Voi ei minulla ihan itku täällä tuli kun taas saa lukea että siellä ei pikkuset ole jaksaneetkaan matkassa voimia sinne teille.. Ei sitä uskalla kyllä itsekään hulluna vielä iloita kun viikkoja 6+4 tänään.. On niin pitkä aika vielä siihen että riskiviikot ohitse.. Toivotaan että sopimus marraskuussa vatsasta poistumiseen pysyy pikkusten kanssa, ja että voimat riittäisi loppuun asti.. On ne niin pieniä ja heiveröisiä vielä.. Voimahaleja be ja nuuhku
Voimia kaikille pikkuisten menettäneille Aina vaa pahemmalta tuntuu ku viikot menee eteenpäin.
Ekoista liikkeistä. Muistan esikoisesta tunteneeni ensimmäiset hipelöinnit rv 15+ jotain. Olin teatterissa ja ajattelin et pakko näitten on olla liikkeitä
Oon ollut vähän hiljais elossa maanantain ultra ei ollut niin jippikaijeijei kun olin odottanut .. saatiin kuolleen tuomio.. joka tarkistetaan maanantaina.. jännä tässä on se että meikä oksentaa edelleen tissit on kipiät nälkä tulee salakavalasti .. joten toivo elää.. aika näyttää.. otan suuresti osaa nuuhku ja be (
Ellapas tsemppiä, sinun tilanne on kyllä todella kiduttava. mut toivon että lääkäri oli väärässä ja pieneltä löytyy syke ❤ paljon sulla ellapas pitäisi olla nyt viikkoja?
Onpa ollu surullinen päivä monen kohdalla :'(
Be ei voi olla totta, aivan kamalaavoimia ja haleja ei tässä oikein pysty sanomaan mitää, vetää hiljaiseksi, näin paljon huonoja uutisia ja ellapas voimahalit myös sulle, toivottavasti sieltä se syke kuitenkin vielä löytyisi
7+4 olis "menkoista" laskettuna mutta yhtään en ihmettele vaikka oliskin viikon jäljessä kun leikattiin tasan 8viikkoa sitten.. ikinä ei kyllä ole ollut niin mulukkua lääkäriä mikä meikälle kohdalle osu:) toivon mukaan ollut vaan viikon piänempi ja ei vielä näkynyt.. mutta kyllä tämä viikko oltu ns"löysässä hirressä" :)
Täällä eilen plussattu hartaasti toivottu haamu. Vielä oli kovin vaalea (kp 27/31), toivottavasti lähtee siitä tummumaan ja että pikkuinen jaksaisi loppuun asti.
ellapas: Toivon todella, että siellä se olis kaikki hyvin! Sulla/ teillä on kyllä piinaavaat hetket meneillään, kun joudutte odottamaan tuota tarkistusta noinkin kauan. Tsemppiä! ❤
Tervetulla kat tänne! :) Ja varovaiset onnittelut plussasta!
Tervetuloa uusille! :) ellapas toivotaan että onkin saanut alkunsa myöhemmin.
Huomasin tänään että autontakapenkillä alan voimaan pahoin. Vähän piti nieleskellä etten joutunut äitini miesystävää pysähtymään tien sivuun. He eivät edes tiedä raskaudesta. Olen ennenkin ollut matkapahoinvoiva mutta en ikinä noin pienillä matkoilla ja noin nopeasti.
Ehkä mäkin uskaltaudun tänne varovaisesti mukaan. Testasin tänään dpo 13 digillä raskaana 1-2. Olen tosi onnellinen tästä plussasta, mutta tietty mietityttää, että meneekö kaikki hyvin. La ois kai joskus 24.11 tienoilla.
Be:n tilanteesta kuulinkin toisessa ketjussa. Kovasti tsemppiä ja jaksamista sulle.