laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
HUH, mikä päivä! Ultrassa käyty ja pieni on vielä mukana. ❤️❤️ Syytä vuodolle ei löytynyt.. Nyt täytyy vaan ottaa rauhallisesti ja toivoa että kaikki menee hyvin. Pää painaa sata kiloa ja nyt nukkumaan. Kiitos kaikille, olette ihania. ❤️

Aivan mieletöntä be!!! :Heartbigred Toivottavasti nuuhkukin saa yhtä hyviä uutisia :smiley-angelic001

Unicorn, katselinkin tuolla toisessa ryhmässä testejäsi, onnea vielä ja tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan! ❤️

Onpas täällä ehtinyt tapahtua kun ei ole ehtinyt lukemaan. Toivottavasti kaikilla pysyy pienokaiset mukana ja päästään pian huokaisemaan helpotuksesta :love017

Huomenta!

Aivan ihanaa Be! Nyt varpaat ja peukut pystyyn, että jatkossa menee hyvin. <3

Yritän päästä kärryille muiden jutuissa ja onhan täällä tuttujakin. Azalea, Ruusa, Myy, Be ja Pepe nyt ainakin. Pitää lueskella vähän ketjua taakse päin.

Oletteko muuten seuranneet digillä viikkojen nousua? Jotenkin tuolla takaraivossa vähän kummittelee, että voiko tää onnistua näin "helpolla" ja jos tää onki kemiallinen raskaus. Varhaisultraan varmaankin menen. Onko muut marrasmahat () ehtineet vielä varhaisultraan?

Mä menisin, jos rahatilanne antais myöden, mut näillä näkymin tuskin raaskin. Mä aattelin sen digin tuolta tehdä pois kuleksimasta joskus viikon päästä niin näkee onko sitä päästy oikeille viikoille :)

Be, tosi hienoa! :happy093

Uusille marraskuisille tervetuloa!

Unicorn, muutama täällä on ehtinyt jo ultraan, itse olen menossa sitten, kun viikkoja on suunnilleen 7 kasassa.

Sanoinkin jo Be sulle tuolla salaisessa ryhmässä, että ihana kuulla, että pikkuisella on kaikki hyvin. ❤ Nyt vaan yrität levätä! :)

Tervetuloa Unicorn tänne ja onnea plussasta! :)

Mä oon tehnyt itse vain yhden digin ja se näytti heti 3+ viikot. Toki oon miettiny,että voisin testata jossain vaiheessa sillä uudestaan ja katsoa,että näyttääkö vielä samaa kuin aiemmin, ettei näytä vaan vähempää viikkomäärää. Ja tuosta varhaisultraan menosta me ei olla vielä päätöstä tehty. Ajatuksena on, että kun meillä on parin viikon päästä neuvola ensimmäistä kertaa, että jos siellä eivät ultraa, niin sitten varaamme yksityiselle ultrauksen.

Hienoa be :)

Muistan kun itsellä oli vuotoja edellisessä raskaudessa. Se oli ihan kamalaa! Eräs gyne sanoi silloin että sen kyllä tietää jos saa keskenmenon.

Ja tervetuloa uusille :)

Loistavia uutisia be! :)
Me ei taideta varhaisultraan mennä, ei ole "syytä" kun ei ainakaan tietoisia keskenmenoja ole kuin yksi joka tapahtui jo ennen esikoista. Eikä hirmusti ole ylimääräistä rahaa sellaiseen, täytyy vaan pitää peukut ja varpaat pystyssä.
Eikä vieläkään ole oireita... Edellisistä raskauksista tiesin olevani raskaana jo ennen testiä koska oksentelin ja tissit oli julmetun kipeät. Nyt, ei mitään. -.-

Eilen oltiin istumassa iltaa ja naureskelin mielessäni kun ihmiset kehu kuinka olen niiin laihtunut :grin katotaan ovatko kesällä sitten viellä samaa mieltä kun maha alkaa kasvaan :wink

Ihana uutinen be! On tämä aikamoista. Olen onnellinen raskaudesta pitkän yrittämisen jälkeen, ja samaan aikaan niin peloissaan siitä, että kadottaa onnensa.

Kiitos kaikille! Ja onhan täällä tuttuja raskaaksi 2015 ketjusta myös sohwia ja oliko tinttarella myös. :)

Mä mietin kans tuota varhaisultran hintaa, ku onhan se ihan hitokseen kallista. Ekassa raskaudessa kävin ja siinä sai ihanan varmuuden, että kaikki näyttää hyvältä. Nyt koko ajan tunnustelen mahan vihlaisuja jne. On se vähän neuroottista.

Mä aattelin, että meen jos taas tulee jotain hämminkiä. Esikoisesta ei oltu, kun kaikki meni niinkuin pitikin. Kakkosesta oltiin, kun vuosin reippaasti verta. Ja kakkosesta taidettiin itseasiassa kolmesti käydä ultrassa ennen nt-ultraa...ekalla kerralla, kun vuodon takia mentiin, näytti kuolevalta alkiolta, syke oli heikko eikä koko vastannut viikkoja millään. Sen kontrollissa sitten kyydissä olikin ihan viikkoja vastaava tyyppi. Sitten vuosi taas reippaammin parin viikon päästä ja kun jouduin sairaalaan samaan aikaan oksentelun takia, ne siellä vielä varmisti, että kaikki oli hyvin. Sitten oli nt-ultra ja taas oli pikkunen pari viikkoa jäljessä...ja taas kontrollissa ok. Rakenneultrassa sama juttu, liian pieni, ja taas kontrollissa ok. Sitte rv 26 alko ne supistelut, niin ties montako kertaa ravattiin ultrassa vielä loppuaikanakin :D Esikoisesta siis käytiin tasan ne kaks kertaa ja kakkosta katteltiin varmaan kymmenen kertaa :D Nyt riittäis kyllä vähempikin... ;)

Mun tekis kanssa kovasti mieli mennä varhaisultraan, vaikka sille rahalle kyllä todellakin ois muutakin käyttöä. Sais vaan selville, että milläköhän viikoilla sitä noin suunnilleen mennään ja onhan kaikki hyvin ja apua, montako on matkassa - meillä on miehen kanssa molemmilla paljon kaksosia suvuissa, että tota... apua?

Ja voi kun helpottavia uutisia, Be! <3

Be olitkin jo tänne kirjoittanut ultrasta, kyselin tuolla toisella puolella, mut älä välitä siitä :grin

tervetuloa Kat!

Ja tervetuloa Unicorn tänne puolelle, mäkin käyn kurkistelemassa raskaaksi ryhmää vielä ja oon myös tiiraillut sun plussakuvia :rolleyes: onnea! Me ei mennä varhaisultraan, koska ensinnäkin meidän lähikunnissa ei ole mahdollisuutta, joutuisi ajamaan jonnekkin kauas ja toiseks kun ei ole mitään erityistä syytä mennä, muutkuin oma mielenrauha, mut mies on niin paljon rauhallisempi, että puhuu mut järkiin ja odotetaan sitten sinne nt-ultraan :)

Onko kellään ollu sellasia tuntemuksia että matkassa voisi olla mukana enemmän kun yksi kyytiläinen?

Itse välillä mietin että voisilo olla enemmänkin mukana kun alamaha on niin piukeen oloinen kokoajan. Tai sitten en vaan muista miltä tuntuu kun kohtu tekee tilaa itellensä.

Takaisin