laskettu aika marraskuu 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Empsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen just sanoin, että oon päättänyt olla murehtimatta, mut tässä sitä taas mennään. :D Rv 4+1 ja ihan hillitön pahoinvointi, koko ajan oksennus kurkussa ja huimaa. Onkohan tuolla jotain häikkää kuitenkin...? Joku rypäleraskaus tms? Eiks siinä hcg nouse ihan tajuttomiin lukemiin nopeesti? Vaikka aiemmillakin kerroilla oon voinut tosi huonosti, mut kun sillon se alkoi kuitenkin vasta siellä rv 6-8 tienoilla, ei mulla tässä vaiheessa oo ollu ennen mitään oloja :O

Nuuhku :sad010:hug013 :Heartbigred

en ihan tarkasti muista viimekertaisesta, mut olisko ollut jotain 15 tai 16 viikolla kun tunsin uudelleensynnyttyjänä liikkeet, sellaisia pieniä kuplia kun olis poksahdellut kohdussa, meinasin seota onnesta, olin nukkarivalvojana ja hyvä etten nauranut hekottanut siellä ääneen, sai ihan pidätellä itseensä kun kutitteli masua. Veljen vaimo ensikertalaisena sanoi että tunsi ekat liikkeet kai joskus 20rv kieppeillä..

• Tykkään
Reaktiot: be
Apua... koskahan olisin tuntenu edellisistä raskauksista liikket.... kauhee kun aikaa kulunu niin paljon kaikki tollanen on unohtunut. Jotenkin olisi muistikuva että oon ajoissa tuntenu molemmista. Ja lopussa nauroin aina kun maha nousi ja kupruili kunnolla :grin

Ekasta raskaudesta tunsin liikkeet RV 20+ ja toisesta 17+6 ihan selvästi. Ja ne oli heti kunnon liikkeitä, hipaisuja yms pidin ilmaan joka kiertää mahassa :D

Minäkin muistelisin että ekasta tunsin liikkeet vasta lähellä rv 20. Toivottavasti tästä toisesta tunnen aikaisemmin, on se vaan niin ihana tunne. <3

En voi uskoa tätä. :( Just kun puhuttiin näistä peloista kun pelkää että on itse seuraavana jonossa joka täältä poistuu. :(

Jep, näyttää vahvasti siltä että joudun jättämään tämän ryhmän ja varmaan koko foorumin tauolle. Ei vaan nyt pysty miettimään mitään. :(

Ihanaa odotusta teille. <3

Voi be, eikä! Et sinäkin. Tää on vaan niin väärin. Voimia sulle.

Millä viikoilla vauvan liikkeet pitäisi alkaa tuntumaan? Siis ihan ne pienimmätkin kutittelut?? :)

Ekan kanssa tunsin ne itse viikolla 16+ ja ulospäin ne tuntui (mies tunsi liikkeet kädellä vatsa päältä) sitten viikolla 17+

Ei voi olla totta. :( Nyt tuli itku ihan kunnolla itellekkin, kun luin be:n ikävät uutiset. Todella paljon voimia ja haleja sulle! ❤

Takaisin