki en osannut yhdistää raskauteen kun olin vasta poistattanut kierukan joten normaalista kierrosta ei ollut mitään käryä.
Unicorn, mä tunsin kiinnittymisen pistävänä kipuna alavatsalla ja siitä muutaman päivän päästä kun alkoi herkkiin tulla haamuja niin tuli järkyttävä itkuherkkyys, itkeskelin asioita ambulansseista oraviin :)
Mä aavistelin plussaa kovasta nälästä, heräilin yöllä vessaan, sekä kierto oli erilainen, pms oireet jäi pois(kiukku, arat rinnat, kipeytyi vähän myöhemmin tosin, ei ollut vatsa nippailuja ym tuntemuksia ovulaation jälkeen, alkoi vasta plussan aikoihin).